به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

امیدواری پیکه از تکرار روند پیروزی هامصاحبه
فرستنده آرین حنفی در تاريخ چهارشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۵۰) (۸۸۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: آرین حنفی/ FCBarcelona.ir


مدافع کاتالان بارسا، جرارد پیکه در مصاحبه‌ای با خبرنگاران در برنامه معرفی کتاب«Relats solidaris de l'esport» درباره شرایط پیچیده بارسلونا در این فصل سخن گفت. او با لحنی امیدوارانه از آینده باشگاه صحبت کرد و در حالی که از هم تیم‌هایش دفاع کرد، عقیده داشت که مسئولیت این نتایج ضعیف بر عهده خود بازیکنان است.

پیکه اعتقاد دارد بارسا می‌تواند دوباره به روند موفقیت‌های خود بازگردد. او در برنامه معرفی کتاب «Relats solidaris de l'esport» بیان کرد: «شاید این بهترین فصل برای ما نبوده است؛ اما مطمئن هستم که در نهایت موفق می‌شویم. این بار اول نیست که در چنین شرایطی قرار می‌گیریم و همیشه توانسته‌ایم سربلند بیرون بیاییم». او معتقد است که پیروزی مقابل بیلبائو اولین قدم به سمت موفقیت است: «بعد از یک شکست ناگوار توانستیم این کار را بکنیم. تیم بسیار مستحکم به میدان آمد و مقابل یک حریف سرسخت بازی کردیم. مسئولیت باخت‌ها به طور عمده بر عهده بازیکنان است. هر کس در حد خود در این شرایط مسئول است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


پیکه هنوز از قهرمانی در لالیگا دست نکشیده است: «فکر می‌کنم هنوز روزنه امیدی در لالیگا وجود دارد در حالی که شرایط بسیار سخت خواهد بود. این تیم دفعه اولی نیست که در آخر فصل شرایط سختی را با موفقیت پشت سر می‌گذارد». بدون توجه به این موضوع که بارسا قهرمان این فصل خواهد بود یا نه، پیکه درباره آینده باشگاه بسیار خوشبین است: «آینده پرشوری پیش رو داریم و من به افرادی که باشگاه و بازیکنان را رهبری می‌کنند، اعتماد دارم».

پیکه هم چنین به دو تن از هم‌تیمی‌هایش، لئو مسی و فابرگاس اشاره کرد و گفت که نمی‌تواند انتقاداتی را که از هم‌تیمی آرژانتینی‌اش می‌شود را درک کند: «این اتفاق اصلا برایم قابل درک نیست. او بازیکن دنیا و هسته اصلی این تیم است. فکر می‌کنم ما بدون کمک او نمی‌توانستیم هیچ جامی را بالای سر ببریم. به نظر من، ما درباره بهترین بازیکن تاریخ فوتبال صحبت می‌کنیم. مطمئن هستم که او سالها اینجا خواهد ماند. لئو علاقه زیادی به شهر و باشگاه بارسلونا دارد».

یک شنبه شب طرفدران به نشانه اعتراض برای سسک نیز سوت زده‌اند. پیکه توضیح می‌دهد: «این مسئله خوبی نیست که طرفداران به شما اعتراض کنند به خصوص اینکه در زمین خودی باشد. فکر می‌کنم اگر بخواهیم فقط به روی یک بازیکن تمرکز کنیم اشتباه بزرگی است. می‌توانید بازیکنان را مقصر بدانید، اما نه فقط سسک. این فصل برای ما فصل خوبی نبوده است و ما همه اعضای یک تیم هستیم و نتوانستیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم». او هم چنین معتقد است که مارتینو نیز نباید به تنهایی مقصر شناخته شود.

پیکه اقرار کرد در تست آمادگی برای فینال جام حذفی او به زحمت می‌توانسته بدود؛ در همین حال معتقد است که هسته اصلی تیم برای فصل بعد، هم اکنون در جای خود قرار دارد: «برنامه ریزی مخصوص اعضای کمیته فنی است. ما تنها باید تلاش خود را بکنیم و سخت تمرین کنیم. مانند سالهای گذشته در تیم تغییراتی ایجاد خواهد شد. ما بارسا هستیم؛ باشگاهی که توقع زیادی از آن می‌رود؛ اما ما شالوده تیم را با بازیکنانی که در داخل باشگاه رشد می‌کنند، چیده‌ایم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
danialfarzane
پاسخ به: امیدواری پیکه از تکرار روند پیروزی ها
خدا کنه تو 4 تا بازی بعدی حاضر باشه و مشکلی براش پیش نیاد


شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۲۶)
 
e.g.joey
پاسخ به: امیدواری پیکه از تکرار روند پیروزی ها
یه دونه باشی که با این حرفت ما رو هم امیدوار کردی .... به امید پیروزی


شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۳۵)
 
سوداگر
پاسخ به: امیدواری پیکه از تکرار روند پیروزی ها
بشرباامیدزنده اس بارسلوناهم زنده اس چون هنوزامیدهست پس یاعلی مدد


جمعه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۱۰)
 
reyhoon2505
پاسخ به: امیدواری پیکه از تکرار روند پیروزی ها
هوگو سانچز که در فاصله سال های 1985 تا 1992 در رئال توپ می‌زد، به بین اسپورت گفت:

" باشگاه بارسا برای مسی به اندازه ارزشش،برای قرارداد او اعتبار قائل نیست و آن ها باید مراقب باشند. اگر آن‌ها دقت به خرج ندهند، رئال میتواند به راحتی او را به خدمت بگیرد. "
.
.
.
.
.
.
.
اینجاست که باید بگیم:بشین تا بیاد


جمعه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱:۴۱)
 
reyhoon2505
پاسخ به: امیدواری پیکه از تکرار روند پیروزی ها
قربون همه مدافعا برم که ماشالله انقدر امید دارن!


جمعه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۰:۵۳)
 
Gold.Marble
پاسخ به: امیدواری پیکه از تکرار روند پیروزی ها
ولی عجب مدافعان امیدواری داره بارسآ...!

ما هم امیدواریم ×_×


پنج‌شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۵۱)
 
A_H_RAFIEE10
پاسخ به: امیدواری پیکه از تکرار روند پیروزی ها
ما هم امید واریم که این پیروزی ها ادامه داشته باشه............


چهارشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۳۸)
 
PXIMN
پاسخ به: امیدواری پیکه از تکرار روند پیروزی ها
اگه بازیکنا درست بازی کنن و این تاتای عزیز به تاکتیک تیم گند نزنه،منم به تیم امیدوارم


چهارشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۱۸)
 
MHA10
پاسخ به: امیدواری پیکه از تکرار روند پیروزی ها
پیکه هم چنین به دو تن از هم تیمی هایش، لئو مسی و فابرگاس اشاره کرد و گفت که نمی تواند انتقاداتی را که از هم تیمی آرژانتینی اش می شود را درک کند: «این اتفاق اصلا برایم قابل درک نیست. او بازیکن دنیا و هسته اصلی این تیم است. فکر می کنم ما بدون کمک او نمی توانستیم هیچ جامی را بالای سر ببریم. به نظر من، ما درباره بهترین بازیکن تاریخ فوتبال صحبت می کنیم. مطمئن هستم که او سالها اینجا خواهد ماند. لئو علاقه زیادی به شهر و باشگاه بارسلونا دارد».


این تکش رو عالی اومد


چهارشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۲۵)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: امیدواری پیکه از تکرار روند پیروزی ها
نه باباوووو
این پیکه هم جدیدا غیب میگه


چهارشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۵ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!