به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا – اتلتیک بیلبائو؛ آخرین فرصتلالیگا
فرستنده علیرضا میرزایی در تاريخ یکشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۴۲) (۹۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علیرضا میرزایی/ FCBarcelona.ir


بارسلونا برای زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی خود در لیگ باید اتلتیک بیلبائو را در دیدار امشب که ساعت 23:30 برگزار خواهد شد، شکست دهد. خراردو مارتینو به دلیل آسیب دیدگی نیمار و آلبا، مجبور به ایجاد برخی تغییرات در تیم شده است.

یک پیروزی در بازی امشب در ورزشگاه نیوکمپ مقابل اتلتیک بیلبائو برای بارسا کافی است. پس از شکست هفته پیش مقابل خرانادا، اکنون بارسا با هفت امتیاز کمتر نسبت به اتلتیکو مادرید صدرنشین (که جمعه شب مقابل الچه به پیروزی 2–0 دست یافت) و یک امتیاز کمتر از رئال مادرید (که به دلیل حضور در لیگ قهرمانان، دیدار آنها برابر وایادولید به هفتم ماه می‌منتقل شد) قرار دارد. اکنون زمان جبران برای بارسا نه تنها به دلیل شکست در بازی رفت در آندلس فرا رسیده است؛ بلکه با توجه به حذف از لیگ قهرمانان و شکست در فینال جام حذفی اسپانیا و سه شکست متوالی که برای اولین بار در یازده سال اخیر رخ داد بارسا ملزم به پیروزی است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.

غیبت 8 بازیکن

سرمربی بارسا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل بیلبائو اذعان کرد: «هر گونه اشتباه در این پنج دیدار باقی مانده، کار را برای ما تمام خواهد کرد. اما تیم تسلیم نخواهد شد» .

با این حال، سرمربی آرژانتینی بارسا با انواع مشکلات مواجه شده است. نیمار و آلبا در دیدار نهایی جام حذفی مصدوم شدند. همچنین پویول به دلیل احساس درد در زانوی خود در تمرین روز پنج شنبه مجبور به ترک آن شد و بوسکتس نیز محروم است. با غیبت والدس، پیکه، کوئنکا و دوس سانتوس، مارتینو از تیم بارسا ب سرخی گومز، مدافع میانی را به عنوان یار جایگزین انتخاب کرده است.

اتلتیک بیلبائو فصل خوبی را سپری می‌کند. آنها در جایگاه چهارم جدول قرار دارند و با قدرت به دنبال کسب سهمیه و حضور در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا هستند. تیم ارنستو والورده یک رکورد قابل توجه در دیدار‌های خارج از خانه دارد. آنها از پنجم ژانویه بدون شکست به مسیر خود ادامه می‌دهند و تنها مصدوم آنها میکل ریکو بازیکن میانی آنها است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
danialfarzane
پاسخ به: بارسلونا – اتلتیک بیلبائو؛ آخرین فرصت
برد خوبی رو داشتیم...
تبریک به بارسایی های گل


شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۳۴)
 
A_H_RAFIEE10
پاسخ به: بارسلونا – اتلتیک بیلبائو؛ آخرین فرصت
باید ببریم.....................


سه‌شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۲۲)
 
PEREZ
پاسخ به: بارسلونا – اتلتیک بیلبائو؛ آخرین فرصت
فعلا که تو کورس موندیم اما ...


دوشنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۲۵)
 
PXIMN
پاسخ به: بارسلونا – اتلتیک بیلبائو؛ آخرین فرصت
امیدوارم با یه برد قاطعانه، توی کورس قهرمانی باقی بمونیم...


یکشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۰:۵۶)
 
moji.aref
پاسخ به: بارسلونا – اتلتیک بیلبائو؛ آخرین فرصت
از همه اینا که بگذریم مارتینو خداییش امسال خیلی بد شناس هم بوده. دوماه مسی رو نداشت، 6 ماه والدز رو نداره، پیکه رو تو لحظه مهم از دست داد، نیمار هم بار دومه که مصدوم میشه. هیچ کدوم از مربیان قبلی بارسا این همه مشکل نداشتن. مارتینو واقعا با این وضعیت خیلی خوب کار کرده. من که قبولش دارم و معتقدم که باید بمونه. امسال سال اولش تو اروپاست و باید هم شرایطش سخت باشه. این تیم مارتینو فصل بعد ثمر میده. من مطمئنم. به هیچ وجه نباید مربی تیم عوض بشه. جون اگه عوض بشه تیم ثباتشو کاملا دیگخ از دست میده و وضعمون میشه مث وضع اینتر. که اصلا دلم نمیخواد خدا اون روز رو بیاره. مارتینو باید بمونه و من مطمئنم موفق میشه


یکشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۹:۱۶)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: بارسلونا – اتلتیک بیلبائو؛ آخرین فرصت
امیدوام امشب،شبی در حد و اندازه بارسا باشه نه چیز دیگری،انشالله


یکشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۷:۰۲)
 
sabzake
پاسخ به: بارسلونا – اتلتیک بیلبائو؛ آخرین فرصت
با تاکتیک های جدیدی که تاتا داره به تیم اضافه می کنه اینده روشنی وجود نداره امیدوارم تو این چند بازی نتیجه نگیرن که مسئول ها شاید بخودشون بیان.


یکشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۲۷)
 
erfan120
پاسخ به: بارسلونا – اتلتیک بیلبائو؛ آخرین فرصت
من خیلی دلم شور میزنه . وقتی هوادارای بارسا میان به همه بازیکنا مخصوصا مسی فوش میدن چه جوری میخوان بیان ورزشگاه و تیم رو حمایت کنن. تازشم مسی در وضعیت خیلی بدیه.


یکشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۲۰)
 
e.g.joey
پاسخ به: بارسلونا – اتلتیک بیلبائو؛ آخرین فرصت
واقعا آخرین فرصته هرگونه لغزشی باعث اتمام کار دراین جام که دیگه امید داشتن بهش خیلی کمرنگ شده میشه .پس با این همه مصدوم که داریم کارسختیه باید تمام تلاششون رو بکنن.واقعا رکورده خوبی داشتن اونم خارج از خونه


یکشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۵۸)
 
MHA10
پاسخ به: بارسلونا – اتلتیک بیلبائو؛ آخرین فرصت
انشاالله میبریم


یکشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۷ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!