شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگوست

تاریخ: یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ | عنوان: لالیگا
منبع: سایت گل
مترجم: امیر ایمان صدر / FCBarcelona.ir


رئال مادرید برای دفاع از عنوان قهرمانی، بازی اول خود را در شروع فصل، در هفته آخر آگوست آغاز خواهد كرد و امیدوار است كه بتواند این بار هم جام را در پایان می به خانه ببرد.

دوره قبلی مسابقات مدت كوتاهی قبل به پایان رسیده و اكنون طرح و برنامه های تیمها برای 2008-2009 آماده شده است و در كنار رئال مادرید، تیمهای بارسلونا، ویارئال و اتلتیكو مادرید برای بدست آوردن «لوس مونگوس» در تلاش اند.

تصویر اصلی

بعد از یك پیش فصل نا آرام به دنبال یورو 2008، لیگ دسته اول و دسته دوم در هفته پایانی و در 30 و 31 ام آگوست و بعد از دو هفته استراحت برای مقدماتی جام جهانی 2010 شروع خواهند شد. كریسمس و سال نو برای تیمها استراحتی كمی طولانی تر را بهمراه خواهد داشت. به این ترتیب كه بازی آخر سال جاری، در 21 دسامبر و بازی ابتدایی سال نو در 4 ژانویه، به ترتیب تمام و شروع خواهند شد.
بدلیل عدم وجود مسابقات بزرگ در تابستان آینده، لیگ دسته یك در 30 و 31 می به اتمام می رسند و لیگ دسته دو در حدود سه هفته بعد یعنی در 21 جوئن به پایان خواهند رسید.

در حقیقت مسئله عجیب اینجاست كه فینال «كوپا دل ری» روی كاغذ در روز شنبه 20 ام ژوئن باید بین دو تیم برتر برگزار شود، یا در ژوئن 27 بین دو تیم دسته دومی راه یافته. این مسئله به آن معنی است كه تیم های دسته اولی راه یافته باید بعد از بازی پایانی خود به مدت سه هفته بیشتر تمرین كنند. جدول بازیهای دو لیگ دسته برتر فوتبال اسپانیا در اواخر این ماه منتشر خواهد شد.

نوشته‌ای از اف سی بارسلونا دات آی آر
اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران



نشانی این صفحه :
https://fcbarcelona.ir/index/modules/news/article.php?storyid=1435