لباس جدید تیم

تاریخ: چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار بارسا
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: اقلیما معنوی / FCBarcelona.ir


لباس جدید اف سی بارسلونا برای فصل 2011/12 روز سه شنبه رونمایی شد. جدا از نام اسپانسر، موسسه قطر، پیراهن جدید بارسا همچنین راه راه هایی باریک تر از همیشه دارد.

انتظار به پایان رسیده است. لباس جدید بارسا برای فصل 2011/2012 حالت مدرن تری دارد و در ادامه توجه به طبیعت، رنگ های سنتی باشگاه را نیز حفظ کرده است اما لباس این فصل، راه راه های بیشتری از همیشه دارد (11 عدد) و در دو طرف لباس عبارت Tot units fem força ( ما در کنار یکدیگر قدرتمندیم) که از سرود باشگاه برگرفته شده، حک شده است.


همانگونه که پیشتر اعلام شد، جلوی لباس ها و همین طور در قسمت زرد رنگ پرچم کاتالونیا نام موسسه قطر خواهد آمد، در حالی که لوگوی یونیسف به پشت لباس منتقل شده است.
شورت های فصل جدید آبی با خطور زرد در دو طرف هستند. جوراب ها آبی با طرحی مشبک بر روی ساق پا هستند. این طرح به شکل 3 حلقه است که حروف FCB درون پرچم کاتالان آن حک شده است.

لباس دوم

یکی دیگر از تغییرات بزرگ لباس فصل جدید، رنگ لباس دوم است که برعکس 6 سال اخیر، رنگی روشن نخواهد بود. لباس، شورت و جوراب ها همگی مشکی خواهند بود. در پشت این لباس طرحی کوچک و برجسته با سیلیکون مشکی و آبی تیره قرار گرفته است که نشان پرچم کاتالان «سنیرا» را تداعی می کند.

روی ساق جوراب ها جوراب ها، همانند لباس اول، طرح سه دایره و حروف FCB در پرچم زرد کاتالونیا وجود دارد.

لوازم عادی و تمرینی

برای اولین بار، نایکی و اف سی بارسلونا همچنین ستی جدید از لباس های معمولی (خط EXPRESS) تهیه دیده است که لوگوها و جزئیات مربوط به تاریخ باشگاه را به همراه دارد. این لباس ها شامل سوئیشرت، پیراهن، تاپ های راگبی و ژاکت هایی می شود که نام بارسا را به رنگ طلایی بر روی خود دارند. علاوه بر اینها لباس هایی که قلبی آبی و اناری را بر روی سینه شان دارند، نیز جزء این لباس های جدید هستند.

لباس تمرین نیز برای راحتی بازیکنان و به لطف تکنسین های جدید، به شیوه خاصی طراحی شده است. پیشنهاد دیگری تکنولوژی Dri_Fit نایکی است که به خشک ماندن لباس و خنک ماندن آن در هوای گرم و مرطوب کمک می کند. لایه میانی این لباس ها در سرما استفاده خواهد شد و همچنین لباس های ضدآب به خشک ماندن بازیکنان کمک می کند.

تصویر اصلی

تصویر اصلی

نوشته‌ای از اف سی بارسلونا دات آی آر
اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران



نشانی این صفحه :
https://fcbarcelona.ir/index/modules/news/article.php?storyid=3954