به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی عملکرد دوتیم رئال و بارسا پیش از ال کلاسیکوآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۵۶) (۱,۱۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
خبر تحلیلی تیم اخبار / Fcbarcelona.ir

کمتر از 3 روز دیگر تا ال کلاسیکو برگشت، بازی که در نیوکمپ با حضور برترین تیم‌های جهان یعنی بارسا و رئال مادرید انجام خواهد شد، مانده است.

همه ما می‌دانیم که پیش از هربازی، با هر نوع حریفی، چه سر سخت و چه آسان مهم‌ترین اصل روحیه تیم و همبستگی آنهاست. از طرفی استراحت و تمرینات متعدد پیش از بازی نیز عامل دیگری است که در شیوه بازی تیم و نحوه عملکردش در طول بازی تاثیر به سزایی دارد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اما بارسا یا رئال؛ کدام یک آماده ترند؟

ال کلاسیکو هیچ گاه بازی قابل پیش بینی نبوده، و نخواهد بود. این بازی بین دو تیمی برگزار می‌شود که همواره درطول فصل رقبای اصلی همدیگر هستند، پس قطعا در مصافی که بین خودشان رخ می‌دهد تمام تلاششان را می‌کنند تا قدرت خود را به رخ دیگری بکشند.

در دو بازی پیش از این مصاف، رئال در لیگ قهرمانان اروپا برابر شالکه قرار گرفت که با نتیجه نزدیک 4-3 پشت سر گذاشت. در این بازی کریستیانو رونالدو مهاجم رئالی‌ها دو گل به ثمر رساند. و اما بارسا در دو بازی پیش از ال کلاسیکو در رقابت‌های لالیگا برابر ایبار قرار گرفت و با نتیجه 2-0 این بازی را پیروز شد. لیونل آندرس مسی، آرژانتینی خوش فرم این روزهای بارسا بود که هر دو گل این بازی را زد و جای رونالدو را در جدول گلزنان لالیگا گرفت؛ پس از این بازی مسی در جدول 32 گله شد و رونالدو با 30 گل زده در رده دوم ایستاد.

اما رئال مادرید آخرین بازی خود را قبل از این تقابل در لالیگا و برابر لوانته داشت، درست یک هفته پیش از ال کلاسیکو برگشت انجام داد و با پیروزی 2-0 آن را به پایان رسانید، رونالدو که در آن بازی موفق به گل زنی نشد، پس از اعتراض به گل گرت بیل، تعجب بسیاری را بر انگیخت. چرا که او می‌خواست دوباره جایگاه صدر گل زنان را از بهترین گل زن تاریخ لالیگا بگیرد. این در حالی است که بارسا آخرین بازی خود را قبل از این مصاف در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و برابر منچسترسیتی شب گذشته درست 4 روز پیش از ال کلاسیکو برگشت انجام داد که توانست با بردی مقتدرانه و با نتیجه 1-0 بازی را به سرانجام برساند.

دراین بازی ستاره آبی اناری‌ها هرچند که نتوانست گلی وارد دروازه حریفش کند اما در بازی خوش درخشید و پاس گل استثنایی او با ضربه تکمیلی راکیتیچ تنها گل این بازی را ساخت. واقعیت این است که این بازی می‌بایست گل‌های بیشتری می‌داشت، اما با وجود اینکه بارسا در این بازی موقعیت‌های بسیار ویژه و دور از ذهنی را خلق کرد، نتوانست درضربات نهایی خوب عمل کند و تقریبا 4 موقعیت گل حتمی را از دست داد، در کنار همه این‌ها درخشش بی‌نظیر گلر سیتی‌ها: جو هارت که توانست در 10موقعیت خطرناکی که توپ دروازه‌اش را تهدید کرد مانع گلزنی کاتالان‌ها شود.

با این شرایط می‌توان دریافت که رئالی‌ها یک هفته فرصت دارند تا برای این مصاف حیاتی و مهم استراحت کنند و بارسا تنها 4 روز؛ اما بردی که بارسا در برابر سیتی، این تیم خوش آوازه انگلیسی‌ها بدست آورد روحیه دوچندان بهتری را به تیم بخشید.

لوئیز انریکه مارتینز، سرمربی حال حاضر بارسا که تا اینجا با این تیم به خوبی نتیجه گرفته، در مصاحبه خود بعد از بازی برابر منچستر اذعان داشت که در تیمش در بهترین وضعیتی که می‌تواند قرار دارد. این یعنی یک برگ برنده در دست آبی اناری پوشان.

اما هیچ یک از این دو امتیاز -استراحت بیشتر و روحیه بیشتر- نباید این دوتیم را مغرورانه وارد زمین کند؛ چراکه همه می‌دانند فوتبال 90 دقیقه است و در طی این 90 دقیقا اتفاقای زیادی ممکن است رخ دهد و هر آن بازی را به نفع یکی از دوتیم برگرداند.

به امید برد مقتدرانه بارسا برابر رئال در نیوکمپ.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: بررسی عملکرد دوتیم رئال و بارسا پیش از ال کلاسیکو
فقط بارسا


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۵:۰۸)
 
سوداگر
پاسخ به: بررسی عملکرد دوتیم رئال و بارسا پیش از ال کلاسیکو
این بازی هیچ ربطی به جایگاه دوتیم ومرز آمادگیشون نداره... کاملا حیثیتی محسوب میشه این جوربازیها


جمعه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۵۰)
 
Sooler
پاسخ به: بررسی عملکرد دوتیم رئال و بارسا پیش از ال کلاسیکو
میزنمی خچ و خوردشون میکنیم


جمعه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۴۲)
 
messi-.10
پاسخ به: بررسی عملکرد دوتیم رئال و بارسا پیش از ال کلاسیکو
به امید برد مقتدرانه بارسا برابر رئال در نیوکمپ.


جمعه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۳۸)
 
VS1370
پاسخ به: بررسی عملکرد دوتیم رئال و بارسا پیش از ال کلاسیکو
7-1 میبریم
3تا مسی
2 تا سوارز
2تا نیمار



جمعه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ (۷:۴۶)
 
پارسا-10
پاسخ به: بررسی عملکرد دوتیم رئال و بارسا پیش از ال کلاسیکو
آدمها تو شرایط سخت توانشون از اون چیزی که فکر می کنن هم می تونه بیشتر باشه و بازیکنهامون هرچند که کمتر از ریال استراحت کردن،ولی فکر کنم ،با تمام قوا تو زمین حاضر میشن،انگیزه بالایی دارن و میخوان برای این پیروزی که گام مهمی به سوی قهرمانی لالیگاست بجنگن.
یکی از صحنه های خیلی ناراحت کننده فصل پیش برای من باخت بارسا تو جام حذفی(در حالیکه ما در عمل دروازه بانی نداشتیم ) و اون صحنه ای که پنالدو از رو سکوها در ظاهر برای دلجویی از مسی ولی قطعا در اصل با هدف تحقیرش به سمتش رفت در حالیکه چهره مسی فوق العاده مغموم بود،و اون میخاست ناراحتی مسی را از نزدیک ببینه بود،حالا خیلی دوست دارم که انتقام اون روز ازش گرفته بشه.




جمعه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ (۰:۵۷)
 
messi963
پاسخ به: بررسی عملکرد دوتیم رئال و بارسا پیش از ال کلاسیکو
ظلم در حق بارسا
رئال یک هفته فرصت داره
بارسا فقط 4 رو ز اونم بدون استراحت
از اونور بازیکنا خیلی دویدن تو بازی با من سیتی مخصوصا مسی .
مطمئنا رئال تو این بازی نفس بیشتری خواهد داشت و بارسا ضرر خواهد کرد از این برنامه ریزی مسخره.
اما ما بارساییم و برنده...


پنج‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ (۲۳:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۹ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!