به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (هفته 22 لالیگا)گزارش بازی
فرستنده The Kingslayer در تاريخ دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱:۳۸) (۳,۳۳۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۷.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
harry1
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (هفته 22 لالیگا)
درودبر بارسای کبیر.
درود بر تیم بی رقیب.


چهارشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۱۷)
 
rahmat
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
روحيه ما بلاست باختيم كه باختيم چيزي از ارزشهاي ما كم نميشه


یکشنبه، ۲ اسفند ۱۳۸۸ (۲۳:۱۹)
 
vahidnik
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
بارسا به بوسکتس باخت...


یکشنبه، ۲ اسفند ۱۳۸۸ (۱۹:۵۷)
 
Messi-Elmino
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
جذابيت فوتبال به برد و باختشه و اگه يه تيم بياد و همه ي تيم ها رو با اختلاف 10 گل ببره كه ديگه به نظر من جذابيتي باقي نميمونه
عملكرد تيم ها در كل فصل مورد برسي قرار ميگيره نه با يه بازي


پنج‌شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۸۸ (۲۱:۳۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
خيلي بد بازي كرديم. اتلتیکو هم استفاده كرد.



چهارشنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۸۸ (۱۴:۱۵)
 
FCBehrooz10
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
با اين كه باختيم ولي خوشحالم كه هنوز 2 امتياز از رئالي ها جلو تريم و زلاتان موفق به گلزني شد.


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۸۸ (۱۹:۳۷)
 
hamedmessi
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
عامل اصلی باختمون تو این بازی اون داور لعنتی بود ای لعنت به مادرید کثیف لعنتی ها داور و کمک داور ها رو خریده بودن همه عالی بودن تیم بازی خودش رو کرد و لی اون داور اشغال نزاشت که تیممون بارسلونای کبیر این بازی رو پر گل ببره واقعا این داور ها رئالی اشغالن واقعا برای همه رئالی ها متأسفم که این طوری میخوان بارسلونای کبیر رو خراب کنن ولی تیممون بارسلونای کبیر خداوند بزرگ رو داره که همیشه یار و یاور تیموون است
به امید خداوند بزرگ تیممون بارسلونای کبیر این فصل هم همانند فصل پیش قهرمان تمامی جامهاست
زنده باد بارسلونا زنده باد گواردیولا زنده باد کاتالونیا


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۸۸ (۱۶:۱۱)
 
love&messi
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
باختيم اشكال نداره


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۸۸ (۱۴:۱۵)
 
soltani_red
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
سلام
مطمئن باشید امسال هم بارسا مقتدرانه قهرمان میشه و در این شکی نیست.


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۸۸ (۱۱:۲۰)
 
xavijon
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
دیشب که زلاتان فقط یه گل زد و دیگر هیچ
پویول به جای 4 تا دفاع هم بازی کرد


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۸۸ (۱۰:۲۰)
 
NaserSherafat
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
وای خدا ژاوی هم مصدوم شده Out for 15 day's



دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۲۱:۵۰)
 
BAR3A
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
علت اصلی باخت ضعف مفرطدر جناحین دفاع بود
مکسول اصلا در حد بارسا نیست دیشب اون ضعیفترین بازیکنی بود که 90 دقیقه بازی کرد و توانائی مهار مهاجمان را هم نداشت و به راحتی جا میموند و مجبور میشد خطا کنه
ضعف جفرن طبیعیه استفاده از یک بازیکن ذخیره و جوان در یک بازی حساس خارج از خانه همین پیامد و داره ولی بعد از آمدن بارتا دیگه از اون جناح اتلتیکو حرفی برای کفتن نداشت که این نوید یک مدافع با آتیه را به باشگاه میده
اما در گل اول نباید از صعف میلیتو چشمپوشی کرد در اون صحنه چند بازیکن بارسا مثل بازیکنان آماتور از ریس دریب خوردند کاملا مشخص بود که پاس ریس به کجا خواهد بود اما خط دفاعی در این صحنه و چند صحنه مشابه افتضاح عمل کرد
روی گل دوم مقصر اصلی فقط والدس بود که باز هم نشون داد نمیشه هیچ وقت به اون اعتماد کرد درست در همانجائی که جایگیری کرده بود گل خورد اون گل باعث سخت شدن بازی برای بارسا شد
اما در کل به غیر از مدافعین با توجه به نبودن چندین بازیکن بارسا خوب بازی کرد
اما چیزی که باعث عصبانیت آدم میشه اینه که همین تیم آتلتیکو به راحتی هرچه تمامتر جلوی رئال میبازه تو چند سال اخیر که اینطور بوده در صورتیکه اسپانیول یکی از عوامل عدم قهرمانی بارسا در 2 فصل قبل بود


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۲۰:۴۸)
 
NaserSherafat
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
بازی خیلی بد بود
بد بختی من جدا از غصه بازی ضعیف دیشب اینه که بازی در کنار یه رئالی دیدم تا پایان بازی هیچی نگفت چون مادریدیا خودشون میدونن بارسا تا آخر بازی میتونه خطرناک باشه اما به محض این که داور سوت زد تا سرحد دیوانگی رو اعصابم راه رفت


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۲۰:۳۳)
 
SinaBarca
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
به نظر من هم نبايد از بارسا انتظار بازي خوبي داشت و درغياب 6 بازيكن اصلي بارسا اتلتيكو خيلي شانس آورد .
به نظر من هم اگر بازيكنان بارسا در ضربات آخر دقت مي كردنند الان بارسا پيروز ميدان بود و اتلتيكو حرفي براي گفتن نداشت .

به اميد پيروزي بارسا در ديدار هاي بعدي


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۲۰:۳۱)
 
rahmat
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
بچه ها فراموش كنيد
fan:
fan:
fan:
fan:
هر باختي شروع پيروزيست
fan:


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۲۰:۲۰)
 
bar.s.lona
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
تيم تيم هميشگي نبود.پويول يه تنه دفاع رو جمع مي كرد.ازاول نبايد جفرنو مي ذاشت تو بازي.مصدوميت پشت مصدوميت.بازيهاي بعد جبران ميكنيم.


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۹:۲۴)
 
messi--xavi
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
بچه ها خبرهای بد پشت سرهم:


مصدومیت ژاوی :
مشاهده لینک

مصدومیت کیتا :

مشاهده لینک


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۸:۱۱)
 
fcbali1988
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
تلخ بود و واقعی باختن بده تو مادرید بدتره


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۷:۰۸)
 
Hanif_d
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
از تمام تلاششون متشکرم!


به امید تکرار روزهای درخشان!


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۶:۵۳)
 
messi724
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
من خودم همیشه از خیابانی بدم میومده ولی برد و باخت بارسا چه ربطی به اون داره ؟ بارسا یه تیم جهانیه نه ایرانی که تقصیر اون باشه .خنده داره بری به باشگاه بگی چون خیابانی بازی شما رو واسه ایرانیا گزارش میکنه پس شما میبازین.
البته عادل هم سر بازی های بارسا رو اعصابه . نمونش همین ال کلاسیکوی امسال . حالا شاید شماها بگید اون بارساییه ولی سر گزارش بازی های بارسا منو روانی میکنه. کلا مزدک بهتر از بقیه شونه.


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۶:۴۶)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
بابا این حرفا چیه؟!!!
آخه خیابانی از اینجا چیکار میتونه بکنه؟
منم خوشم ازش نمیاد ولی این حرفی که شما میزنین عین خرافاته.
تا حالا این رئالیا بودن که بعد باخت از استوک حریفم ایراد میگرفتن حالا میبینیم بین هواداران بارسا هم اینجور افراد پیدا میشه.

به هر حال امیدوارم این حرفایی که شما میزنین از رو ناراحتی باشه در غیر این صورت...


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۶:۳۹)
 
arash101
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
من بازی را از رادیو گوش میکردم گزارش گره گفت مالکیت و حملات بیشتر با تیم اتلتیکو بود
خدا کنه با برگشتن بازیکنان مصدوم و محروم در دفاع اوضاع دوباره خوب بشه


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۶:۳۷)
 
soorena
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
اگه این خیابانی بازی های لیگ قهرمانان رو گزارش نکنه شک نکنین قهرمان میشیم!
به آمار جالب توجه خیابانی دقت کردین که، کسی ایمیلشو نداره، یکی بهش حالی کنه اگه بارساییه دیگه بازی های مهم بارسا رو گزارش نکنه.



دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۵:۵۸)
 
Sayeh
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
نتیجه خوب نبود...........البته بازی هم خوب نبود اما به نظر من کسی مقصر نبود..........بازیکنهای فیکسمون نبودن مربی هم مجبور بود از بازیکنهای جوان استفاده کنه که براشون این بازی سنگین بود از طرفی چون تازه واردن با بقیه تیم هماهنگ نبودن پس بیشتر از این انتظار نمیرفت.............
ان شاالله تو بازیهای آینده جبران میکنیم.
البته خیابانی هم بی تآثیر نبود


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۵:۴۶)
 
behnam_barcelona
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
افتضاح بودیم
بد بازی کردیم
ببخشید که من دیر پیام میدم
چون مسافرت بودم
کلا بد بودیم

همین مصدومیتا کاری کرد که ببازیم

بوسکتس من دیشب دعا میکردم یا کارت قرمز بگیره یا 10 هفته مصدوم شه
اصلا بازی نکرد
فقط سوتی داد


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۵:۱۸)
 
H7091M
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
آقا ما هنوز سرور خوکاییم تو الکلاسیکو دوباره اختلاف امتیازمون 5 تا می شه


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۵:۱۵)
 
iran_wwe_com
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
سلام.شما ميگيد اينجا نميشه لينك سايت بدم و بايد تقاضاي گذاشتن لوگو بدم.تقاضاي لوگو هم دادم اما نزاشتيد.من چيكار بايد كنم؟



ویرایش مدیر:

اصولا در سایت ما تبلیغات معنی خاصی نداره، جز در شرایط ویژه که اگه واجد اون نباشه اصلا نباید مطرح شه! لطفا دیگه تکرار نکنید!


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۴:۵۱)
 
rahmat
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
بچه ها تازه آروم شدم . دوباره ميايم رو دووووووووور


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۴:۴۰)
 
henry..14
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
دیگه دوستان عزیز همه ی گفتنی ها رو گفتن و دیگه نکته ای نمونده که من بگم
تنها چیزی که من می خوام بگم دربارهی همین خیابانی نهسه
به جان خودم تا اینجا که من امتحان کردم و یادم می یاد هر وقت که فردوسی پور بازی های بارسا رو گزارش کرده بارسا نباخته
نمونش بازی با چلسی (برگشت) وقتی بازی شروع شد دیدم عادل گزارش گره به داداشم گفتم که بارسا این بازی رو نمی بازه وقتی دقیقه 90 شد به من گفت مثل اینکه حدست اشتباه درومد هیچ وقت یادم نمیره
که چند دقیقه بعد اینیستا گل زد
و نمونه های دیگه حالا نهس بودنش به کنار تمام حرفاش همه رو اعصاب آدم راه میره...........

راستی یه سوال داشتم بازی بارسا اشتودگارت چه روزیه هفته ی بعده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در کل امید وارم که این اولینو آخرین باخت بارسا تو این فصل باشه و بارسا بتونه که همه ی بازی های آیندشو با برد پر گل پشت سر بزاره


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۴:۲۶)
 
MiladXavi
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
غمتون نباشه! تا سه هفته ی دیگه اختلاف دوباره 5 امتیاز میشه....
از کیتا خبری نیست؟مصدومیتش جدیه یا نه؟


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۴:۰۳)
 
darya10
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
نقل قول
مشکل بارسا دیشب فقط جواد خیابانی بود! خدا کنه دیگه خیابانی گزارشگر بازیه بارسا نشه

منم موافقم حالا كو گوشه شنوا


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۳:۵۰)
 
Leo_vahid
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
به نظر من بهترین بازیکن زمین پویول بود.

خوشم اومد زلاتان گل زد ولی در کل زلاتان ، لئو مسی، ژاوی و... فقط اسمهاشون تو زمین بود.

یادتون باشه که جفرن دفاع نیست و این تقصیر پپ هستش که اونو در پست دفاع گذاشته (شاید با این عقیده که با سرعت بالاش مثل دنی آلوز حرکت کنه)

ژاوی که تو بازی گم بود. زلاتان و مسی هم که جز دو سه حرکت واقعاً کاری از دستشون بر نیومد.

در مجموع با وجود نبود محرومان و مصدومان تیممون ؛ خوب شد ازین بدتر نباختیم. اینا کم بودند، کیتا هم اضافه شد!!!!

مسی و ژاوی رو بدجور گرفته بودند ؛هیچ. اینها رو بازیکنان دیگه اصلاً ساپورت نمیکردند


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۳:۴۷)
 
darya10
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
نبايد شكست مي خورديم حالا الوز نبود بايد شكست مي خورديم ؟
بارسا هنوز قوي نشده كاش ديگه از اين باختها تكرار نشه


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۳:۴۴)
 
lemof
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
مهمترني مسأله اينه كه ماصدر جدول هستيم و از اين دفاع مي كنيم
ديشب مهمتريم مشكل بارساي عزيز نداشتن دفاع بود
تيم اتلتيك هم مهاجمان خوبي داشت خداييش پويول و والدس خيلي خوب بودن كه بيشتر نخورديم
ولي تو خط حمله نمي دونم چرا زلاتان موقعيت ها رو خراب مي كرد اگه تو اون موقعيت به پدرو پاس مي داد شايد مساوي شده بوديم دروازه بان اونها هم واسه ما شاخ شده بود حالا بگذريم فوتبال برد و باخت داره بارسا قويتر از اين حرفهاست كه با يه باخت خودش رو ببازه
پس تيم عزيزمون هميشه قهرمانه


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۳:۴۲)
 
navid.thierry
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
امید وارم تیم از این باخت درس بگیره


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۲:۵۶)
 
messijan
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
salam be dustane aziz
man yeki az tarafdaraye gadimiye barcam ye saliyam hast ke inja miyam
vali tahala ozv nashodam chon niyazi nadidam vali chon emruz didam dustan yekhorde kam lotfi mikonan ozv shodam ta begam:
doroste khatte defaye tim makhsusan millito va jefferen khub nabud ya sergio ya hatta messi vali ino bayad bedunim tim masdum va mahrum ziyad dasht va mogabele 4ta az behtarin mohajema bazi kardim va in bakht gabele tojihe va man motmaennam in bakht maro be jelo mirune
pas hich moshkeli nist begole yaru goftani bakht ebtedaye piruziye
pas hame ba ham baraye barca


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۲:۴۴)
 
mamalcatalan
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
حق بارسا باخت بود ولي تعجب من از اتلتيكو كه هميشه بارئال بدترين بازي و با بارسا بهترين بازيشو ارائه ميد درضمن از هفته پيش همه اتلتيكو رو شير كردن كه بارسارو ببر از دعاي كاكا لعنتي براشون تا مصاحبه كيكه سانچز


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۲:۴۳)
 
fc_xavi
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
آقا خدا خیرت بده خلاصه هم عقیده ی منم پیدا شد
خداوکیلی دیشب تا فهمیدم خیابانی گزارشگره تو خونه گفتم به همه امشب بارسا میبازه
مشکل بارسا دیشب فقط جواد خیابانی بود!
خدا کنه دیگه خیابانی گزارشگر بازیه بارسا نشه

ولی در هر صورت باسا قهرمانه شک نکنین،رئال در حد بارسا نیست


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۲:۴۱)
 
benbarca1
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
سلام به دوستان

يه نكته جالب اينكه بازي بعدي اتلتيكو مقابل گالاتاسراي تركيه است.

كه مربي اين تيم تركيه اي كسي نيست جز ...... فرانك رايكارد عزيز .

5شنبه شاهد اين بازي باشيد.

به اميد باخت اين تيم مادريدي كثيف .



دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۲:۳۸)
 
rahmat
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
راستش اين سومي نظري كه ميزارم - هنوز نميتونم باخت بارسلوناي عزيزمو باور كنم . اون لحظخ اي كخ ويكتور والدز ناكام بود اشك تو چشام جاري شد بچه ها .... آخه چرا ما بايد كمبود بازيكن داشته باشيم... با خوندن نظرراتتون يكم دلم آروم گرفت . از مديريت محترم سايت هم عذر ميخوام كه واسه يه موضوع چند بار نظر ميدم . دسته خودم نيست اينطوري آروم ميشم.....مگر چشمم يه چشمه خوكاي مادريدي بيوفته:heli::heli:.............


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۲:۳۳)
 
Sarah,165
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
بازی سختی بود به خصوص که خط دفاعیمون هم واقعا ضعیف بود و به نظر من این اختلاف رو مدیون پویول ایم.
خیلی از بازیکنای قویمون نبودن پس اونا هم با 2 بر 1 گل نکاشتن . بچه ها واقعا خوب بازی کردن . حالا حالا ها هم فرصت دارن.
فقط از این ناراحتم که جلوی این خوکای مادریدی کم آووردیم

با همه اینا بازم یه خسته نباشید توپول به پپ و زنده باد بارسلونا



دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۲:۱۰)
 
Loyal.Boy
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
این باخت رو به بوسکتس و والدز تبریک میگم !

توره کجایییییییییییییییییییییییییییییی ؟!


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۲:۱۰)
 
soorena
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
به نظر من مقایسه ی بوسکتس با اولگوئر توهین به اولگوئره، بوسکتس فاجعست و مسلما گواردیولا هم دست ازش نمی کشه. تنها بازیکن خوب بارسا در این بازی پویول بود مثل همیشه عالی
من خرافاتی نیستم ولی به آمار جالب آقای خیابانی توجه کنین:
از فصل 2003-2002 تا الآن در تمام حذف های بارسلونا از لیگ قهرمانان گزارشگر بازی آخر بارسا خیابانی بوده
بارسا- یوونتوس، چلسی- بارسا، لیورپول- بارسا، منچستر- بارسا
در شکستن رکورد بیست ساله ی بارسا مقابل رئال در نیوکمپ گزارشگر بازی خیابانی بود
در تنها ناکامی گواردیولا یعنی حذف از جام حذفی گزارشگر بازی آخر مقابل سویا گزارشگر بازی خیابانی بود.
و سرانجام رکورد بی شکستی بارسا در لالیگا با گزارش آقای خیابانی شکست
اینهمه تصادف و بد بیاری شاهکاره!



دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۱:۵۴)
 
rahmat
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
در كل بايد اين باختو فراموش كنيم و يادمون نره كه هر باختي شروع پيروزيه


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۱:۵۱)
 
rahmat
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
بارسلونا بارسلونا نبود .. آخه يه تيم به اين بزرگيه نبايد چند تا ذخيره درست و حسابي داشته باشه ... خيلي باخت ديشب واسم گرون تموم شده بچه ها .... واقعا يعني آولوس و آبيدال نباشن بارسا هيچه .. بازم دمه وادس گرم چند تا توپ گرفت .... مكسول هم انصافا بد نبود


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۱:۴۷)
 
messi724
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
از خوش شانسیمون کیتا 4 هفته مصدوم شده . واقعا کمبود بازیکن بد دردیه . ذخیره هامون به جز پدرو و بویان افتضاح هستن . پپ گفته این باخت رو باید فراموش کنیم پس فراموش میکنیم . اخه من یه لحظه هم دیشب رو فراموش نمیکنم. بدترین شب عمرم بود.


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۱:۳۶)
 
mohsen_ashege_barca
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
بوسکتس بازیکنه خوبیه مخصوصا بازی تک ضربش ولی تو این بازی کمبود یایاتوره واقعا حس می شد تو این جور بازیها ما به یه هافبک دفاعی قوی تنومند که نفس کم نیاره احتیاج داریم ولی حیف که یایا مصدوم بود و کیتایی که می تونست به بوسی کمک کنه که کم نیاره زود مصدوم شد این از بد شانسی ما!
بیرون آوردن ژاوی هم عملا باعث شد که ما تو دقایق آخر تو دفاع با هم پاس کاری کنیم به جای این که توپ ها رو بریزیم تو محوطه جریمه حریف!
بی شرفا خیلی بد ما رو بستن مخصوصا نیمه دوم.
وقتی بارسا می بازه باور کردنش سخته تحمل کردنش سخت تر !
شکست بدی بود امیدوارم بچه ها روحیه خودشونو رو زود به دست بیارن.
نقل قول
وقتی که میگفت ( بارسلونا بازی رو باخته) ( حداقل تا اینجای بازی ) دوست داشتم سرشو بکوبم به دیوار

آی گفتی اگه دیشب گیرش می اوردم نابودش می کردم رو مغز آدم رژه میره
نقل قول
غمی که تو چشمای گواردیولا بود با هیچ چیز گفتنی نیست

فکر کنم پپ هم مثل من اصلا ظرفیت باخت رو نداره!


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۱:۲۱)
 
messi--xavi
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
نقل قول
نمي دونم تا حالا كسي از شما دوستان عزيز به گزارش آقاي خياباني توجه كرده يا نه يك رئاليه محض


اتفاقا یه بارسایی محضه.این از گزارشش معلومه.

راستی اینو یادم رفت بگم که مصدوم شدن کیتا خیلی رو تیم تاثیر گذاشت.چون کیتا یه هافبک دفاعیه و میتونست به تیم کمک کنه.در حالی که پدرو یه بازیکنه هجومی هست و در خط میانی و اینکه نقش کیتا رو بتونه بازی کنه موفق نبود. پپ چاره ی دیگه نداشت چون دیگه بازیکن نداشت که تو اون منطقه بذاره.
مصاحبه ی پپ بعد از بازی :

مشاهده لینک

کسی نمیدونه مصدومیت کیتا چقدر طول میکشه؟


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۱:۱۷)
 
mohammad(N
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
این باخت رو میشه از دیدگاههای مختف بررسی کرد: به نظر من اولا ما خیلی بدشانسیم که تو 10روز 6 تا از بازیکنهامون مصدوم یا محروم میشند. دوما نمیدونم کجای جهان هافبک مهاجمی که پای تخصصیش چپه رو میذارند دفاع راست. جفرن نباید بازی میکرد و از همون اول باید بارتا بازی میکرد. سوما دفاعمون فوق العاده کند و مزخرف کار کرد و همیشه عقب میموندند. دقیقه 2 کیتا از بدشانسیمون مصدوم شد. توپهامون تو گل نمیرفت و بوسکتس که خدا بش برکت بده. 1دقیقه به 1 دقیقه سوتی میداد. گل دوم هم تقصیر والدز بود. ولی در کل اشکالی نداره. ما به اتلتلیکو نباختیم . به بدشانسی و ناهماهنگی دفاعمون باختیم که فدای سرشون. هفته های بعد جبران میکنیم. ویوا بارسا


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۱:۱۵)
 
PIQUE3
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
سلام درسته که تيم بد بود اما يه چيز جالب رو من فهميدم واون اين بود که بازيکناي خط حمله اتلتيکو که خيلي تو چش بودن اگر برگريم به بازي هاي هفته هاي قبل اين تيم بايد براي پيدا کردن اون ها در زمين از ميکروسکپ استفاده کرد خصوصا در بازي با رئال خب اين طبيعت فوتباله ديشب همه بد بودن وبايد نگاهمون به بازي هاي بعدي باشه به اميد موفقيت بارسلونا در بازي هاي پيش رو ان شا الله يا حق دعا فراموش نشه........ راستي يه چيزيو يادم رفت بگم که اول از هرچيز بگم که من از ايبرا خيلي خوسم مياد حتي بيشتر از اتوو اما بايد قبول کنيم که هرچه بيشتر ميگذره داريم ميبينيم که تيم بارسلون به يه مهاجم سرعتي نياز داشت تا تکنيکي خدايش ديشب چند تا پاس قشنگ از ژاوي و انيستا وبقيه براي ايبرا اومد که هموشونو بخاطر سرعت پايينش از دست داد خصوصا چند تا پا از اينيستا مه واقعا عالي بودن .............


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۱:۰۲)
 
messi--xavi
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
واقعا بازیه سختی بود.

اتلتیکو واقعا خوب و هوشمندانه بازی کرد.مسی و ژاوی و اینیستا انگار تو بازی نبودند.واقعا خیلی خوب این بازیکنا رو از کار انداخته بودند.

دفاعمون واقعا ضعیف کار کرد.جای خالی پیکه و آلوس واقعا حس می شد.گل اول که خوردیم روی اشتباه بوسکتس(که دیشب خیلی پاس اشتباه داد) و میلیتو بود.(به نظر من)

ولی خبر خوب این بود که زلاتان بعد از چند بازی بالاخره گل زد با وجود اینکه تو بازیه دیشب خوب بازی نکرد.تحرکش خیلی پایینه.مثلا بهش پاس دادند میتونست با یه متر جابه جایی یه موقعیت خوب برا خودش درست کنه ولی بلافاصله از همون جا شوت زد.
با این شکست کارمون خیلی سخت شد.با ویارئال و سویا و رئال تو زمین خودشون مسابقه داریم.امیدوارم بتونیم سربلند از این میادین بیرون بیایم.

ولی ما با وجود باخت بارسا هم طرفدارشیم و این تیم رو فقط برا بردهایی که بدست میاره نمیخوایم و به این که طرفدارشیم افتخار میکنیم.

viva BARCA




دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۰:۵۳)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
بارسا تو این بازی از همه طرف بدشانسی اورد.
وقتی یه تیمی 7بازیکنشو نداشته باشه و 5تا از این بازیکنا تو یه پست باشن و بدتر از اینا تو حساسترین پست(دفاع)با کمبود بازیکن مواجه بشی اونم بیرون از خونه و جلو یه تیمی که مهاجماش جزء بهترین مهاجمان دنیا هستن, باخت با اختلاف 1گل نمیتونه زیاد نگران کننده باشه.
بدشانسی دیگه بارسا این بود که افت ستاره هاش مصادف شد با کمبود بازیکن که دست پپ رو برای تعویض بست.

حالا فکر کنین اگه یه تیمی با این شرایط با حریفی به مراتب ضعیفتر از اتلتیکو بازی میکرد نتیجه چی میشد...

بارسا با همه این مشکلات بازم موقعیتهای زیادی بدست اورد.

viva barca
viva cules


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۰:۴۷)
 
mamad_ft
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
دیشب تیم بارسا شاداب بازی نمی کرد و همش توپ لو میدادند مخصوصا بوسگتس البته نباید فراموش کنیم که بارسا با نصف قدرتش به این بازی آمده بود و اگر حداقل آبیدال توی زمین می بود و مصدوم نبود باور کنید مادرید رو به آتیش می کشیدیم
دیشب بدترین بازیکنا بوسگتس مکسول جفرن و کمی هم ژاوی بودند البته جفرن به دلیل بازی توی پست غیر تخصصی بازی را خراب کرد


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۰:۴۶)
 
ari10
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
تیم بد بازی کرد درست اما مشکل بارسا اینه که با همین بازیکنان انتظار داره همیشه ببره بارسا باید چند بازیکن به تیمش اضافه کنه که اینجوری با کمبود مواجه نشه با این همه پولی که بارسا داره خساستش بی مورده در بازی دیشب همه بد بودن این باخت لازم بود


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۰:۴۳)
 
barca673
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
باور كنيد اگه پويول نبود بارسا الان 4تا خورده بود والدز هم به غير از ضربه آزاد خوب بود و روي گل هم دستش به توپ خورد...نميدونم چرا بارسا بايد از يه جا دو بار ضربه بخوره پارسال هم آگرو دقيقا همين دريبل رو كه مخصوص خودشه زد و گل چهارم رو زد و داشت امسال هم همين كار رو ميكرد اگه والدز نگرفته بود!
تيم افتضاح نبود من اصلا قبول ندارم وقتي اين همه مصدوم و محروم دارن اونم تو دفاع بايد با بازيكنايي مثل بوسكتس صحبت بكنن كه با سوتي دادن جلوي دفاع چه اتفاقي ميفته! ولي بوسكتس تو چند تا صحنه هم عالي بود...
حالا ببينين همين اتلتيكو جلو رئال چه جوري بازي ميكنه
پارسال رو يادمون نرفته كه جناب آگرو چندتا تك به تك رو گند زدن ...خيلي مسخرس...



دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۰:۴۲)
 
messi724
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
دیشب همش خواب بازی رو میدیدم . بد تر از هرکابوس دیگه ای بود . این باخت حداقل میتونه به یه عده ای از رئالی ها ثابت کنه که ما هیچ وقت شانسی نمیبریم و بیخودی نگن( شانسلونا )


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۰:۲۲)
 
Wimps
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
خوب نبود اما چه میشه کرد امیدوارم تیم به روال سابق برگرده
Only Barca Anti Madrid


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۹:۴۰)
 
mojtabba
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
نتیجه بد اعصاب همه رو خورد کرده بود درست ولی خیابانی با اون گزارشگری مسخرش بیشتر روی اعصاب همه راه می رفت


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۹:۲۳)
 
Messi_Barca
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
دیشب کلا پیستون نداشتیم
اونا هم که ژاوی رو گرفته بودن تیم فلج شده بود
تیم هم یکم بدشانس بود
این باخت غرور تیمو سر جاش میاره
ولی بازم میگم
ما قهرمانیم


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۹:۲۳)
 
xavi_6
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
نیمه اول خوب بودیم ولی نیمه دوم ضعیف . من قبول دارم ژاوی بد بازی میکرد ولی نباید اونو بیرون میکشید بازیکن بزرگ میتونه با یه پاس سرنوشت بازی رو عوض کنه این 3 بازی که هانری رو بازی نمیده ما گفتیم باید هانری نیمکت نشین بشه نه این که 1 دقیقه هم بازیش نده اون با تجربست میتونه به تیم کمک کنه امید وارم ویارئال هفته بعد از خوکا امتیاز بگیره بارسا ببری ببازی دوستت داریم


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۹:۱۶)
 
OnlyRivaldo99
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
واقعا به بد شانسی باختیم اگه حداقل یکی از بازیکنان مصدوم یا محروم بودند اینجور نمیشد یا انری یا الوز یاپیکه حتی یحیی توره هم بود مطمئنا وضع ما بهتر بود توی اینشرایط بی بازیکنی اکثر تیم بد بازی کرد خصوصا بوسکتس


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۹:۱۵)
 
maestro
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
نمیخوام باور کنم که وقت رفتن مسی هم رسیده(مثل رونالدینهو-ریوالدو-فیگو و...)-ولی داره سبک بازیش تکراری میشه.مصدومیت کیتا به همراه عدم داشتن نیمکت قوی که عاملش لاپورتا میباشد عاملین شکست اسفندیار روویین تن فوتبال دنیا بود.


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۹:۱۴)
 
fcbarcelona11
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
با اين همه مصدوم ومحروم بايدم مي باختيم.


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۹:۱۲)
 
zlatan_a167
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
سلام
به نظر من بهترین نتیجه مساوی بود چون موقعیت های بارسا و اتلتیلو یکی بود ودو گل خودمون از اشتباه بوتگتس و والدس بود آخه یه طرف رو که در وازبان دیوار دفاعی رو میچینه ویه طرف دیگه هم باید دروازبان بگیره ........والدز در وازبان تیزی نیست...........مسی هم که فقط اسمش تو بازی بود ............ایبرا هم به جز اون گل باید یکی دو تا گل میزد که نزد .....شوت ایبرا منو یاد ایبرای اینتر برابر لاتزیو انداخت که اون توپ گل شد ........ولی در کل بد بودیم .......راستی مگه شماره جفرن هفت نبوده....؟؟؟؟خدا کنه هر چه سریع تر آبیدال و آلوز برگردن به تیم ولی خدایی یه جایی بزی رو حال کردم ....اون صحنه ای که ژاوی باسرعت بیرون رفت .....................حال کردم با کارگواردیولا که مشورتا کرد قبل تعویض ...............این خیابانی هم شورش رو در اورده همش میخاد تو گذارشش به بازیکن ها گیر بده .......مثل بازی استقلال وپرسپولیس که یه سوتی زایع داد.....................



خدا کنه بارسا برگرده به روز های خوب خودش که تو هر بازی باید با اختلاف چهار گل (برد )از زمین بیرون میومد


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۸:۲۸)
 
prsam
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
بد بوديم باختيم


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۷:۵۹)
 
Pink.Girl
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
دیشب این زرافه داشت به ما میخندید اگه گیرش بیارم تیکه بزرگش گوششه
من نمیدونم این فکر کرده کیه
بچه ها تو بازی بعد نشونش میدن قهرمان کیه
درود بر بارسای کبیر


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۷:۱۷)
 
Pink.Girl
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
دیشب از ناراحتی تا صبح خوابم نبرد
دوست داشتم داور و خفه کنم کم مونده بود لاپورتا رو هم از وسط جمعیت بکشه بهش کارت بده

غمی که تو چشمای گواردیولا بود با هیچ چیز گفتنی نیست
کاش دیشب از تاریخ حذف بشه
باید به فکر جام باشگاهای اروپا باشیم به امید برد
VIVA BARCELONA
VIVA BARCELONA
VIVA BARCELONA


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۷:۱۳)
 
_BARCELONA_
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
مسی با بازی نکردن تو پست خودش نه تنها خودش بد بازی میکنه بلکه بازی بقیه رو هم خراب میکنه.
به نظرم بهتر از همه پدرو و اینیستا بازی کردن بعدش ایبرا.
خوب شد ایبرا گل زد امیدوارم روحیش برگرده.
نقل قول
در کل بی خیال . الان فقط بازیه 4 شنبه لیگ قهرمانان مهمه. اگه اشتباه نکنم

فکر کنم بازی ما بعد بازی با ریسینگ هستش چون میلان و اینتر دو تاشون هم تو گروهشون دوم شدن و باید تو خونشون بازی کنن 4تا بازی این هفته 4تا هم هفته بعد. یعنی تاریخ 2010.2.23


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۴:۰۶)
 
mostafa169
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
مشکل بارسا اینه که وقتی گره میفته تو تیمش شانس نمیاره
تو بازی های این فصل یادم نمیاد با شانس بازی رو برده باشیم
برعکس رئال که هر وفت کارش به گره می خوره شانس میاره
مثل بازی با والنسیا که یه توپ به گردن گارای خورد رفت تو گل یا بازی ریسینگ که گل صحیح رو داور نپذیرفت
بارسا همه گلاشو تاکتیکی می زنه
خیلی کم پیش میاد الکی شلوغ شه بره تو گل
این بازی اگه کمی شانس داشتیم می شد نبازیم
اما فدای سر پپ


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۳:۰۳)
 
messi724
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
این همه به بقیه بد و بیراه میگین فایده داره؟
حتی خودمم میگم . ولی پشیمونم . بابا ما ها نه اسپانیایی هستیم نه بارسلونایی . اگه کسی ناراحته بدونه که مردم کاتالان 1000 برابر بیشتر ناراحتن.
ولی این قدر از پپ و بازیکن ها انتقاد نمیکنن .واقعا خدا رو شکر که پپ یا ایرانی نشد یا مربیه یه تیم ایرانی نبود . وگرنه تا الان زنده نبود.
البته این قضیه تازه فردا شروع میشه ولی بهتره که بدون عصبانیت کامنت بدیم.
خیابانی واقعا مزخرفه و البته هم بارسا هم استقلال.
وقتی که میگفت ( بارسلونا بازی رو باخته) ( حداقل تا اینجای بازی ) دوست داشتم سرشو بکوبم به دیوار .
ولی فردوسی پور هم بیشتر ادمو سر بازی های بارسا عصبانی میکنه . کاشکی یه روز میرفتم 90 جلو همه مردم بهش میگفتم که تو یه رئالیه مسلمی. قضیه از جریان پرسپولیسی بودنش هم بدتر میشد.
در کل بی خیال . الان فقط بازیه 4 شنبه لیگ قهرمانان مهمه. اگه اشتباه نکنم.


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۳:۰۱)
 
farid_barcelona
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
از مدير محترم سايت خواهش ميكنم اين نظر طولانيه من رو ويرايش ، كم و يا پاك نكنه
همين يك دفعه . خواهشا
خداييش دلم " پر " بود
هر چي باشه ما طرفداران بارسلوناي كبير ،‌مثل خوكهاي كثيف ، عادت به باختن نداريم
مرسي
ميدونم كله همه تون درد اومد با اين وراجي من و سر درد گرفتيد
خودم هم از نظر خيلي طولاني متنفرم اما دلم " پر " بود ديگه.
مخصوصا از ژاوي و بوسكتس كه بازيه انيستا ، مسي ، زلاتان و پدرو رو هم خراب كردن
اما بازم ميگم فداي سرشون
قابل توجه دوستان عزيزم ، مخصوصا messi724
من در مصاحبه اي كه خيلي وقت پيش از آقاي عادل فردوسي پور خواندم متوجه شدم كه ايشون طرفدار سرسخت تيمهاي بارسلونا و ليورپول هستند
حتي در يكي از برنامه هاي تلويزيوني هم به اين موضوع اشاره كرده بودند و آقاي جاوداني طرفدار رئال و ليورپول مي باشند كه در برنامه ي گزارش ورزشي خودشان صراحتا اين موضوع رو گفتند كه : با زدن گل بترسلونا استديو منفجر شد و فقط من بودم كه خوشحال نشدم ( همون بازي كه فردوسي پور گزارش ميكرد )
بي خيال داداش
نقل قول
در کل بی خیال . الان فقط بازیه 4 شنبه لیگ قهرمانان مهمه. اگه اشتباه نکنم


دقيقا حق با توئه
اميدوارم پر گل ببريم كه خيالمون از بازي برگشت راحت باشه و جبران امشب بشه
desperado7007 :
نقل قول
با یه باخت آسمون به زمین نمیاد.

ما هنوز صدر جدولیم!

دقيقا
زنده باد كاتالونياي كبير
زنده باد بارسلوناي كبير
زنده باد گوارديولاي بزرگ
زنده باد تمامي بازيكن هاي با غيرت تاريخ بارسلوناي كبير


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۲:۵۶)
 
farid_barcelona
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
واقعا بد
افتضاح
به جز پويول ، مسي ، زلاتان و تا اندازه اي پدرو كه بد بازي نكردند ، بقيه افتضاح بودند
مخصوصا جفرن كه البته بنده خدا تقصيرش نبود چون پستش نبود . يعني تقصير هيچ كس نبود.مصدوم زياد بود و پپ مجبور بود اونجا بازيش بدهد
بد شانس بوديم

نمي دونم تا حالا كسي از شما دوستان عزيز به گزارش آقاي خياباني توجه كرده يا نه
يك رئاليه محض
خيلي هم نحسه و سق سياه
هميشه رو اعصابم رژه ميره
خدا شاهده از همون لحظه كه چند بار پشت سر هم پيله كرده بود كه : بارسلونا تنها تيمه بدون باخته ، بارسلونا تنها تيميه كه تو جدول خط تيره داره و ..... به دلم افتاد كه ميبازيم
چون تا حالا چند ساله امتحان كردم كه سقش سياهه
چه براي بارسلونا و چه پرسپوليس
تا اون حرفها رو زد به 2 دقيقه نكشيد كه گل خورديم
اينم هي با حرفهاش رو اعصاب من راه ميرفت
حتي تا گفت كه زلاتان چند هفته است گل نزده مطمئن شدم گل ميزنه كه زد
تو رو خدا از اين به بعد زنگ بزنيد بگيد كه آقاي خياباني كه رئاليه گزارش نكنه
بدهند يه بارسلونايي مثل آقاي عادل فردوسي پور يا آقاي مزدك ميرزايي گزارش كنه
هر كس به غير از آقاي خياباني و سيانكي

داور هم به نظر من ميتونست يكي از بازيكنان اتلتيكو رو اخراج كنه . مخصوصا شماره ي 13 و 5 كه كارت زرد داشتند اما بازم خطا ميكردند و تعداد خطاهاشون زياد بود
و در كل وسط زمين خطاهايي رو به ضرر بارسلوناي كبير اعلام ميكرد يا به نفع تيم ما اصلا اعلام نميكرد ولي داور تو باخت تيم چندان تاثير نداشت و بيشتر تيم بارسلوناي كبير به خاطر مصدومان و محرومان زيادي كه داشت باخت
من تا حالا تو اين چندين سال كه بازي هاي بارسلونا رو ديدم ، بازيه متوسط از ژاوي ديده بودم اما ضعيف نه . اگر هم بوده اصلا به خاطر ندارم
بوسكتس هم افتضاح بود . قبلا كه تازه به تيم اول ملحق شده بود بازيه بد ازش ديده بودم اما از موقعي كه تو تيم جا افتاده و خوب بازي كرده ، بازيه متوسط ازش ديدم اما ضعيف و افتضاح نه . درست مثل ژاوي
به هر حال فداي سر تك تك بازيكنان و مربيان و كل تيم بارسلوناي كبير وطرفداران عزيزش
بالاخره قسمت بود ما هم يه باخت بياريم
انشا ا... كه هفته هاي آينده با خوب شدن مصدوميت بازيكنان و باز گشتن محرومان دوباره تيم اوج ميگيره و بردهاي پر گل مياريم
اين باخت به عنوان شوك براي تيم بد نبود
هرچند كه شخصا اعتقاد دارم حق تيم باخت نبود و بهترين نتيجه و عادلانه ترين نتيجه مساوي بود
حيف شد كه علامت 1 جلوي تعداد باختهاي تيم اومد
اما مهم اينه كه هنوزم صدر جدوليم و بالاي سر خوكهاي كثيف شهر خوكي ( سگهاي شهر مادريد ورزشگاه سگدونيو برنابئو)


زنده باد كاتالونياي كبير
زنده باد بارسلوناي كبير
زنده باد گوارديولاي بزرگ
زنده باد تمامي بازيكن هاي با غيرت تاريخ بارسلوناي كبير


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۲:۴۷)
 
Daniel
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
با یه باخت آسمون به زمین نمیاد.

ما هنوز صدر جدولیم!

Viva Barca




دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۲:۲۴)
 
bipolar_1989m
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
من خودم طرفدار بازی بوسکتس هستم و اعتقاد دارم تا اون هست نباید به توره میدون داد ولی‌ بیایم دست از تعصبات ور داریم و قبول کنیم بوسکتس افتضاح بود تو این بازی درسته کل تیم بد بود ولی‌ بوسکتس تو این بازی بد نبود افتضاح بود


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۲:۱۲)
 
Mahmood_Barca10
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
افتضاح


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۲:۰۷)
 
amirpuyol
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
اتلتیکو مادرید از اون تیماست که رو اعصابمه معمولا تو مادرید بارسا رو میبره ولی جلوی رئال چی؟ از وقتی بازی های اسپانیا پخش مستقیم میشه به جز یکی دو تا مساوی همه رو به رئال باخته من که یادم نمیاد اتلتیکو رئال رو برده باشه مثلا اسمش رو هم گذاشتن دربی


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۲:۰۱)
 
m-xavi
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
اگه بخوام از ده به بازیکنا نمره بدم اینه:
والدس 4
میلیتو 3
پویول 6
جفرن 2
مکسول 3
بوسکتس 3
ژاوی 4
اینیستا 4
مسی 4
پدرو 5.5
ایبرا 5
بارتا 4.5
کل تیم 3


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱:۵۹)
 
call_of_catalan
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
ولی به نظر من هیچ دفاعی تو اون شرایط که تحت فشار پدرو و نزدیک خط دروازه بود توپ رو استپ نمیکنه و توپو به بیرون میزنه


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱:۵۶)
 
prince_leo88
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
نقل قول
نه عزیز درست بود چون پاس رو به عقب باید با اراده باشه نه به طور سهوی . بازیکن حریف می خواست توپ رو استپ کنه قصد پاس دادن نداشت


ولی من فکر می کنم به عمدبه عقب پاس داد خودش داشت دروازه بان و میدید بهش پاس داد وگرنه توپ رو به کرنر می زد


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱:۵۵)
 
m-xavi
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
نمیدونم چرا به پدرو گیر دادید اما واقعا یکی از بهتین بازیکنان بارسا بود چند تا حمله ساخت و 4 تا کرنر گرفت واقعا جای پیکه و آلوز و آبیدال خالی بود اگه اون 3 تا بودن حاضرم قسم بخورم اتلتیکو 1 موقعیت هم به دست نمی آورد
به نظر من اون تیم 1 هفته شبانه روز رو بارسا کار کرده بود چرا راه مهار تیم یعنی بستن ژاوی رو خوب فهمیده بود هر دفعه توپ به ژاوی میرسید 4 تا 5 نفر میریختن سرش مسی هم بد جور گرفته بودن اینیستا هم همینجور ولی باز بارسا نزدیک 4 موقعیت مسلم گلزنی داشت ایبرا بهتر شده بود جفرن افتضاح بود اما ازش نا امید نیستم چون پستش اونجا نیست اگه تو فاز حمله باشه در حد فوق ستاره بازی میکنه بوسکتس هنوز اون تجربه ای که باید داشته باشه رو نداره و گاهی بد اشتباه میکنه اما مطمئنم اونم فوق ستاره میشه ولی در عوض از میلیتو نا امید شدم واقعا بد دفاع کرد کل بار مرکز دفاع رو دوش پویول بود این بارتا هم آینده دار نشون داد
بچه ها ناراحت نباشید هر تیم یه گربه سیاهی داره مثلا رئال تو ورزشگاه اتلتیک بیلبائو یا سویا همیشه بازیش اینجوری میشه بارسا هم تو ویسنته کالدرون و ورزشگاه اسپانیول همیشه وضعش اینه مطمئن باشید هیچ مشکلی پیش نمیاد


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱:۵۴)
 
mehdi_asheghe_barca
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
نقل قول
یه چیزی که خیلی اعصاب منو خورد کرد این که در دقایق پایانی با خونسردی تمام تو دفاع پاسکاری می کردن و توپ رو نمی ریختن رو دروازه

منم کاملا باهات موافقم.


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱:۵۰)
 
messi724
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
خداییش داور اصلا بد نبود . هیچ کس به جز جفرن بد بازی نکرد . همه تلاش کردن ولی چرا بعضی وقتا نمیشه ؟
به نظرم بیشتر باید شوت میزدن . اینجوری غافلگیر میشدن .ولی فکر کنم به جز شوت اخر بازی که مسی زد چیز دیگه ای نبود . الان فکر میکنم شاید اگه انری تو بازی بود حداقل مساوی بودیم . بی دلیل نیست که پپ هنوزم بهش اعتماد داره .
این باخت بیشتر از همه مادریدی ها رو خوشحال کرد. ایشالا که خودشونم به اتلتیکو ببازن که بفهمن بازی تو این ورزشگاه و مخصوصا با 6 نفر محروم و مصدوم چقدر سخته .
بچه ها خیلی توپ لو دادن . از ژاوی و اینیستا بعید بود اینقدر کمرنگ بازی کنن . از شانسمون یه دونه ضربه ازادم واسمون نگرفت .
باید از گذشته درس گرفت و برای اینده ای بهتر ازش استفاده کرد .
درسته ستون باخت بارسا خط خطی شد ولی قرار نیست سیاه تر از 1 بشه . به اینده امیدوار باشید.


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱:۵۰)
 
mostafa169
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
نقل قول
راستی صحنه آخر به جان خودم خطا بود دفاع پاس داد به گلر اونم با دستش گرفت؟


نه عزیز درست بود
چون پاس رو به عقب باید با اراده باشه نه به طور سهوی .
بازیکن حریف می خواست توپ رو استپ کنه قصد پاس دادن نداشت


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱:۵۰)
 
mostafa169
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
مسلما همه در سطح هم نبودند
اما قدر مسلم هیج کس در حد خودش نبود
قبل بازی گفتم به دلم بد افتاده ...
یه چیزی که خیلی اعصاب منو خورد کرد این که در دقایق پایانی با خونسردی تمام تو دفاع پاسکاری می کردن و توپ رو نمی ریختن رو دروازه
راستش تا حالا بازی بد از ژاوی ندیده بودم
یعنی هر وقت بارسا بد بازی کرده بود باز ژاوی خوب بود ولی امشب...


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱:۴۷)
 
RamySabry
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
همه بد بودند من موافقم اما واقعا جفرن و بوسکتس افتضاح بودند و مسی و زلاتان هم فقط اسمشون تو زمین بود


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱:۴۷)
 
mohsen1359
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
متاسفم افتضاح بودیم به امید برد در بازیهای بعدی


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱:۴۶)
 
call_of_catalan
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
نبود آلوز و آبیدال باعث شده بود که از جناحین بارسا حمله نکنه و در نتیجه تو وسط زمین اتلتیکو پرس کنه و ژاوی -اینیستا از کار بیفتن

اگه بارترا از اول بازی می کرد شاید بهتر می تونیستیم بازی کنیم ولی اینو بدونیم که پپ از همه ی ما بیشتر میدونه

راستی صحنه آخر به جان خودم خطا بود دفاع پاس داد به گلر اونم با دستش گرفت؟


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱:۴۶)
 
mehdi_asheghe_barca
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
به نظر من تمام تیم بد بازی کردن نیمه دوم میتونیستیم بهتر بازی کنیم ولی انگار هیچ کدوم از بازیکنا نمیخواستن بازی همیشگیشون رو انجام بدن.


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱:۴۴)
 
bipolar_1989m
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
نقل قول
تیم به طور کلی بد بود همه بد بودن به شخص خاصی انتقاد نکنید مجموعه تیم بد بود و حقمون برد نبود

کاملا حق با توه کل تیم فوق‌العاده بد بازی کرد می‌تونم بگم بد‌ترین بازی بارسا تو این فصل این بازی بود و از همه بدتر ژاوی ماکسول جفرن و بوسکتس بودن هرچند این دلایل نمی‌شه که بگیم باخت تقصیر اینا بود نه همه مقصر بودن


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱:۴۴)
 
mostafa169
پاسخ به: اتلتیکو مادرید 2-1 بارسلونا (ه...
تیم به طور کلی بد بود
همه بد بودن
به شخص خاصی انتقاد نکنید
مجموعه تیم بد بود و حقمون برد نبود


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۷ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!