مسی عنوان بهترین بازیکن جهان را از فیفا دریافت کرد!

تاریخ: سه‌شنبه، ۱ دی ۱۳۸۸ | عنوان: آبی و اناری‌ها
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: اقلیما معنوی / FCBarcelona.ir


لئو مسی در مراسمی در زوریخ، به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد و سالی استثنایی و مملوء از افتخارات تیمی و فردی را کامل کرد.

عصر روز دوشنبه، لئو مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2009 انتخاب شد. مسی در مراسم گالا که در زوریخ برگزار شد، بالاتر از رونالدو، ژاوی، اینیستا و کاکا قرار گرفت. رای دهندگان مربیان و کاپیتان های تیم های ملی بودند.

تصویر اصلی

بارسا 3 نفر از 5 نفر را در اختیار دارد.

اف سی بارسلونا با در اختیار داشتن سه بازیکن از 5 فینالیست، ستاره بی چون و چرای مراسم بود. مسی، ژاوی و اینیستا، از کویت به زوریخ پرواز کردند و والدین لئو در مراسم به او پیوستند.
سال مسی

بردن عنوان بهترین بازیکن دنیای فیفا یک سال شکست ناپذیر را برای مسی تمام می کند. او در هدایت بارسا برای برد شش عنوان امسال، نقشی برجسته داشته است. این شش عبارتند از: جام اسپانیا، لیگ، لیگ قهرمانان، سوپر جام اسپانیا و جام باشگاه های جهان. در سطح فردی نیز، او توپ طلا، جایزه نشریه اونز موندیال (Onze d'or)، بهترین فروارد و بهترین بازیکن در لیگ قهرمانان و همچنین بهترین بازیکن جام باشگاه ها را از آن خود کرده است. بی شک، امسال سال بارسا و سال بزرگترین ستاره باشگاه، لئو مسی، بوده است.

نوشته‌ای از اف سی بارسلونا دات آی آر
اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران



نشانی این صفحه :
https://fcbarcelona.ir/index/modules/news/article.php?storyid=2508