برنامه بازیهای بعدی بارسلونا ...

تاریخ: چهارشنبه، ۹ آذر ۱۳۸۴ | عنوان: اخبار بارسا
برنامه دو بازی آینده بارسلونا:

يكشنبه:

4 دسامبر ویارئال میزبان بارسلونا می باشد که این بازی از ساعت 19:00 به وقت اسپانیا و 21:30 به وقت ایران شروع خواهد شد. این بازی چهاردهمین بازی بارسلونا در لالیگای این فصل به حساب می آید.
ترکیب بارسلونا شاید دقیقا شبیه ترکیب ابتدایی در بازی به سانتاندر باشد. فرانک ریکارد که اکنون به لیونل مسی اطمینان صد چندانی پیدا کرده، دوست ندارد این جوان خوش آتیه را روی نیمکت بنشاند. از طرفی هم لودویک ژولی می داند اگر در تمرینات این هفته شادابی ابتدای فصل را نداشته باشد، فرانکی دوباره او را به روی نیمکت می نشاند.

تصویر اصلی

از طرفی خبرهای ضد و نقیصی در باره آمادگی مارک ون بومل به گوش می رسد که این خبر شاید خبر خوشی برای فرانک ریکارد و هواداران بارسلونا باشد. از سویی هم رونالدینهو بهترین بازیکن اروپا در سال 2005-2004 می خواهد باز هم ارزش های فنی خود را به رخ حریفان بکشاند. این گفته را می شد عینا در تمرینات روز گذشته بارسا به وضوح مشاهده کرد.
فرانکی مدافعان ثابت خود را در این فصل کامل شناخته مدافعانی که باعث شدند بارسا در 6 بازی فقط و فقط 4 گل دریافت کند البته نباید نقش ویکتور والدس را نادیده گرفت.

ویکتور که می خواهد خود را به سرمربی تیم ملی اسپانیا نشان دهد تا او هم بفهمد به راستی والدس از کاسیاس بهتر می باشد، به هر حال باید دید يكشنبه ویارئال می تواند در برابر این بارسلونا (بهترین تیم در چند هفته اخیر در اروپا) مقاومت کند یا خیر؟

چهار شنبه:

از سری مسابقات لیگ باشگاههای اروپا از هفته ششم اودینزه ایتالیا میزبان بارسلونا می باشد. این بازی 7 دسامبر ساعت 20:45 به وقت اسپانیا و 23:15 به وقت ایران برگزار می شود.
بازی رفت این دو در ورزشگاه باشکوه نیوکمپ 4 بر1 به نفع بارسلونا به پایان رسید که زنندگان گل برای بارسا 3گل از بهترین بازیکن اروپا رونالدینهو و 1 گل از دکو بود. حال باید دید اودینزه می توانند در مقابل این خط حمله دوام بیاورد یا خیر؟؟؟؟؟؟

با تشکر : حسین پورنوغانیان

نوشته‌ای از اف سی بارسلونا دات آی آر
اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران



نشانی این صفحه :
https://fcbarcelona.ir/index/modules/news/article.php?storyid=179