به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسای بی‌دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۰:۴۸) (۵,۱۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۵.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
لعنتی


چهارشنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۳ (۴:۲۴)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
عجب باخت عجیبی بود . من خیلی حرس خوردم . ولی مهم نیست


پنج‌شنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۴۸)
 
Revenger
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
خدائی تو این بازی بارسا مث تیمای ایرانی بود
با زدن یک گل کلا خودش رو برنده فرض میکرد
نباید اینطوری میبود
باید فشار رو برای گلزنی بیشتر میکردن
از مسی خیلی بیشتر از این انتظار میرفت
گذشت
باید به بازی برگشت امیدوار بود


پنج‌شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۴۰)
 
mamad_ft
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
همیشه که قرار نیست ما برنده باشیم
ما باید فکر کنیم به بازیکنایی که توی لاماسیا پرورش میدیم و باید از اونها ژاوی و اینیستا بسازیم
ژاوی که الان مهندس تیمه اوایلی که اومده بود تیم اصلی خیلی سوتی میداد ولی با صبر و بردباری به ژاوی تبدیل شد حتی یه زمان با اینکه یکی از بهترینهای بارسا و لالیگا بود توی ترکیب اسپانیا جایی نداشت سال 2004 جام ملتهای اروپا
شما دوستان هم باید صبر داشته باشید
ویوا بارسا


سه‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۴۰)
 
87122287
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
بی انصافیه همه تقصیرا به گردن انریکه بندازیم . اگه پپ هم بود بارسا با داشتن این هافبکا میباخت. ژاوی و اینیستا کارایی قبلو ندارن بارسا باید کروس و ایسکو رو میخرید ولی رئال متاسفانه خرید.


سه‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۳ (۰:۴۱)
 
87122287
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
اگه سوارز با تیم هماهنگ بشه بارسا همین رئالو هم نابود میکنه


سه‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۳ (۰:۳۵)
 
Ali.Pakbaz
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
این بارسلونا کند ترین تیمیه که دیدم. بابا راه رفتن هم شد ضد حمله ؟!؟!؟!


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۰۱)
 
kamiba
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نشد. نیمه دوم خوبی بارسا نداشت


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۴۵)
 
Reza180
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
حرفام تو سه مورد خلاصه میشه...
۱____بله درسته ریال عالی بود...تنها به خاطر ضد حمله های عالی...همش تقصیر تیم خودمونه که جوری بازی میکنیم که که حتی جلوی پیکان هم بد ضد حمله میخوریم....و خودمون باعث باخت خودمون میشیم...همین و بس....
۲__دقت کنید...
مسی بد بازی میکنه....
اینیستا بد بازی میکنه....
ژاوی بد بازی میکنه...
متیو بد بازی میکنه
و...
به نظرتون کل بازیکنا باهم دسته جمعی افت کردن؟؟!!
دلیلش فقط به کار بردن تک تک این بازیکنا تو پست نامناسبه..دقیقا بر عکس ریال...!مثالشو دیدید که متیو جای البا بود و نمیتونست حرکت کنه سانتر کنه یک نفرو از روبه رو برداره...باور کنید مسی و ژاوی و بقیه هم همینطورین...!!اینطوری میشه از هر بازیکنی از بیشترین حد توانش استفاده کرد...
به خاطر همین من از هیچ بازیکنی دلخور نیستم...نه از مسی..نه از متیو نه از اینیستا و...
۳__من از بی برنامگی تیم و نداشتن سبک عاقلانه ناراحتم...تیکی تاکا رو هنوز هم دوست دارم ولی نه الان که اونو ناقص پیاده میکنن...فقط پاس های بی هدف پشت محوطه و بدون برنامه.....که باعث میشه حریف به سرعت ضد حمله بزنه مثالش بازی پاریسن ژرمن و همین بازی...
داشتن سبک مناسب و چیدن درست بازیکنا راز موفقیت هر تیمیه...
من دوست ندارم از روی احساسات نظر بدم دوست دارم هم من هم همه کامنتاشونو از روی واقعیت و با عقل بذارن....

و در اخر بیاید واقعیت هارو قبول کنیم و به تیم و مربی توهین نکنیم و یار واقعی باشیم...هنوز اول فصله و مربی خودشو نشون نداده...تیم جای پیشرفت داره...
زنده باد بارسا زنده باد بارسایی...


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۵:۵۸)
 
real_madrid
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
ممنون منم به همچنین
اگه یادت باشه اون موقع زمان مورینیو بود و اوج هیجان ال کلاسیکو . خوشحالم که هنوز هم به یادت موندم ممنون


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۱:۲۵)
 
mahdiafshari
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
باخت بارسا به رعال نبود بلکه به اشتباهات بازیکنها بود حتی گل دوم!
پیکه یا ماسکرانو و متیو میتونستن با جاگیری خوب مانع از گل بشن
اگه دقت کرده باشین ریال فقط از اشتباهات ما استفاده کرد و گرنه از خودش زوری نداشت
مبحث بعدی اینه که ریال هر وقت میبره ثانیه به ثانیه ی بازی چک میشه تا سوتی های بازیکنای ما گرفته شه که این هم برای تضغیف روحیس
اما گه بارسا ببره عالم و آدم میگن مفتی یا با داوری یا .. بوده
تا بوده همین بوده
من از بعضی طرفدارا متاسف میشم وقتی میبینم با یه بازی خودشونو میبازن!(هنوز چیزی نشده)
بارسا بازی برگشت رو با تجربه ی بیشتر برگزار میکنه و میبره
یه چیز خیلی مهم که توی این بازی مشخص شد کیفیت پایین رونالدو بود که نشون داد بدون پنالتی هیچه هیچ!
یا علی


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۱:۲۴)
 
catalania.team
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نباید اینقد توجیه کنیم . با اینکه طرفدار سرسخت بارسا هستم اما دیشب چندان خوب بازی نکرد .


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۱)
 
mobin11
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
به خدا اگر گواردیولا بود رئال رو داغون می کردیم .
تیم ما نمی تونه خرج کنه بره یک مربی خوب بیاره . بره یک مدافع عالی بیاره متیو کیه ترو خدا اگه می رفتن هملس رو بیارن ... افسوس امید به بارسلونا مثل 2011 بشه


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۴۸)
 
RAMONA
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
مشخص بود که رءال برتر از بارساست
به نظرم حتی اگه مسی اون موقعیتو گل میکرد و 2-0 میشد بازم در ادامه بازی رءال به بازی برمیگشت و گلای خورده رو جبران میکرد
ما سال های قبل وقتی جلوی تیمای بزرگ میباختیم میگفتیم ناامید نشید و جبران میکنیم و...
ولی خیلی وقته که این حرفا رو میزنیم و تغییری در بازی بارسا نمیبینیم
نمیگم همیشه باید ببریم و نباید باخت باشه ولی از خیلی وقت پیش یه ضعفایی داشتیم که مدیران و مربیان بارسا برطرفش نکردن و همچنان از این نقاط ضعف ضربه میخوریم
انگار بارسا هم شده مثه پرسپولیس که معلوم نیس کی میخواد ضعفاشو رفع کنه
و در آخر حس میکنم انریکه یسری چیزای ساده رو درک نمیکنه...


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۲۳)
 
PIQUE3
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
یکی از چیزایی که کاملا مشخصه و با برگشت به گذشته میشه فهمید اینه که رئال همیشه جلو بارسلونا دفاعی بازی کرده و ضد حمله زده مثل این بازی و یک نکته دیگه هم که میشه فهمید توی بیشتر برداش 90 درصد گلاش رو از روی ضربات آزاد و پنالتی زده و عملا گل تیمی نتونسته بزنه زیاد به بارسا و در مقابل بارسا اون برد های معروفش منجمله 5-0 نیوکمپ و 6-2 برنابئو رو تماما رو کارهای تیمی و بازی گروهی زده و هیچوقت جلو تیم قدرتمندی مثل رئال شبیه ترسوها تو دفاع نخوابیده منتظر ضد حمله باشه گرچه اینم یه سیستمه برای زمانی که تیمت مقابل تیم حریف ضعیف تره نه الان که رئال با این همه ستاره جزو قوی ترین تیم های دنیاست...
دیشب هم دوتا گلوشون روی ضربه آزاد زدن همچین هم خوشحال بودن مث اینکه با هشتاد تا پاش دروازه بارسا رو روی یک کار تیمی باز کردن...



یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۰۰)
 
rezasobhani
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
من به آینده خیلی امیدوارم
درست میشود
حالا ببینید کی کفتم


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲۱:۳۶)
 
PERSPOLIS2012
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نقل قول
مخالفان تاتا مارتینو کجان؟ بخدا از اول فصل گفتم که انریکه بارسا رو بدبخت میکنه. تیم مدیریتی بارسا ( همشون پاچه خوارهای پرز هستند ) بطور عمد در حال نابودی بارسلونا هستند. سلتاویگو هم این پخمه رو به مال قالب کرد. هیچ تاکتیک و برنامه ای ما در این بازی از بارسا ندیدیم. تا اینجای فصل با دوتا تیم قدر ( رئال - پاریس ژرمن ) بازی کردیم که هر دو تا رو هم دیدید با چه وضعیتی باختیم. بارسا با مربیگری من هم میتونه لوانته - گرانادا و ایبار رو شکست بده دیگه. خدا پدر تاتا رو بیامرزه که حداقل اگر هم می باخت بازی خوب و با برنامه ارائه میداد ( 2 بار رئال رو برد ). استفاده از پیکه - آلوز - بوسکتس و پدرو یعنی دیوانگی. باز هم مطمئن باشید همه اینها بازی بعدی فیکس هستند.

با حرفات کاملا موافقم من هم یکی از مخالفان برکناری تاتا بودم.
بارسا داره چوب مدیراشو میخوره.بعد از لاپورتا که راسل اومد تیم و باشگاه رو به نابودی کشید از رفتن گواردیولا تا اومدن مربیان نه چندان بزرگ رو نیمکت تیم تنها مربی که قبولش داشتم تاتا مارتینیو بود که تو بازیای بزرگ منطقی ترکیب میچیند فقط و فقط بدشانسی نداشتن مدافع خوب و مصدومیت والدس که باعث شد پینتوی سوتی تو دروازه وایسته نصیبش شد(گلی که از اتلتیکو مادرید خورد در حد آماتور بود و دو گلی که از رئال تو فینال جام حذفی) وگرنه بارسا تو بازیای بزرگ با تاتا خیلی خوب بود وامسال با داشتن این بازیکنا خیلی بهتر هم میشد .من پارسال نمیدونم تو همین سایت بود یا تو سایت بارسا نیوز گفتم
ریسک نگه داشتن تاتا مارتینیو به ریسک اوردن لوئیز انریکه جوان می ارزه(منظورم این بود که اگه قراره لوئیز انریکه بیاد همون تاتا بهتره واگه قراره تاتا اخراج بشه یک مربی بزرگ باید رو سر تیم میاوردند) شخصا با اومدن انریکه مخالف بودم
به جای انریکه دی بوئر بهتر بود ولی یک مربی بزرگ که بارسا چند ساله از نداشتنش رنج میبره نیاز ضروری بارساست مثل
یورگن کلوپ,گاس هیدینگ,یواخیم لو,و........
بارسا اگه میخواد با تیکی تاکا نتیجه بگیره به غیر از گواردیولا هیچ کس دیگه نمیتونه تیم رو نجات بده ولی اگه میخواد انقلاب تو تاکتیکش ایجاد کنه باید یورگن کلوپ رو بیاره که بهترین گزینه برای بارساست با این بازیکنان خوب.


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲۰:۴۹)
 
biology
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
آفرین دوست عزیز ممنونم از حرفات... به نکته ی کاملا خوبی اشاره کردی........... آخه هدف بازی های لیگ مگه قهرمانی نیست؟؟ و ما الان تو صدر جدولیم شانس قهرمانی رو داریم .... و مگه ریال خودش کم باخت داره و الان داره به ما پز میده... اون از باخت خانگی که تو دربی مقابل اتلتیکو داشتن و اون از باخت پرگلی که مقابل سوسیداد داشتن...


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲۰:۱۷)
 
biology
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
چرا وقتی بارسا می بازه از تیم ناامید میشین؟ چرا در موقع باخت بارسا نقاط ضعف های تیم بیشتر رو بیشتر بیان میکنین تا نقاط قوت؟ چرا هر وقت که بارسا می بازه میگین ژاوی و اینیستا دیگه پیرشدن؟ چرا تو این بازی از پاسی که سوارز به نیمار داد و نیمار نهایت استفاده رو کرد و اونو به گل تبدیل کرد هیچ تعرفی نشد؟ چرا الان به موقعیتمون تو لالیگا و شانسمون برای قهرمانی هیچ حرفی نزدین؟ به نظر من این نتیجه ی ال کلاسیکو فقط و فقط به منفعت بارسا تموم شد چون این باخت موجب شد که ضعف های تیممون به حداقل برسه و ضعف های تیم ریال به حداکثر برسه. میدونم هیچ کس حرف های من را باور نخواهد کرد اما پایان فصل که جام سه گانه رو بارسا بدست آورد دیگر هیچ کس یادشون نخواهد ماند که ریال 3_1 بارسا رو برده بودحتی طرفدار ریال.........


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲۰:۰۸)
 
nazila10
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
واقعا گل گفتی 12 نفره جالبه آخرش کارت زرد داد به رونالدو که ریا هم نشه
با اینکه نتیجه اصلا از علاقه ی من به تیم و تک تک بازیکنا کم نمیکنه ولی نمیدونم چه بلایی سر تیم اومده بود اینیستا ک اصلا تو فضا سیر میکرد سووارز انگار ک اولین بارش بود چمن میبینه متیو ام که همش به ننه ی قمر پاس میداد پیکه ام ک اصلا واقعا نمیدونم چی بگم
بعدشم ک اشتباه پشت اشتباه ذغالم که فرصت طلبه
بعدم میشه این


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۱۲)
 
barca-dream
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
انریکه : رئال مادرید با شایستگی برنده شد.
در چند سال اخیر هیچ وقت رئال در این حد روبروی بارسا خوب بازی نکرد.


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۰۵)
 
samantala
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
مخالفان تاتا مارتینو کجان؟ بخدا از اول فصل گفتم که انریکه بارسا رو بدبخت میکنه. تیم مدیریتی بارسا ( همشون پاچه خوارهای پرز هستند ) بطور عمد در حال نابودی بارسلونا هستند. سلتاویگو هم این پخمه رو به مال قالب کرد. هیچ تاکتیک و برنامه ای ما در این بازی از بارسا ندیدیم. تا اینجای فصل با دوتا تیم قدر ( رئال - پاریس ژرمن ) بازی کردیم که هر دو تا رو هم دیدید با چه وضعیتی باختیم. بارسا با مربیگری من هم میتونه لوانته - گرانادا و ایبار رو شکست بده دیگه. خدا پدر تاتا رو بیامرزه که حداقل اگر هم می باخت بازی خوب و با برنامه ارائه میداد ( 2 بار رئال رو برد ). استفاده از پیکه - آلوز - بوسکتس و پدرو یعنی دیوانگی. باز هم مطمئن باشید همه اینها بازی بعدی فیکس هستند.


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۵۱)
 
asasa
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
سلام به همگی
چرا بعضی ها امیدشونو از دست میدن آقا ناراحتی نداره قرار نیست کل بازیهارو ببریم
ما به این باخت احتیاج داشتیم الانم مطمئنم بارسلون دچار تحول میشه و خیلی انگیزه پیدا میکنه
مثل باختی که در باشگاههای اروپا مقابل پاریس سن ژرمن متحمل شدیم
بعدش دیدید که روبروی آژاکس چقدر با انگیزه بازی کردیم
من اصلا نگران نیستم شما هم نگران نباشید مطمئنم رئال نمیتونه به ما برسه اولش انرژی داره ولی نیم فصل بعدی نمیتونه بازی کنه انرژیش تحلیل میره
بارسای همیشه قهرمان


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۳۸)
 
ALIALVES
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
انصافا و بدون تعصب آلوز خیلی خوب بود


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۰۵)
 
fshiri92
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
بایرن پپ مربی ما رو میاره .رئال آنجلوتی میاره .منچستر ون خال میاره .چلسی مورینیو میاره .اونوقت ما انریکه که کلا 3 سال سابقه مربی گری داره میاریم .
هیئت مدیره و مدیر ورزشی هم که برای خرید بازیکن با 600 میلیون یورو در آمد صرفه جویی می کنن .
1 سال هم از نقل و انتقالا محرومیم .
خط هافبک تیم هم برای اولین بار تو چند سال اخیر از کار افتاده .ژاوی پیر شده و اینیستا تموم شده بعد از سقط بچه دومش .
بوسکتس هم 1 ساله باید عمل جراحی شه و راکیتیچ هم حداقل 1 فصل کار داره و فابرگاس و تیاگو رو دادیم رفت .تنها نقطه روشن دنیس سوارز هست که 2 سال دیگه بر گرده .
تنها امید این تیم می تونه نیمار -مسی -سوارز باشه که هماهنگ شن و شانس بیاریم با این ها 1 جام حذفی یا لالیگا ببریم .
تو لیگ قهرمانان هم با این وضعیت بازی با تیم های بزرگ تو گروه دوم می شیم و مرحله بعد از بایرن یا چلسی می بازیم و راحت حذف میشیم مگر اینکه معجزه شه .
در کل تیم اصلا تعادل نداره و از نظر فیزیکی آماده نیست .
فعلا من تو این تیم نقطه روشنی نمیبینم به جز سوارز که برگشته و خوب بازی می کنه و تشنه گلزنی هست .
لوچو با مسی کاری کرده که حتی 1 گل هم به زور می زنه ولی فصل پیش حداقلش تو 8 هفته 17 گل زد


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۵۹)
 
samiar
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
timemon harfi vase goftan nadasht manam harfi nadaram b madridiha tabrik migam vaghan khub bodid omidvaram ma behtar beshim


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۴۶)
 
moji.aref
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نقل قول
یشب فهمیدم چرا پپ میگفت ماسکرانو بهترین خریدش برا
بارسا بوده. متیو و پیکه و بوسکتس اسفناک بودند.


به نکته خوبی اشاره کردی. من همیشه مقابل کسانی که از ماسکرانو انتقاد بیجا میکردند می ایستادم و دیشب هم حرفم ثابت شد. من همیشه به اونا حرف پپ رو یاد آوری میکردم که پپ گفته بود بهترین خرید چند سال اخیر بارسلونا ماسکرانو هست. دیشب همه به این رسیدیم. پست اصلی این بازیکن استثنایی هافبک دفاعی هست ولی دیشب اونم مقابل رئال در دفاع میانی عالی بود و معلومه دیگه ماکسرانو تجربه کافی رو بدست آورده و دیگه اون اشتباهات ازش سر نمیزنه. بازم میگم تنها کسی که شایسته انتقاد هم نیست و فقط باید ازش ستایش بشه ماسکرانو هست که واقعا واقعا به همه نشون داد چه بازیکنی هست
بی دلیل بهترین هافبک جام جهانی نشد


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نقل قول
دیگه این انریکه از لوییس فن خال که گنده تر و با تجربه تر نیس! اونم شروع کارش با منچستر 100 برابر ما بدتر بوده.

به نکته خیلی جالبی اشاره کردی! اگر انریکه اینطوری شروع می کرد که مکتب هواداری «حیا کن رها کن» ایرانی تا حالا خونش رو مباح دونسته بود!!!


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۲۱)
 
iniesta.reza
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
سلام دوستان.
1.دیشب کل تیم از کادر فنی با ارنج اشتباه تا بازیکنها با بازی بد افتضاح بودند و متاسفانه ما مستحق باخت بودیم و رئالی ها مستحق برد و بنظرم خیلی خوش شانس بودیم که رئال بیشتر گل نزد رئال واقعا قوی شده و اگه ما بخواهیم به این روند ادامه بدیم متاسفانه داستان سالهای قبل بصورت وارونه تکرار میشه

2.الان اگر بخواهیم در مورد انریکه قضاوت کلی بکنیم خیلی زوده همین رئالی که الان انقدر قوی شده و به بلوغ تاکتیکی رسیده اوایل سال قبل که اولین سال آنجلوتی بود اصلا با تاکتیک های کارلتو هماهنگ نبودند و نتیجه نمیگرفتند و به بارسای مارتینو هم باختند اما با گذشت زمان پیشرفت کردند و بهتر شدند و تونستند قهرمان اروپا بشند

3.گول گل نخوردن تو 8 مسابقه رو نخورید ما جلو تیم های ضعیف لالیگا گل نخوردیم جلو دوتا تیم قوی 6 تا گل خوردیم دفاع دیشب(بجز ماسکرانو که واقعا عالی بود و تنها دلیل بیشتر گل نخوردنمون بود ) افتضضضضضضاح بود.دیشب فهمیدم چرا پپ میگفت ماسکرانو بهترین خریدش برا بارسا بوده. متیو و پیکه و بوسکتس اسفناک بودند.


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۵۹)
 
ostad2000
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
این تیترا چیه میزنید
همش تقصیرا رو به یکی ربط میدین
بارسا واقعا ضعیف تر از رئال بود من فقط میخواستم زودتر بازی تموم بشه تا اختلاف بیشتر نشه
ما حرفی برای گفتن نداشتیم
به نظر میاد این بارسا برای بازیهای بزرگ چیزی نداره
سوارز محو بود
مسی خیلی عقب بازی میکنه
نیمار جز یک حرکت منجر به گل دیگه تو بازی نبود


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۳۴)
 
patrick2004
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
بچه هایی که سریع میاید نظر میدید که این بارسا به درد نخوره و .... ، شما چند سالتونه؟!!!!
فکر کنم شماها از زمان بارسای گواردیولا طرفدار بارسا شدین؟!
..
آدم باید یه کم مغزشو به کار بندازه. درسته که الان هنوز تیم انریکه جمع و جور نشده، اما توجه کنید که
اولا انریکه تازه 4 ماهه که اومده. این همه بازیکن جدید اومده. با این حال کلی بازی رو برده! دیگه این انریکه از لوییس فن خال که گنده تر و با تجربه تر نیس! اونم شروع کارش با منچستر 100 برابر ما بدتر بوده. اما ببینین همون منچستر و همین بارسا تا سال دیگه چی میشه!
بازی دیشب هم 2 تا حادثه داشت که باختیم!
مثلا اگه اون ضربه مسی گل میشد و بارسا 2 - 0 جلو میوفتاد، مطمئنا دیگه رئال میمرد و نهایتا هر چقدر بارسا بد بازی میکرد، به زور بازی میشد 2-1
اونوقت چی میگفتین؟! ها؟
در اون صورت بارسا میشد مظهر اقتدار؟!!
نگران نباشین. با این بازی، نه بارسا داغون شده، نه رئال گنده شده!
اول و آخرش، ما چیزی فراتر از یک باشگاه هستیم و شاید چند ماه دیر و زود، بالاخره به اصل خودمون میرسیم.


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۵۹)
 
ddanesh
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نقل قول
سلام خدمت همه دوستان سالهای سال هست که خواننده این سایت وزین هستم . از سال 86 قدیما نام کاربریم ( لوییس انریکه 21 ) بود . با اینکه خیلی رئالی بودم ولی لوییس انریکه رو از بچگی خیلی دوست داشتم . ( اسنادش حتما در آرشیو سایت موجوده ) از سال 90 هم با این نام در سایت حاضر میشم البته مدت هاست که فقط بیننده هستم. از اون روزی که بیننده این سایت بودم ( حدود سال 86 ) خاطرم نیست که یک پنالتی به ضرر بارسلونا گرفته شده باشه و از نظر این سایت صحیح بوده باشه . البته این روال تو سایت تیم رقیب هم به کرات دیده می شه. تمام دنیا از دیدن این فوتبال ناب لذت بردن . بردی تو نظرات سایت گل ( بخش انگلیسی زبان ) ببینید . حتی یک طرفدار بارسا هم از داوری حرف نزده فقط همه از این فوتبال سطح بالا لذت بردن. حتی لوییس انریکه هم پنالتی رئال را صحیح دوسته : (( پنالتی پیکه :” کاملا مشخص بود. با توجه به تجربه اش عادی نبود.” برتری رئال :” شکست ها بخشی از روند یادگری هستند. امیدوارم که این شکست باعث توقف اشتباهات ما شود. باید در مورد تیم صحبت کنیم.” )) حتی سرمربی دوست داشتنی بارسا هم اذعان داشته مادرید برتر بوده . مثل خیلی سال ها که بارسلونا برتر بوده و حرفی توش نیست. این که فقط از بردن لذت ببریم و زمانیکه باختیم همه چیز رو مقصر بدونیم تنها اخلاق امثال علی دایی و امیر قلعه نوعیه. به نظر من بارسلونا و فلسفه اش اونقدر بزرگ و فابل احترام هست که با این چیزا نخواد چیزی رو توجیه کنه . یا حق
دلم تنگ شده بود برات.
بازیا دیگه اون شوق قدیمارو نداره!


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۲۳)
 
peymanimpm
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
درسته بدترین بازی یک دهه اخیر بارسا بود ولی دوستانی که از همه بازیکنا بعد این باخت انتقاد کردن اگه تو باختای بارسا از تیم حمایت نمیکنید تو بردای تیم هم نیاید از تیم تعریف کنید
تا قبل ال کلاسیکو خودتون میگفتین با سوارز میترکونیم ولی سوارزی که ناآماده بوده را الان میگید نباید میذاشت تو بازی
راکیتیچ را میگفتید جانشین خلف ژاوی با یه اشتباه کوچک شد بدترین خرید
کم مونده دیگه که به مسی و اینیستا و ژاوی هم توهین کنید واقعا براتون متاسفم که با یه برد تیمو به عرش می برید با یه باخت تیمو نابود می کنید



یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۴۴)
 
najieman
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
کاری به داورو اشتباهات فاحشش ندارم. اما بی دقتی تنها عامل باخت ما بود. البته تو نیمه دوم خط هافبکمون تقریبا از کار افتاده بود و خلق موقعیتی در کار نبود.به هر حال مشخص شد که انریکه مرد بازیهای سخت نیست . اون از بازی با پی اس جی و اینم از رئال . هر بازی 3 تا...


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۴۹)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
کاملا شایسته ی باخت بودیم.البته بیشتر به اشتباهات خودمون باختیم تا قدرت و شایستگی رئال.
بنظرم بی تقصیر ترین بازیکنان بارسا براوو و ماسکی بودن.براوو که روی هیچ کدوم از گل ها مقصر نبود.ماسکی هم خیلی توپ جمع کرد
پست دفاع کناری برا بازیکن های سریع هست نه متیو که اصلا تحرک نداشت.
اولین اشتباه انریکه نذاشتن آلبا توی ترکیب بود.البته آلوز گرچه سرعت و نفس خوبی داره ولی خیلی دریبل میخوره.
بوسکتس بیشتر هافبک ارتباطی هست و فاقد جنگندگی و سرعته.برای چنین بازی های سنگینی،بهتره ماسچرانو توی این پست باشه
استفاده ی همزمان از ژاوی و اینیستا در میونه زمین ب نظرم اشتباهه.چون مث سابق دیگه نمیتونن فشار روی حریف بیارن و بهتره بود راکیتیچ از اول توی زمین میبود
توی خط حمله به سوارز واقعا امیدوارم امشب بد نبود(با توجه به نبودش)
توی دفاع وسط مشکل اساسی داریم تمام دفاع وسطامون بدرد نمیخورن البته فرمایلن هنوز تست نشده

من زیاد ناراحت باخت نیستم چون پارسال آنجلوتی رفت و برگشت باخت ولی آخر کار برنده اصلی بود
من به این بارسا خیلی امید دارم
جوجه رو هم آخر پاییز میشمورن اینو یادتون باشه!!!!!!


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۵:۳۸)
 
KHMKH71
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
این دفاع بعد از افت کردن پویول دیگه دفاع نشد و نمیشه گلهای مسخره ای رو خودمون تقدیم کردیم اون ازون اشتباه پیکه تا مشکل چند فصل اخیرمون که مدام تو بازیای مهم ضربه خوردیم(ضربات کرنر) و در آخرم اشتباه عجیب اینیستا که اصلا انتظار نمی رفت :(
از شانس بدترمونم امشب مهاجمها هم رو فرم نبودن مخصوصا مسی که 5% خودشم نبود
امشب خیلی بد بازی کردیم
امیدوارم برای بقیه بازیا درس بگیریمو جبران کنیم
زنده باد بارسا


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۵:۲۵)
 
ℱʎℜλℤ
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
اگه من بدونستم این لوییز انریکه رو از کجا آوردن

دوتا بازی سخت انجام داد تو هر دو بازی سه گل خورد

تعویضاش معلوم نیست برا تقویت تیم هست یا اینکه تیم رو ضعیف کنه

فقط جدیدا ما بارسایی ها میگیم هی فصل قبل بهتر بودیم


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۵:۰۹)
 
moji.aref
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
با سلام. اولا اینکه ما در این بازی کاملا ضعیفتز از رئال بودیم و شایسته باخت. این کاملا مشخصه. دوم اینکه به نظر من این باخت تجربه خوبی میشه برای انریکه تا بتونه درس بکیره. من معتقدم بازی دادن به متئو بجای آلبا کار اشتباهی بود. و بهترین بازیکن بارسا بدون شک و با اختلاف آلوز بود. واقعا بازی عالی ای کرد این پسر.در ضمن مسی هم اصلا در حد انتظار نبود. در کل شب خوبی برای بازیکنان بارسا نبود و اصلا نمیشه یه نفر رو مقصر دونست. همه مقصرن. همه اشتباه کردن. بارسا اصلا نتونست تیکی تاکا رو اجرا کنه و به نوعی ارتباط بین خط حمله وهافبک قطع شده بود. باید ببینیم دلیلش چیه و برطرفش کنیم. سوآرز هم اولین بازیش بود و تا جابیفته طول میکشه و من معقتد بود از نیمه دوم بیاد ولی خب درکل خوب بازی کرد. بعدم رئال تیمی بود که هر بازی 5 تا 5تا میزند. تعجبی نداره که 3-1 باختیم. خط حمله اونا واقعا عالی بود. اونا روی ضد حمله گل زدند. درکل اشتباهاتی داشتیم که باید برطرف بشه تا انشاالله بازی برگشت رو حالیشون کنیم و ببریم. که مطمئنم بازی برگشت رو میبریم.
ویوا بارسا
ویوا انریکه


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۴:۵۵)
 
real_madrid
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
سلام خدمت همه دوستان

سالهای سال هست که خواننده این سایت وزین هستم . از سال 86

قدیما نام کاربریم ( لوییس انریکه 21 ) بود . با اینکه خیلی رئالی بودم ولی لوییس انریکه رو از بچگی خیلی دوست داشتم
. ( اسنادش حتما در آرشیو سایت موجوده )

از سال 90 هم با این نام در سایت حاضر میشم البته مدت هاست که فقط بیننده هستم.

از اون روزی که بیننده این سایت بودم ( حدود سال 86 ) خاطرم نیست که یک پنالتی به ضرر بارسلونا گرفته شده باشه و از نظر این سایت صحیح بوده باشه . البته این روال تو سایت تیم رقیب هم به کرات دیده می شه.

تمام دنیا از دیدن این فوتبال ناب لذت بردن . بردی تو نظرات سایت گل ( بخش انگلیسی زبان ) ببینید . حتی یک طرفدار بارسا هم از داوری حرف نزده فقط همه از این فوتبال سطح بالا لذت بردن.

حتی لوییس انریکه هم پنالتی رئال را صحیح دوسته :

(( پنالتی پیکه :” کاملا مشخص بود. با توجه به تجربه اش عادی نبود.”

برتری رئال :” شکست ها بخشی از روند یادگری هستند. امیدوارم که این شکست باعث توقف اشتباهات ما شود. باید در مورد تیم صحبت کنیم.” ))

حتی سرمربی دوست داشتنی بارسا هم اذعان داشته مادرید برتر بوده . مثل خیلی سال ها که بارسلونا برتر بوده و حرفی توش نیست.
این که فقط از بردن لذت ببریم و زمانیکه باختیم همه چیز رو مقصر بدونیم تنها اخلاق امثال علی دایی و امیر قلعه نوعیه.

به نظر من بارسلونا و فلسفه اش اونقدر بزرگ و فابل احترام هست که با این چیزا نخواد چیزی رو توجیه کنه . یا حق


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۴:۳۵)
 
messia
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
یعنی اگه امشب ماسکرانو نبود شیش تایی بودیم.فقط سه تا تک به تک قطع کرد.ولی بقیه بازیکنان در حد فوق ضعیف.متاسفم واسه بارسا با این مربی که اوردیم


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۴:۰۱)
 
Reza29.4
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
واقعا ترکیب بدی چیده بود باید بجا بوتسکس ماسکرانه داخل بود و پیکه و متئو دو دفاع آخر و آلبا دفاع چپ میزاشت آخه متئو رو چه حساب د فاع چپ بود . چرا ژاوی رو بیرون کشیدی


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۳:۵۶)
 
Fooroogh
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
زنده باد بارسا و هواداراش


دوستان مگه این اولین باره که بارسا می بازه ؟ بالاخره هر بازی برد و باخت داره چه الکلاسیکو که مهمترینه چه بازی های لیگ قهرمانان و لالیگا ...
تیم یه سری بازیکن از دست داده و تا بقیه بخوان جایگزین شن و راه بیفتن زمان لازمه ...
تازه انریکه هم نشون داده که مربی خوبی هست مگه گواردیولا قبل بارسا سابقه مربیگری فوق العاده ای داشت ؟ اومد و با تیم کار کرد تا به اینجا رسید ... این تو لالیگا اولین باخت انریکه ست ...
تو این بازی اشتباه زیاد داشتیم ... داور هم اصلا مقصر نبود ...
برد و باخت تو الکلاسیکو زیاد دیدیم پس باید به فکر بازی های پیش رو باشیم و امیدوار که تیم روحیه ش رو به دست بیاره ...
زنده باد بارسا




یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۳:۵۲)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
متاسفانه دوستانی هستن که ندیدن و نمی دونن انریکه کی بوده! و حالا این حرفا رو می زنن. شاید اگر مسی و ژاوی هم 20 سال دیگه مربی بارسا بشن، هوادار جدیدی که امروز رو ندیده همینا رو در موردشون بگه
--_-------++++_------------------------
کاملا مخالفم دنیای فوتبال نشان داده بازیکنان خوب مربیان خوبی نمی شوند
ما مربی خوب می خواهیم نه یک بازیکنی که قبلا ستاره بوده الان شده سر مربی بازم حرفمو تکرار میکنم ترکیب خیلی دست میخوره...


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۳:۵۱)
 
messi-6810
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
انریکه چرا ژاوی رو تعویض کرد؟؟؟؟


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۳:۴۰)
 
XAVi.6
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
جز اميدوار بودن كاري نميشه كرد...
اميدوارم انريكه مثه دوره بازيش روح جنگنده گي و برتري خواهي رو به تيم تزريق كنه...
ViVA BARCA


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۳:۰۰)
 
sinas1384
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
دوستان اینقدر زود نا امید نشید، مگه فصل قبل رفت و برگشت رو بردیم بهمون جام دادند ؟ هنوز خیلی بازی مونده...

بزرگترین اشتباه انریکه بازی متیو بجای آلبا بود و تعویض سوارز.
ما به اشتباهات خودمون باختیم نه به بازی اونها ... تازه اگه اون موقعیت مسی گل میشد کارشون تموم بود.
من که هنوز به این تیم امیدوارم، سوارز با دو پاس گلش نشون داد چه پتانسیلی داره (البته یکیش رو پادشاه مسی خراب کرد!).

تیم باید یه ترکیب اصلی داشته باشه، از اول فصل هر بازی یه ترکیب جدید داریم میبینیم.


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۵۸)
 
Ali586
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
من یه حرف میزنمو ... میرم ولی وجدانا یادتون بمونه....اهای رئالی ها بازی جام حذفی(یک ماه و نیم دیگه ) میبینمتون


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۵۷)
 
LionMessi
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
واقعا انجلوتی مربیه بزرگیه
تازه فهمیدم چرا اوزیل و ژابی الونسو رو فروخت خدیرا رو هم بازی نمیده
انجلوتی باگذاشتن دو هافبک دفاعی دونده عملا مسی و اینیستا و ژاویو از بازی حذف کرد
بارسا باید جای سوارز راکتیچو میزاشت و با عقب اومدن مسی میتونستن با 5 هافبک خیلی راحت وسط زمینو بگیرن


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۵۴)
 
shakib10
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
کاشکی انریکه درهمچنین بازیایی یادبگیره که تماما دفاعی بازی کنه مگه چه اشکالی داره؟؟؟؟این همه تیم دارن اینکارو میکنن.


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۵۱)
 
sinasina
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
بازی قشنگی بود و اگه نتیجه رو بیخیال بشیم بازی زیبا و سریعی رو دیدیم
همون موقع که فهمیدم متئو قرار ه تو پست دفاع چپ بازی کنه فهمیدم طرف چپ میدون بارسا کلا ضعیف میشه و درضمن پاسهای خوبی هم نمیداد و اکثرا به هدف نمیرسید
ماسکرانو خوب بازی کرد و لی پیکه با وجود عملکرد خوب در یکی دو صحنه تو صحنه مربوط به پنالتی ناشی گری کرد دنی آلوز هم که سیر نزولیش همینطور ادامه داره
ولی اون چیزی که در مورد بارسا مشخصه اینه که هافبکها و بازیسازهای تیم دیگه مثل قبل عمل نمیکنن و نمیتونن مثل قبل بازیسازی کنن
نمیدونم چرا هر مربی میاد بارسا نمیتونه یه تغییر اساسی تو بازی تیم ایجاد کنه و فکری به حال دفاع اتوبوسی تیمهای حریف بکنه . حداقل سوارز و راکیتیچ چند تا شوت از راه دور خومب نزدن که امیدوار بشیم


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۴۴)
 
6+5=11
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
شاید اگه اون اشتباه رو اینیستا نمیکرد حداقل مساوی می کردیم ولی در کل رئال بهتر از ما بود اشتباهاته تاکتیکی هم که دیگه ماشالله موج میزد خیلی نا امید کننده بازی کردیم شایدم زورمون به سر رئال نمیرسید نمیدونم والا
تا ابد عشق یعنی بارسا


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۳۷)
 
david_villa11
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
اول اینو بگم که تیم به هماهنگی نیاز داره و هنوز با هم مچ نشدن...مخصوصا سوارز...انریکه هم هنوز نتونسته بارسا رو کامل به نمایش بزاره...پس فعلا انتقادی به انریکه وارد نیست...زمانی میشه راجب انریکه نظر داد که فصل تموم شده باشه و بشه برایند کل کاراش رو ارزیابی کرد...مثل تاتا مارتینو
راجب انریکه اینو بگم...با نظر مدیر سایت موافق نیستم...همه میدونیم انریکه بازیکن فوق العاده ای بوده و بازیهاش رو همه به خاطر دارن...ولی قرار نیست هر بازیکن فوق العاده ای بشه یه سرمربی خیلی خوب و درجه یک...
نمونه اروپاییش : کلارنس سیدورف و اینزاگی و زیدان...
نمونه وطنیش : علی دایی و ناصر حجازی و...
پس نمیشه گفت چون انریکه بازیکن عالی بوده در قامت سرمربی هم عالی میشه...
البته خلاف این قضیه هم صادقه مثل پپ که دوران طلایی داشته یا یوهان کرایوف کبیر...

باید به انریکه فرصت داد که بتونه تیمو بسازه ... آخر فصل راجبش قضاوت کنیم...


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۳۷)
 
sahraei
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
بابا چیییه؟؟ اولش ناراحت بودم بعدش یه خرده اروم شدم.
1-ما بازی رو خودمون سختش کردیم درحالی که اگر مسی یه خرده دقت کرده بود گله دوم رو میزدیم.و بازی همونجا تموم میشد.
2-بارسا بد بازی نکرد تا قبل از پنالتی اما پیکه کمر تیمو شکوند
3-گل اول استباه پیکه. گل دوم هم فکر کنم متیو بود که وسط زمین توپ لو داد و زد حمله زدن و توپ رفت کرنر.گل سوم اشتباه عجیب اینیستا
3-تیم جای پیشرفت زیادی داره.سوارز و فرمالن هنوز به تیم اضافه نشدن با اضافه شدن این دوتا هم تو دفاع و هم توی حمله پیشرفت میکنیم.
4-پارسال وقتی که بردیم ما خوشحال بودیم اونا ناراحت الان برعکس شده.با بردن این بازی که قهرمان مشخص نمیشه.پارسال ما بردیم پیشرفت کردن حالااونا بردن ما پیشرفت میکنیم.امسال بازی های زیادی با مادرید داریم و شک ندارم که انتفام میگیریم
5-جناب مدیر ماسکرانو یکی از بهترینا بود که اگر اون توپا رو جمع نمیکرد الان شاید نتیجه این نبود.پیکه و متیو تیمو نابود کردن. از متیو توقع ندارم چون واسه این پست ندفاع چپ نیومد بارسا اما پیکه بدترین نیمکت نشینی حقشه
پارسال اونا جایی از ما بردن که راه برگشت نداشت فینال کوپا رو میگم امشال هم ما حایی ازشون میبریم که نتونن نفس بکشن فقط صبر کنید


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۳۴)
 
XAVi.6
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
هوادار كارش حمايته اما كسي نميتونه بگه انتقاد نكن نظر نده بيشتر بچه ها انتقاد ميكنن اما همه تا آخر پاي تيمشون ايستادن.
در مورد خريدهاي جديد ... خريد بزرگ همچين بازيائي بايد خودشو نشون بده وگرنه خوب بازي كردن جلوي ايبار و الچه و ختافه كار مهمي نيست...
ژاوي و اينيستا آماده نباشن خط هافبك تعطيل و خلاقيت صفر ميشه پر كردن جاي اينا با راكيتيچ هم توهم.. بازم اگه فابرگاس بود ضرري نداشت با وجود ژاوي خسته و اينيستاي بيشتر مصدوم...


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۲۹)
 
david_villa11
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
دوستان بی خیال...پیروزی همیشه هست ولی این شکسته که تیم رو قویتر میکنه...منم مثل همه تون ناراحتم ولی این شکست برام قابل پیش بینی بود..دلایلشم زیاده...


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۲۴)
 
Senmout
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
افتضاح افتضاح افتضاح
آقای سعید ایمنی هم که همیشه یچیزو برای باخت بارسا بهونه میکنه. برادر کی میخواین از خواب بیدار بشی؟؟



یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۲۳)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نقل قول
متاسفانه دوستانی هستن که ندیدن و نمی دونن انریکه کی بوده! و حالا این حرفا رو می زنن. شاید اگر مسی و ژاوی هم 20 سال دیگه مربی بارسا بشن، هوادار جدیدی که امروز رو ندیده همینا رو در موردشون بگه...


کاملا موافقم . لایک


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۲۳)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
انگار اصلا دفاعی تو تیم وجود نداشت...
راه باز بود و جاده دراز...


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۲۰)
 
LionMessi
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
بارسا باید برگرده به تیکی تاکایی که گواردیولا اجرا میکرد وگرنه اگه میخاد شیوه بازیشئ عوض کنه باید ژاوی بوسکتس اینیستا و مسی و عوض کنه چون این بازیکنا از بچگی اموزش دیدن تیکی تاکا بازی کنن پاس های تک ضرب و سریع همراه با جابجایی سریع
این 4 بازیکن اساس بارسای تیکی تاکا بودن
دقت کنین بارسای گواردیولا بازیهای بزرگ و کاملا یک طرفه بازی میکردن اصلا حریف محلت نفس کشیدن نداشت اما الان بازی های بزرک بارسارو دیگه تیم برتر میدون نیستیم
استرس تو ساق های بازیکنا موج میزد
با کوچیکترین پرس توپو لو میدن
بازم میگم بارسا یا باید تیکی تاکا بازی کنه یا باید واسه تغییر این چهار بازیکنه عوض که کاری که گواردیولا با رونالدینیو و دکو و یحیی توره کرد


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۱۴)
 
VictorM
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
Win,Draw Or Loss
Visca El Barca


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۱۳)
 
tmagh
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
به دلایلی به این بازی امید زیادی نداشتم اما تصور این نتیجه را هم نمیکردم. نکاتی که به نظرم میرسه:
با توجه به بازیهای گذشته مشخصا ترکیب تیم مناسب نبود و معتقدم بهتر بود ماسکرانو در هافبک دفاعی و آلبا در دفاع چپ و راکیتیچ از ابتدا بازی میکرد و متیو به دفاع وسط منتقل میشد. در این بازی در میانه زمین نیاز به عناصر جنگنده داشتیم که متاسفانه با این ترکیب دیده نشد.
نقطه عطف بازی از دست دادن آن موقعیت تک به تک توسط مسی بود. مسی امسال واقعا فرصت سوزی می کنه و خراب کردن اون فرصت از مسی بعید بود. شاید باور نکنید ولی من همان لحظه از بازی دل کندم. مسی امسال در کل خوب بوده ولی ایکاش به جای پاس گل دوباره گلزنیها را شروع کنه.
احساس میکنم انریکه کمک فکری مناسبی روی نیمکت نداره. در واقع اگر پپ با وجود بی تجربگی به آن موفقیتها رسید بدون تردید به وجود مغز متفکری مثل مرحوم تیتو هم برمیگرده
داوری خوب نبود اما در نتیجه تاثیر گذار نبود اما عملکردش به ویژه در خطاها و اخطارها شدیدا به ضرر بارسا بود مثلا در همان یک ربع اول بازی به جفت مهاجمین اخطار داد و دست و بال آنها را برای پیچیدن به پای مدافعین رئال بست . چطور باور کنیم تیمی مثل بارسا با این شیوه بازیش دو برابر رئال اخطار گرفته باشه و تازه اخطارهای رئال هم در دقایق آخر بازی باشه؟
با وجود همه این حرفها و بر خلاف نظر بسیاری از دوستان به این تیم خیلی امیدوارم.این تیم نقاط روشن فراوانی داره که به تدریج و با ادامه فصل روشنتر هم خواهد شد. ضعف اصلی ما در تمام کنندگی و کمی هم در دفاعه که اولی با اضافه شدن سوارز و دومی با آمدن فرمالن به نظرمن تا حد زیادی برطرف خواهد شد.


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۱۲)
 
parsafcb
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
اون از تاتا مارتینو که با نظر مسی از لیگ آمریکا جنوبی اووردنش مربی بارسا کردنش ..... زد به تیم....
این از انریکه که الکلاسیکو رو با بازی تیم ب عوضی گرفته و خیلی رویایی متیو 31 ساله پیرنردو میزاره تو پستی که باید زیاد دوید....
اینیستا که من هنوز در عجبم تا 10 سانتی متری اوت توپو مشایعت کرده یدفعه توپو پاس میده به بازیکن فرضی ... هیچی دیگه گل سومو که خوردیم کلا بازی خوابید
رونالدو که یجور خوشحالی کرد انگار چه گل شگفت انگیزی زده اونقدری که این پنالدو ی حال بهم زن خوشحالی کرد الکسیس پارسال با اون گل چیپش خوشحالی نکرد.....
دیگه چی بگم؟؟؟ کلا برد حق رئال بود غیر از پنج دقیقه اول همش موقعیت داشتن


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۰۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
متاسفانه دوستانی هستن که ندیدن و نمی دونن انریکه کی بوده! و حالا این حرفا رو می زنن. شاید اگر مسی و ژاوی هم 20 سال دیگه مربی بارسا بشن، هوادار جدیدی که امروز رو ندیده همینا رو در موردشون بگه...


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۰۸)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
به هر حال باید به آینده امیدوار بود.....................................
زنده باد بارسا و بارسایی........................................



یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۰۸)
 
LionMessi
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
فقط میتونم بگم کرایف کجایی


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۰۲)
 
sabzake
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
و اینکه اصلا نفهمیدم آلبا چرا نبود متئو افتضاح بود تو دفاع چپ نابود کرده بود اون سمت رو. اون سمت هم که دنی آلوز ۲ فصل کاری نمی‌کنه و تمام گل‌های خوردمون تقصیر دنی هستش.بوسکتس هم که امشب افتضاح بود


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۰۰)
 
nitroleo
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
در مورد تیتر هرچند داور پنالتی مسلم مارسلو رو نیمار رو ندید و نگرفت ولی در کل رئال تو این بازی 12 نفره بود و یار 12ام رو باید یه مربی باتجربه و کاربلد بدونیم که متاسفانه بارسا 3 ساله از داشتنش محرومه.
کلا باشگاه شده موش آزمایشگاهی راسل و بارتومئو. هر مربی از هر ناکجاآبادی میارن به امید اینکه بشه گواردیولای دوم.
.....
در ضمن من قبل بازی باخت سنگین رو پیش بینی کردم و مثل بازی با بایرن زمان تیتو به رئالی بودن متهم شدم. امیدوارم دفعه بعد این حرکت تکرار نشه


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۰۰)
 
iman_khatar
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
بارسا همیشه تیم محبوبه منه فقط میتونم بگم اگه ادم بدا انقد به این تیم دست درازی نکنن مطمئن باشید بارسا نه تنها ادامه بازی ها رو خوب میبره بلکه از نیم فصل دوم بهترین تیم میشه قهرمان هم میشه


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۵۷)
 
barca87
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
بارسا با این همه بازیکن خوب کل تاکتیکش شده بود سانترهای آلوز بی مغز.
این بارسا یه انقلاب میخواد.
بسیار کند و بی روحیه بازی کردیم.
ایا این مسخره بازی در میانه زمین همان تیکی تاکاست.
دو تا بازی مهم داشتیم هر دو رو باختیم.
ولی هنوز ابتدای فصله میتونیم قوی تر برگردیم .
هنوز هم میگم قهرمان لیگ می شویم. اما قهرمان اروپا نه.
رئال هم امشب وحشتناک قوی و با روحیه بود.



یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۵۷)
 
sabzake
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
یعنی چی که هر تیمی میبازه تو دربی میگه مشکل از داوریه ؟ تا کی می خواین خودتون رو گول بزنین ؟
متاسفانه فقط به تاکتیک های مربی باختیم ما مثل بازی با پاریس
مسئول‌های بارسلونا نمی‌فهمن که تیم‌ به این بزرگی‌ جای یه مربی‌ پختست نه اینکه بیان اینجا تاکتیک یاد بگیرن. قرار نیست وقتی‌ پپ جواب داد بریم همش مربی‌ ناشناخته بیاریم. انتخاب پپ پشتش فکر کسی‌ مثل کرایوف بود نه اینکه الان می‌رن شانسی یه مربی‌ میارن که مربی‌ گری تو تیم‌ بزرگ رو درک نمی‌کنه


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۵۶)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
زنده باد بارسلونا تا ابد عاشقتیم
ممنون از کاربران فهیم سایت


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۵۵)
 
parsafcb
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
بارسلونا کلا گل اولو که زد بازی رو ول کرد.... کسی آمار درصد مالکیت توپو داره؟
یادم نمیاد آخرین بار کی بود که رئال انقدر لوله مون کرد و مالکیت رو هم داشت.... انصافا اگه اونا از سیری موقعیتای آخر بازیشونو خراب نمیکردن معلوم نبود الان چند چنده


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۵۵)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نقل قول
دوست رئالی خواهشا خودت از سایت برو وگرنه خودم شخصا جوابتو میدم تا دیگه نتونی اینجا اظهار فضل کنی...برو خاک رو تو سر بازیکن تیم خودت بکن که این پاش به اون پاش میگه ... نخور راجب اسرائیلی بودن و این خزعبلاتی که سر هم میکنی بهتره بری از کاپیتان دوزاریت بپرسی که از شدت دیدن پرز اسرائیلی داشت جانش رو به ملک الموت تسلیم میکرد... راتو بکش برو تو سایت خودت و اونجا هر حرفی رو میخوای بزنی بزن... ما هوادارای دو ساله و سه ساله نیستیم که با یه برد و باخت رنگ عوض کنیم...ما سالهاست داریم برد و باخت رو میبینیم... از 4 تا خوردن و 6 تا زدن...همش واسه ما خاطرست... تا ابد بارسا و بارسایی...

فوق العاده بود.خوشحالم طرفدار تيميم كه همچين طرفدارايي داره.


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۵۵)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
درسته روحیم داغونه اما تیممو با همه ی بدی ها و خوبی هاش با همه ی برد ها و باختاش دوس دارم عاشقشم
بچه ها هیچ فرد خاصی مقصر نیس .... ما وقتی تیمم میبره میگیم به به آفرین اما وقتی میبازه باید کنارش یاشم یادمون نره ما رئالی نیستیم که توهین کنیم به مربی به بازیکنا ... ما بارسایی هستیم و الگوی همه ی هوادارای جهان ........
به قول آقا عمید تو سایت تو دهنی:
تا ابد بارسایی


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۵۳)
 
david_villa11
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
دوست رئالی خواهشا خودت از سایت برو وگرنه خودم شخصا جوابتو میدم تا دیگه نتونی اینجا اظهار فضل کنی...برو خاک رو تو سر بازیکن تیم خودت بکن که این پاش به اون پاش میگه ... نخور
راجب اسرائیلی بودن و این خزعبلاتی که سر هم میکنی بهتره بری از کاپیتان دوزاریت بپرسی که از شدت دیدن پرز اسرائیلی داشت جانش رو به ملک الموت تسلیم میکرد...
راتو بکش برو تو سایت خودت و اونجا هر حرفی رو میخوای بزنی بزن...
ما هوادارای دو ساله و سه ساله نیستیم که با یه برد و باخت رنگ عوض کنیم...ما سالهاست داریم برد و باخت رو میبینیم...
از 4 تا خوردن و 6 تا زدن...همش واسه ما خاطرست...
تا ابد بارسا و بارسایی...


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۵۳)
 
aminazadiforme
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
عوامل باخت امشب :
1_ شعور فوتبالیه بسیار پائین انریکه
ترکیب عجیب و غریب این مربی بسیار نا کار امد
استفاده از متیو در دفاع راست و عدم استفاده از یوردی البا
استفاده از بوسکتس بسیار پر اشتباه و بی انگیزه
بهترین بازیکن زمین برای بارسا ماسکی بوده و بازم طبق معمول تو پست دفاع اخر بازی کرد که باید جای بوسکتس بازی میکرد
استفاده از سوارز در پست مهاجم کناری در حالی که باید نوک بازی میکرد و مسی و نیمار پشتش بازی میکردند و اینکه ادامه این سیستم مسخره 433 .
اجازه به دنی الوز برای نفوذ های بی پشتوانه و خالی شدن پشتش
تعویض مسخره سوارز و اوردن اون پدروی بی مصرف
درحالی که ژاوی بهترین بازیکن خط هافبک ما بود و اینیستا ضعیف ترینشون ، ژاوی رو تعویض کرد و دقایقی بعد به علت مصدومیت اینیستا عملا خط هافبک ما از کار افتاد
در همین زمان بود که من فهمیدم این مربی به اندازه یک پشکل مغز تو سرش نیست .
2_ اشتباهات فردی
توی هر 3 گل بازی دنی الوز مفصر اصلی بود .
توی گل سوم اینیستا بازی بسیار ضعیفش رو تکمیل کرد .
3_داوری
توی نیمه اول ما 6 خطا داشتیم که 4 تاش کارت داده شد در حالی که برای اونا در چندین صحنه عین الاغ سرش رو مینداخت پائین و بیخیال از اون صحنه رد میشد .
در مورد پنالتی باید بگم که اصلا پنالتی نبود چون پیکه داشت زمین میخورد و اصلا توپو ندید در ضمن وقتی در حال زمین خوردن هستی ناخوداگاه تو دستت رو بر روی زمین قرار میدی ........
البته در 2 صحنه توپ با دست بازیکنای تیم رئال برخورد کرد که داور باز هم نخواست ببینه .
از بازی خوب سوارز بگم گه واقعا جای امیدواری داره برای بازیهای بعد .

در انتها واقعا دلم به حال این تیم بارسا میسوزه . چرا باید دست همچین مربی بی داتشی باشه؟
دلم به حال مسی میسوزه . و برای خودم


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۵۱)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نقل قول
بهترین کامنتی که بعد ال کلاسیکو دیدم آفرین ایشون هواداره

مخلصیم دوست عزیز شرمندمون میکنی اما ما با یه برد عاشق بارسا نشدیم که با یه باخت دل مون ازش بگیره بارسا یعنی عشق یعنی زندگی چیزی فراتر از باشگاه


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۴۹)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نقل قول
این بازی رو فراموش کنین...سخت هست ولی میشه... فقط امیدوارم که روندمون رو به رشد بشه و از این حالت در بیایم...
موافقم
سخته اما بايد فراموشش كنيم.زنده باد بارسا و بارسايي


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۴۷)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
مربی از بازیکنان پایین تر بارسا مربی بزرگ میخواد هدایت این همه. ستاره کار انریکه نیست


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۴۲)
 
david_villa11
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
تا بوده همین بوده...فابرگاسم اگر بود هیچ کاری نمیتونست بکنه...شماها مثل اینکه الکلاسیکوهای سالهای قبل یادتون رفته؟ مگه فابرگاس چیکار میتونست بکنه؟ 3-1 توی نیوکمپ باختیم...فابرگاس چیکار کرد؟ این انتقادها از راکیتیچ رو نمیتونم درک کنم....این بازی کل تیم بد بود...ربطی به یکی دو تا بازیکن نداره...مسی بد بود...اینیستا و پیکه و بوسکتس و آلوز و .... بد بودن...پس اینقدر به حسرت یکی دو صحنه نباشین...
ما از موقعیت مسی میگیم ولی خب از اونور تیرکهای بنزما هم بگین...
این بازی رو فراموش کنین...سخت هست ولی میشه...
فقط امیدوارم که روندمون رو به رشد بشه و از این حالت در بیایم...


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۴۲)
 
bardiya30
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
بازی بدی بود و همه داغونن
ترکیب کاملا اشتباه آلبا باید تو زمین باشه و متیو و بارترا در دفاع وسط و ماسکی بره هافبک دفاعی بازی کنه

تا قبل از گل رئال خوب بودیم موقعیت داشتیم اما نمیدونم چی بگم
بهترین بازیکن ما ماسکرانو بود و بس
نمیدونم چرا باید بازی اینطور از دست بازیکنای بارسا خارج بشه با این همه تجربه در الکلاسیکوها
سوارز اوکی بود و اما مسی نمیدونم چش شده بعضی بازیها دیگه خودش نیست

شاید خیلی ها با من هم نظر نباشن اما اولین الکلاسیکو انریکه بود مانند آنجلوتی پارسال که ترکیبش اشتباه بود و امیدوارم دیگه از این اشتباهات نکنه و تیم رو به غرور خودش برسونه


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۴۰)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
بعد از نیم ساعت از بازی که گذشت اومدم چون واقعاً اعصابم خورد شده بود از همه عصبی بودم به ویژه اینستا.
سیستم رئال 2_4_4 بود اما بارسا3_4_4!!!!
اوایل بازی از لحاظ تاتیکی خوب نبودیم،گل ما روی تاتیک نبود بلکه روی تکنیک بازیکنان بود پاس بلند سوارز.
بعد از گل بارسا شل کرد اما در عوض رئال بازی رو سفت گرفت و تونست به گل برسه.
دلیل اینکه ما نتونستیم به گل برسیم از لحاظ تاتیک انریکه نبود،نحوه اجرا!
بارسا نتونست اون طوری که انرکیه میخواست بازی کنه چون:1-بازیکنان بارسا فوق العاده پر استرس و پر تنش بودند،2_هافبک های فوق العاده دونده و خلاق رئال نگذاشتن تاتیک خودشو پیاده کنه،چه برسه به دیکته بر حریف.
نمیدونم این اشکال از کجا بود،پرسی که همراه با حمایت نباشه پرس نیست چون زود وا میده.
ما توی این بازی دیدم که مهاجمان ما خیلی کمتر توپ میگرفتند وبیشتر توپ دست هافبک بود یعنی توازن و تناسب بین خطوط،هافبک های رئال وقتی توپ دست بارسا بود اونا پرس میکردند در نتیجه هافبک از مهاجم دور بود.
باخیتم عیبی نداره اما هنوز دفاع افتضاحه.
براوو=1
پیکه=0.5
ماسکرانو=3
دنی آلوز=1
متئو=0
بوسکتس=0
ژاوی=0
اینستا=0
نیمار=1
مسی=0
سوارز=1
ایوان=0
روبرتو=0


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۴۰)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
به نظر من بوسکتس خیلی داره ضعیف بازی میکنه . ماسکرانو هفته پیش دو بازی تو هافبک دفاعی بازی کرد واقعا جنگنده و خوب ظاهر شد . بوسکتس مدام پاس اشتباه میداد و یا رو به دروازه استپ میکرد و توپ رو از دست میداد . ما هم میتونستیم با 4 هافبک بازی کنیم چرا که نیمار و مسی به اندازه کافی برای حمله خوب بودن و سوارز هم به زمان نیاز داره هر چند که پاس گل نیمار و سوارز داد . نباید از خط هافبک و حمله انتقاد کنیم . با هر اشتباهی نباید دروازه باز بشه و جورش رو خط حمله بکشه .
نمیدونم با چه معیاری این دوستمون داره به خاطر یک موقعیت از دست رفته مسی رو سرزنش میکنه . شما بازی آقای پنالتی رو دیدی ؟ واقعا ضعیف ترین بازیکن رئال بود همین آقای پنالتی .
سه سال پیش با همین تفکر بازی ای که صعودمون جلوی چلسی برای رفتن به فینال خیلی نزدیک بود گل خوردیم تو همون بازی یادمه آخرین بازیکن بارسا بوسکتس بود که داشت دنبال تورس میدوید . بوسکتس خیلی خوب بود ولی این سه سال با نبود جایگزین مناسب رو نیمکت که تهدیدی باشه براش افت کرده . ما 4 امتیاز جلو بودیم و اگه میخواستیم کثیف بازی کنیم حتی میشد با دو هافبک دفاعی بازی کرد ولی همه اینا حرفه و باید جای مربی باشیم . انریکه زور خودش رو تو نقل و انتقالات زد که باشگاه یک دفاع خوب بگیره ولی طبق معمول انتظارات برآورده نشد .
ولی هنوز صدر جدولیم و کلی تا پایان فصل فرصت داریم


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۳۹)
 
poooooooooori1994
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
من خيلي كم نظر ميدم ولي بايد قبول كرد رئال خيلي از ما سر تر بودن! اونا نيمه دوم هيچ تلاشي بعد از زدنه گله شوم نكردن و شانس اورديم مهاجماشون هم خسته بودن و هم بي دقت! وگرنه خدا ميدونست چه فاجعه اي به بار ميومد! من موندم چطور فردوسي پور به كارواخال ميگفت يه سطح پايين تر از رئالياست؟! پس متيو رو ميديد چي ميگفت! قشنگ سمته راست و بسته بود و نيمار و قفل كرد! گله نيمار بخاطر اشتباه اون په په كچل بود نه كارواخال!
فقط ميتونم بگم واقعا اين تيم جلوي تيماي بزرگ و غلدر هيچ حرفي واسه گفتن نداره! هيچ هافبكه خلاقي جاي ژاوي و اينيستا نداريم!
اونا يه گل عقب بودن چطوري حمله ميكردن! ما چطوري حمله ميكرديم! خدا بخير بگذرونه


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۳۸)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نقل قول
بارسا تا ابد دوست داریم
ویوا بارسا و بارسایی


بهترین کامنتی که بعد ال کلاسیکو دیدم
آفرین
ایشون هواداره


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۳۶)
 
Andromeda
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
زمانی رو یادم میاد که بارسا تو هر بازی دو تا تیم تو زمین داشت !! اما بعد از عملکرد ضعیف مدیریت تیم تو بخش نقل و انتقالات طی چند سال ، نیمکتمون ... ! الان تعویض طلایی ما تو حمله پدرو ه !!!! امیدوارم بتونیم محرومیتمونو به حالت تعلیق در بیاریم وگرنه ... ! به خصوص این که به خلاقیت بیشتری ، خیلی بیشتری :دی ، تو خط هافبک نیاز داریم ! نکات منفی به قدری هست که احساس میکنم دوستان به تفصیل بهش بپردازند :دی ! نکات مثبتی که به ذهنم میرسه :
* عملکرد راضی کننده ی سوارز تو اولین بازی با تیم جدیدش و بعد از چهار ماه و با اون همه هجوم رسانه ها !
* باقی موندن تو صدر جدول بعد از شکست تو یه بازی شش امتیازی که نشون دهنده ی عملکرد قابل ستایش تیم تو بازی های قبلیه !
ضمنا ، *امید* کلمه ی مقدسیه ! انسان بدون امید ... ! اگر با یه بازی امیدمونو از دست میدیم ، از همون اول امیدوار نشیم !
شاد باشید و ســـــــبز ! :)


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۳۵)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
باهات موافقم شدید این 3 نفر در حد بارسا نیستن مثل ماست وایسادن فقط تیم گل خورد


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۳۴)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
یکی از دلایل بد بودن بارسلونا اینه که ترکیب خیلی بالا وپایین میشه وقتی ترکیب انقدر دستخوش تغییر باشه نتیجه مطلوب را نمیگیره در ضمن تو این بازی هیچکس به تنهایی مقصر نبود همه بد بودن به نظرم الوز از همه بهتر بود


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۳۴)
 
XAVi.6
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
متيو رو بذار در صدر ليست ...
و البته مقصر اصلي مديران باشگاه هستن با اين خريداي افتضاح(غير از سوارز) يه بازيكن افليج كه مدام مصدومه و يه پيرمرد 31 ساله كه كاملا مشخصه دخانيات نفس واسش نذاشته... ديگه راكيتيچي كه قرار بود جاي ژاوي و اينيستا و فابرگاس رو بگيره و دروازبانها بماند...


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۳۳)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
بارسا تا ابد دوست داریم
ویوا بارسا و بارسایی



یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۳۳)
 
پویول007
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
افرین به تو انریکه افرین فابرگاس نازنین رو دادی چی گرفتی افرین


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۲۹)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
آخه مگه جای ماسکرانو دفاع بوسکتس بازی نمی کرد هم هیچی نمی شد که هیچ تازه بهتر هم می شد .متیو کند سن خر رو داره ولی هنوز یه دفاع کردن بلد نیست اصلا ارزش اون همه پول رو نداشت . پیکه مرخص مثل همیشه باید بشینه رو نیمکت تا درست بشه. مسی تا تیم عقب نیوفته به خودش نمیاد همش قدم می زنه انگار اومده پارک . انریکه تو ترکیب چیدن اشتباه کرد باید با 4 تا هافبک بازی می کرد . رعال کلی بازیکن داره ایسکو رو کشید بیرون ایرامندی رو آورد ما اینستا مصدوم می شه باید روبرتو بی تجربه رو تو همچین بازی بیاریم .در کل امیدوارم محرومیت بخشیده بشه یا کم بشه بتونیم بازیکن بخریم با این اوضاع هیچی نمی شیم


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۲۸)
 
SAMPADIGIRL
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
ترکیب اولیه که خیلی اشکال داشت نبود آلبا
سوارز هم کلا محو بود
بارسای پپ هیچ وقت از گل زدن خسته نمیشد
ولی امشب تا گل اول رو زدیم دیگه بازی رو ول کردیم


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۲۶)
 
elnew
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
دوران بارسلونا تموم شد تیم نه دفاع داره و نه بازی تیمی. واقعا حیف فابریگاس که مفت مفت دادیم رفت


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۲۴)
 
shakib10
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
بچه ها بسه دیگه حالال تاکی میخواید ادامه بدین بیخیال شین!!!!شده دیگه ده هیچ که نباختیم .اشتباهات همیشگیه.بیخیال شید دیگه!!!!


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۲۴)
 
alizhoon
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
مادرید خیلی بهتر بووود اگه دقت می کردن بارسا بیشتر گل می خورد


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۲۳)
 
shakib10
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نقل قول
بعد گلش ديدي چه خوشحالي كرد؟همچين انگار ٧ نفرو دريبل زده و نصف زمينو دويده بعد گل زده!اه اه چندش!با اون كفشاي زنونش!
اره حالم بهم میخوره ازاینکارش.هیچ بازیکنی به مزخرفی این ندیدم!!!


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۲۱)
 
ashibala
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
داوری به کنار همیشه همین بوده و هست
گل بود به سبزه نیز اراسته شد = پیکه + متئو
فقط دلم می خواد یه بار دیگه یه نفر تو این سایت از پیکه و بوسکتس و پدرو دفاع کنه تا اون روی شخصیتمو بهش نشون بدم
بازی که می تونستیم راحت ببریم باختیم دیگه هیچ


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۲۰)
 
hasanlm10love
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
برای اولین بار تو عمرم میخوام از مسی انتقاد کنم واقعا بد بازی کرد در کنار کل تیم بارسا یعنی نمیشه باور کرد چجوری مسی اون تک به تک رو خراب کرد پنالدو هم که طبق معمول با پنالتی یه خودی نشون داد متیو هم که افتضاح بود و همچنین پیکه که شکیرا ازش یه بازیکن اماتور ساخته


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۱۹)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
رونالدو اصن میدونه پاس یعنی چی ! یک به یکارم که نمیتونست رد کنه ! مسی توپ دستش میومد بیست نفر روپاش بودن و با این وجود دریبلاشو میزد . یه خرده فکر کن ...
نقل قول
صبر کنید قراره از مسی تجلیل بشه.هههههههههههه.بهترین دفاع لالیگا این بود؟؟؟؟؟؟شانس آوردین بیشتر نخوردین.هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۱۹)
 
david_villa11
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
ما 3 تا گلی که خوردیم خیلی ناشیانه بود...اون پنالتی که هیچی...اون کرنر و گل دوم و پشت سرش گل سوم...واقعا بد و ناشیانه بود...اصلا جای دفاع نداره که بخوایم عملکرد تیم رو زیر سوال ببریم...من از یه چیز ناراحتم اونم اینه که واقعا انریکه جوگیره...به چه دلیل سوارز باید از اول توی ترکیب باشه؟؟ بازیکنی که 4 ماه توی بازیهای رسمی بارسا نبوده و اصلا با تیم هماهنگ نیست...
خیلی بد بودیم...خیلی...نیمه اول بازی متعادل و خوب بود...ولی نیمه دوم خیلی بد و بی دقت و بی هدف بودیم...
ما هنوز جانشین خوبی برای ژاوی و اینیستا نداریم...این خودش معضله...
البته برای قضاوت زوده چون خمیر مایه تیم هنوز به طور رسمی شکل نگرفته...
فصل قبل رئال از هفته های 12-13 راه افتاد که آخرم اروپا رو بردن...ما هم به زمان نیاز داریم تا تیم راه بیوفته...
نگران نباشید...همه چی درست میشه....درود بر بارسلونا...


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۱۹)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نقل قول
صبر کنید قراره از مسی تجلیل بشه.هههههههههههه.بهترین دفاع لالیگا این بود؟؟؟؟؟؟شانس آوردین بیشتر نخوردین.هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
برای چی اومدی تو سایت ما؟
تا جونت در بره.........................


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۱۹)
 
fmessi10
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
تیتر اصن درست نیست ریال عالی بود و برد. داورم هیچ نقشی نداشت
این بارسا باید زمین تا اسمون عوض شه
خیلی از بازیکنا اصن در سطح بارسا نیسن



یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۱۵)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نقل قول
فعلا که زیر مایین هر وقت از زیر ما بیرون اومدین اول یکم شیرموز و عسل بخورین جون بگیرین بعد بیاین کری بخونین!

والا!همچين ميگه كه انگار ١٠ امتياز از ما بالاترن


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۱۴)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نقل قول
تیم تا قبل گل اول رئال خوب بود اما باز هم داستان همیشگی از دست دادن موقعیت ها... چندین موقعیت عالی داشتیم اما بی دقت از دست دادیم پنالدو عالی بود یعنی
بعد گلش ديدي چه خوشحالي كرد؟همچين انگار ٧ نفرو دريبل زده و نصف زمينو دويده بعد گل زده!اه اه چندش!با اون كفشاي زنونش!


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۱۱)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نقل قول
صبر کنید قراره از مسی تجلیل بشه.هههههههههههه.بهترین دفاع لالیگا این بود؟؟؟؟؟؟شانس آوردین بیشتر نخوردین.هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

فعلا که زیر مایین هر وقت از زیر ما بیرون اومدین اول یکم شیرموز و عسل بخورین جون بگیرین بعد بیاین کری بخونین!


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۱۱)
 
XAVi.6
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
پاريس سنت ژرمن3-بارسا2 رئال3-بارسا1

اگه كسي فهميد اين بارسا نسبت به فصل قبل چه تغييري كرده به ما هم اطلاع بده.. هنوز هم رو ضد حملات و ضربات ايستگاهي ضعف شديد داريم و البته تحت فشار كاملا متزلزليم و در حمله هم خيلي راحت از كار ميفتيم.
اگه كسي فهميد چرا فابرگاس فروخته و راكيتيچ خريداري شد به ما هم بگه... كه تو همچين بازي لنگ يه هافبك درجه 1 طراح و خلاق بمونيم..
عيار خيلي ها معلوم شد اين بازي غير از سوارز كه يه پاس گل داد.. بقيه خريدا معمولي هستن.. تو همچين بازيه سختي بايد خودشون رو نشون ميدادن ..
تا از انريكه يه مربيه بزرگ در بياد خدا ميدونه چي به سر بارسا مياد.. تعويضش خيلي بد موقع بود.. راكيتيج حداقل 2-3 دقيقه احتياج داشت بازي كنه جو بازي بياد دستش نه كه تا اومد كرنر بزنه كه اونطوري گند بزنه و ضد حمله بخوريم..
كلا تو بازياي بزرگ با اين اوضاع راه به جائي نميبريم ...


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۱۱)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
یک بارسلونای بدون تنوع و متکی به خلاقیت ستاره ها ! یادمه کرایوف میگفت این بارسا از فلسفش که کار تیمی بود فاصله گرفته و متکی به ستاره ها شده ! شدیم مثل رئال چند سال قبل ! باید با برنامه تر عمل کنیم .


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۰۹)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نقل قول
تیتر اصلا زیبنده سایت نیست. اونا 85 دقیقه کاملا برتر از ما بودن و بعد از مدت ها (از 2008 به اینور) با شایستگی تو ال کلاسیکو برنده شدن.

کاملا باهات موافقم


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۰۸)
 
north
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
صبر کنید قراره از مسی تجلیل بشه.هههههههههههه.بهترین دفاع لالیگا این بود؟؟؟؟؟؟شانس آوردین بیشتر نخوردین.هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۰۸)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
كاشكي توي پيش بينيه بازيم مشخص ميكردم كه ٣-١ به نفع كي
جلوي ٢ تا تيم چرت برديم،فكر كرديم چقد خوبيم
ضعف تيم تو همچين بازيايي مشخص ميشه
واقعا بد بوديم،افتضاح
اصلا نيمه اول ديدين؟همه بازيكنا گيج بودن!اونايي هم كه واسه باره اول الكلاسيكورو تجربه ميكردن واضح بود كه چقدر استرس داشتن
اگه سوتي انقدر نميداديم حداقل كمتر گل ميخورديم
نميدونم چي بگم...اعصابم خيلي خورده...
اخه با خودم ميگفتم مسي نيمار سوارز خط حملن!مگه ميشه اصلا اين ٣ نفرو جلوشونو گرفت؟؟؟
بد بوديم،بد باختيم،حقمونه.اميدوارم اخرين باري باشه كه انقدر بد بازي ميكنيم و بد ميبازيم.زنده باد بارسا


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۰۵)
 
Ali.Rezaei
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
تیم تا قبل گل اول رئال خوب بود اما باز هم داستان همیشگی از دست دادن موقعیت ها... چندین موقعیت عالی داشتیم اما بی دقت از دست دادیم

پنالدو عالی بود یعنی


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۰۵)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
اگه اون تک به تک مسی نیمه اول گل میشد ...........


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۰۴)
 
masoud908
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
اول از از همه به خاطر داشتن این دفاع باید صددرصد امیدوار به فتح لیگ قهرمانان باشیم
استاد پیکه همانطور که در شرف زاییدن دومین بچش به همراه بانو شکیرا هست واسه تیم فوق العاده داره کار میکنه بهترین بازیکن زمین هم بدون شک پیکه بود
متئو هم فوق العاده بود . کلا چپمون رو اتوبان کرده بود . تشکر ویژه ای هم ازش بکنیم بد نیست
اینیستا هم که گل سوم به زیبایی هر چه تمام تر رقم زد ( البته با همکاری ماسکرانو) . البته راکیتیچ استارتش رو زد با کرنر فوق العادش . نمیشد ژاوی میموند کرنر میزد بعد میرفت بیرون؟!!!
نگرانی رئال مالدیوی ها قبل بازی این بود که مسی گل نزنه رکورد بشکنه خیلی ضایعس واسشون مجبور شن تشویق کنن ! مسی تو بازی واقعا نشون داد چقدر انگیزه داشت واسه گلزنی . کل بازی یه حرکت هم ازش ندیدیم . هزار افسوس به پاس فوق العاده ای که سوارز انداخت واسه مسی و از دم دروازه نتونست گلش کنه مسی . اون توپ گل میشد و دو -صفر میشد کار مالدیو تموم بود .
داور هم که بلا نسبت گاو . هر خطایی از ما کارت میداد وحشی بازی های رئال رو هم کارت صد افرین میداد بهشون .
در کل افتضاح بودیم . امسال لالیگا هم امید نداشته باشید چه برسه CL
8 بازی با تیمای داغون گل نخوردیم فکر کردیم خبریه


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۰۴)
 
shakib10
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
نقل قول
چرا آلبا بازی نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ متیو افتضاح بود...............................................
وقتی ی خرید اینجوری میکنن همینه ریسکه.چ فرصت خوبی رو در نقل و انتقالات ازدست دادیم


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۰۳)
 
Ali_SHS
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
تیتر اصلا زیبنده سایت نیست. اونا 85 دقیقه کاملا برتر از ما بودن و بعد از مدت ها (از 2008 به اینور) با شایستگی تو ال کلاسیکو برنده شدن.

تیم اصلا سازماندهی مناسبی تو خطوط 3 گانه نداشت و بازیکنا بی نهایت بد و بدون تمرکز بازی کردن و مقصر این نتیجه هم بی تردید سرمربی بی تجربه تیمه. باید از این نتایج درس بگیریم و دنبال راه حل برای پیشرفت باشیم نه بهوونه جویی

برد و باخت تو ال کلاسیکو زیاد دیدم. شک نکین آسمون به زمین نمیرسه


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۰۱)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
دوار؟ کجا با داور برد باید قبول کرد انریکه بدرد بارسا نمیخوره اصلا با تیم های بزرگ خوب بازی نمیکنیم بازی با اژاکسم نزدیک بود برد را با مساوی تقسیم کنیم هر مربی دیگه ای بود با این بازیکنان بهترین نتیجه را میگرفت من نمیدونم چرا بارسا بلد نیست ضد حمله بزنه امسال به هیچ جامی نمیرسیم البته ریال هم فوق العاده بود


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۰۱)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
من یادمه وقتی متیو رو میخواستن بخرن میگفتن یکی از ویژگی هاش سرعتشه!!!! پیکه هم که همیشه پنالتی رو باید بده اما بازم بارسا بهترین تیم دنیاست 6 تایی هم میشد بازم سگ شرف داشت به جیره خوار حکومت بودن!



یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۱:۰۰)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
چرا آلبا بازی نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متیو افتضاح بود...............................................


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۸)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
تیتر پست عالیه
ولی واقعا چرا؟
ما که خوب بودیم
شاید اگه آلبا بود...

پ.ن پدرو هم بدک نبود هاا


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۷)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
حیف شد باختیم لعنت به این پیکه دنی آلوز اتوبان متیو اتوبان بوستکس مرخص فرسایشی بازی می کنه این تیم هافبک ها مون خوب نبودن بهترین بازیکن بارسا همین ماسکرانو بود عالی بود سوارز هم خوب بازی کرد


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۶)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
کسی میدونه چرا جای آلبا متیو رو گذاشته بود؟ خععععللللللییییییی کند و بی تحرک بود کاملا جا می موند اما رئالیا خیلی سریع ضدحمله میزدن


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۶)
 
hamedtaheri
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
همون اشتباهات همیشگی، همون بی نظمی های چند سال اخیر والبته ضعف تاکتیکی مربی.
این سبک دیگه نخ نما شده نمی دونم چرا الکی بهش اصرار دارن.
2 تا گل عقبیم وقتی توپو از فورواردهای اونا میگریرن اینقدر راه میرن که همه برسن بعد هم اون پاس های مزخرف همیشگی پشت 18 قدم حریف.
یعنی میشه یه روزی بیاد ببینم بارسا هم ضد حمله زده ؟؟


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۵)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
باید قبول کرد رئال خیلی قوی شده آنجلوتی مربی خیلی باهوشیه و میدونه تو چه دقیقه ای از بازی چطور بازی کنه اما مشکل ما اینه که هنوز جانشینی واسه اینیستا و ژاوی پیدا نکردیم!


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۴)
 
shakib10
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
دفاع خریدیم که بازم عین قبل با بارزیکنای خودمون بازیکنان کنیم .خیلی مسخرس. البته هنوز خیلی مونده .عجله نکنید.بارسا هنوز روی سر زن های حریف ضعف داریم.تاکی باید این ضعفارو داشته باشیم.دفاع اصلا ذیخته به هم این چه دفاعی بود.بخدا البارو بازی میدادن خیلی بهتر بود


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۳)
 
PIQUE3
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
انصافا داور هم ک نبود بازم میباختیم اصن هیچ حرفی برا گفتن نداشتیم
کلا فقط باید هر فصل که میگذره بیاد روزای گذشته و خاطره های خوب باشیم
ضعیف و بی برنامه


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۳)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
یواش یواش دارم اعتمادمو نسبت به انریکه از دست میدم..............................................................


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
بازی ساده رو سختش کردیم و بازی برده رو با بی دقتی باختیم! واقعا حرف زدن در مورد این بازی سخته. عالی شروع کردیم و داور رئال رو به بازی برگردوند، و دو گل مضحک خوردیم! اینیستا اشتباه کرد اما باز هم احمقی به نام ماسکرانو کمر تیم رو شکست!

ولی یه نکته جالب داشت این بازی. ثابت شد این پنالدو بدون پنالتی و دروازه خالی هیچی نیست!


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۲)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
عیبی یوخ عیبی یوخ


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۰)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
چرا بارسا اینجوری شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۰)
 
ravi_2011
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
جالبه، با اینکه اونها یک روز کمتر از ما استراحت کردن ولی آمادگی جسمانی بهتری داشتن! و طبیعتاً تحرک بیشتری!
برای این بارسا متأسفم...البته فدای سر همه ی شما دوستان گلم. هنوز در جدول بالاتر از این وحشی ها هستیم.



یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۰)
 
tohid.bozorgi
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
پنالدو بارسا بى بارسا مسی بى مسی نیمار به فکر موهاش سوارز تنها
راکیتیچ رویا پرداز ژاوی که داره به افتخاراش فکر میکنه اینیستا تو جو گل به هلند
حرکت میزنه اون وسط ماسکرانو هافبک پیکه تو دنیا دیگه متیو کند براوو بیچاره


یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۰:۴۹)
 
***messi***
پاسخ به: بارسای بی دقت و رئال همیشه 12 نفره... [ رئال 3-1 بارسا ]
این بارسلون تو بازی های بزرگ هیچ حرفی برای گفتن نداره.
یا حق ...



یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ (۰:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۱ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!