به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی بارسا - منچستر سیتیآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۳ (۲۲:۰۰) (۱,۰۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
خبر تحلیلی تیم اخبار
نویسنده: مبینا پولایی / Fcbarcelona.ir


دو تیم بارسا و منچستر سیتی در دیداری حساس، سه شنبه شب به مصاف یكدیگر خواهند رفت. این تقابل در حالی اتفاق می‌افتد كه بارسا بازی قبل خود را در برابر مالاگا با نتیجه 1-0 واگذار كرد. اما سیتیزن‌ها توانستند در مقابل نیوكاسل با نتیجه 5-0 به پیروزی دست یابند.

اما هیچ كدام از این شرایط باعث نمی‌شود كه بارسا روحیه خود را از دست بدهد و یا خود را از پیش باخته به حساب آورد؛ بلكه همه این‌ها برای بارسا بیانگر این است كه باید تمام تلاش خود را با روحیه‌ای بالا برای برد انجام دهد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اما تفاوت این دو تیم را می‌توان از روی بردهایشان در مرحله گروهی این دور از رقابت‌ها بیان کرد؛ بارسا در گروه F با تیم‌های پاریس سنت ژرمن، آژاكس، آپوئل هم گروه بوده و توانسته به عنوان سرگروه بالا بیاید و به مرحله 1/8 صعودنماید؛ این در حالی است كه منچستر در گروه E با تیم‌های بایرن مونیخ، زسکا موسکو و ویکتوریا پلژن هم گروه بوده و در رده دوم جدول گروه خود به 1/8 نهایی رسیده است و این می‌تواند به این معنا باشد كه كاتالان‌ها كمی مقتدرانه‌تر از سیتیزن‌ها به این دیدار می‌روند.

دو تیم در 5 بازی گذشته خود تنها 1 شکست را متحمل شده‌اند؛ منچستر سیتی در برابر آرسنال و بارسلونا در برابر مالاگا که هر دو در لیگ‌های داخلی دو کشور اتفاق افتاده است. هر دو تیم در جدول لیگ‌های داخلی خود وضعیت خوبی دارند؛ بارسلونا با 60 امتیاز در جایگاه دوم لالیگاست و منچستر سیتی نیز با 5 امتیاز اختلاف با صدر، در رده دوم قرار دارد.

موقعیت گل

منچستر تا كنون در 5 بازی اخیر خود 11 بار دروازه حرفان خود را گشوده و بارسا نیز توانسته در 5 دیدار اخیر خود 15 بار دروازه حریفان خود را باز كند.

ستارگان دوتیم

در منچستر یایا توره، شخصی که می‌تواند با کنترل بازی خط هافبک بارسلونا را از کار بیندازد، آگوئرو و سیلوا هم به ترتیب از مهاجمان و هافبك‌های خوب منچستر سیتی هستند. در بارسا نیز لیونل مسی و نیمار، مثل همیشه ازبهترین‌ها هستند، هرچند با حضور بزرگانی چون ژاوی و اینیستا انتخاب کمی سخت است اما تنها حضور مسی میتواند در بازی بسیار موثر باشد.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پيش بازی بارسا - منچستر سيتی
نقل قول
اين تقابل در حالي اتفاق مي افتد كه بارسا بازي قبل خود را در برابر مالاگا با نتيجه 1-0 واگذار كرد. اما سيتيزن ها توانستند در مقابل نيوكاسل با نتيجه 5-0 به پيروزي دست يابند.
اون یک حادثه بودواستثنا که امیدوارم دیگه تکرار نشه....به امیدپیروزی


سه‌شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۷:۳۴)
 
biology
پاسخ به: پيش بازی بارسا - منچستر سيتی



سه‌شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۴۲)
 
xavi_6
پاسخ به: پيش بازی بارسا - منچستر سيتی
خوبی این بازی اینه که سیتی اتوبوسی بازی نمیکنه و راحت میشه بهشون گل زد به نطر من ترکیب اینه ترشتگن. ماسکرانو.پیکه .البا. الوز.بوسکتس. راکیتیچ.اینیستا. سوارز .مسی نیمار. ولی من دوست دارم براوو جای ترشتگن باشه وقتی ترشتگن تو دروازست دلم قرص نیست


سه‌شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۱۷)
 
6+5=11
پاسخ به: پيش بازی بارسا - منچستر سيتی
این کلیپ بیشتر به پيش بازی همه تیم ها شباهت میداد تا پيش بازی بارسا و منچستر سيتی


سه‌شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۳ (۵:۲۸)
 
Reza180
پاسخ به: پيش بازی بارسا - منچستر سيتی
به امید خدا برد مال ماست...
کاش ژاوی بازی کنه خدایا همینطوریشم کم میبینیمش...
زنده باد بارسا و بارسایی...


سه‌شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۳ (۲:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۵۷ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!