به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟آمار و ارقام
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۶:۳۱) (۱,۶۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


در نظرسنجی که توسط نشریه اسپورت از هواداران بارسا به عمل آمد، مشخص شد که اکثریت هواداران، بی‌کفایتی ارنستو والورده را دلیل اصلی خلق دو فاجعه غیر قابل بخشش در دو سال حضور او می‌دانند. در این خبر بیشتر در این خصوص خواهید دانست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

هواداران بارسا به روشنی می‌دانند که چه کسی مسئول شکست نابودگر در برابر لیورپول است. در نظرسنجی اسپورت که ۲۳ هزار نفر در آن شرکت کردند، والورده ۶۱ درصد آراء را به عنوان عامل اصلی خلق این فاجعه به خود اختصاص داد.

به نظر می‌رسد صرف نظر از اینکه چه اتفاقی در فینال جام حذفی برابر والنسیا بیافتد، موقعیت والورده به شدت متزلزل شده است.

بازیکنان رتبه بعدی سرزنش هواداران را با ۳۱ درصد آراء به خود اختصاص دادند. هیئت مدیره بارسا نیز ۴ درصد آراء را از آن خود کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
sklove
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
عالی بود مرسی از بارسلونا
دانلود آهنگ جدید شاد
دانلود آهنگ جدید غمگین
دانلود آهنگ جدید عاشقانه
دانلود فول آلبوم معین


چهارشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ (۲۱:۳۵)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
من فقط موندم چرا کوتینیو رو بازی داد و چرا ویدال رو تعویض کرد؟!


شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۵:۵۴)
 
frederic*chopin
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
maharati نوشته:

از بازیکنا بازی گرفتن دیگه متخصص این کار مورینیو بود که توی منچستر همه دیدن چطور چند تا بازیکن اون طور که میخواست بازی نکردن تا اخراج شد. مگه مهد کودک که دنبال مربی سهل گیر باشن تا بازیگوشی کنن . بازیکن حرفه ای برای یه تیم حرفه ای داره بازی میکنه اگه ذاتا دنبال سستی وتنبلیه تو این سطح چیکار میکنه ؟وباید بره بیرون تحلیل ابکی نکن بازیکن میگه من دوست دارم با این مربی کار کنم بعد تو اینجا کیلو مترها فاصله میگ اون میخاد از زیر کار در بره دنبال یکی میگرده بهش اجازه بده چی میگی خدا وکیلی.!!!؟؟؟ وضعیت امسال مورینیو نشون داد که دیگه کارفرما و کارگری شیوه معتبری نیست که دنبال بازی گرفتن از بازیکنا میگردی ؟؟؟ چی میگی واقعا؟؟؟؟ سایت هواداری اومدم سرزدم چ چیزای بی معنی که نمیشنوی بهتر لفت بدم شمام برا خودت بحثو ادامه بده تا قانع بشی..

اتفاقا کار مورینیو از بازیکنها بازی گرفتن نبود بلکه تبدیل کل تیم به یک عکس العمل ضد تاکتیک بود چ اینتر چ ریال و ...
کاری هم ب تفکرات و حرکات غیر ورزشیش نداریم ... بحث سستی و تنبلی نیست بحث آزادیه ... همین خط اول ک گفتی دلیل بر اینه ک بازیکنا غیر از مصلحت تیم ، مصالح شخصی رو دخیل میکنن ... وگرنه ک از نظر شما مورینیوو مربی خوبیه ولی اونا باهاش حال نکردن ... فوتبال حرفه ای امروز از اون چیزی ک ما میشناختیم فرسنگ ها فاصله گرفته ... ارتباطی ب سطح هم نداره ... اینا آدمن ... دمبله شب خونشو پِلِیس میکنه واسه دوستاش و پلی 4 میزنن ! مسی ی مدت پیتزا میخورد اضافه وزن پیدا کرده بود ... بحث از زیر کار در رفتن نیست بحث اینه ک وقتی اتفاقا ب ی سطح بالایی برسی دیگ شروع میکنی به نظر دادن و اعمال سلیقه ... توو نقل و انتقالات و تاکتیکها و ترکیب ها ... اتفاقا اینجاست ک ی مربی نشون میده ک مرز و حریم رو برای شرح وظایفش حفظ کرده ... مثل لوچویی ک مسی رو هم نیمکت نشین کرد ... مثه فرگوسنی ک وقتی بازیکن از شاخصه ها و حدود تیمش فراتر میرفت نگهش نمیداشت ... البته اگ حمایت مسی از والورده شایعه ی رسانه ای نباشه ...


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۱:۴۰)
 
AGH2000
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

آقای عزیز، این توهمات خنده دار که مسی گفته می خوام این مربیم باشه رو از کجا در آوردی؟

خدا کنه لاپورتا بیاد و شرایط یه جوری بشه که مسی رو بذاره مربی برا فصل بعد!!!
بعدش مسی بیاد ششگانه رو بگیره!!!(یه چیزی مثه علی دایی تو فصل 86-1385)
اووف!!!


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۶:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
maharati نوشته:

از بازیکنا بازی گرفتن دیگه متخصص این کار مورینیو بود که توی منچستر همه دیدن چطور چند تا بازیکن اون طور که میخواست بازی نکردن تا اخراج شد. مگه مهد کودک که دنبال مربی سهل گیر باشن تا بازیگوشی کنن . بازیکن حرفه ای برای یه تیم حرفه ای داره بازی میکنه اگه ذاتا دنبال سستی وتنبلیه تو این سطح چیکار میکنه ؟وباید بره بیرون تحلیل ابکی نکن بازیکن میگه من دوست دارم با این مربی کار کنم بعد تو اینجا کیلو مترها فاصله میگ اون میخاد از زیر کار در بره دنبال یکی میگرده بهش اجازه بده چی میگی خدا وکیلی.!!!؟؟؟ وضعیت امسال مورینیو نشون داد که دیگه کارفرما و کارگری شیوه معتبری نیست که دنبال بازی گرفتن از بازیکنا میگردی ؟؟؟ چی میگی واقعا؟؟؟؟ سایت هواداری اومدم سرزدم چ چیزای بی معنی که نمیشنوی بهتر لفت بدم شمام برا خودت بحثو ادامه بده تا قانع بشی..

آقای عزیز، این توهمات خنده دار که مسی گفته می خوام این مربیم باشه رو از کجا در آوردی؟


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۵:۲۰)
 
AGH2000
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

امیدوارم ک همینطور بشه ...البته لاپورتا هم اون لاپورتای شاید کم تجربه تر اون سالها نیست ... قطعا مثه من و شما لحظه ب لحظه ی باشگاه رو دیده و آنالیز کرده ... ولی شم بارساییه عجیبی داره ... قبول اعتماد ب پپ بی نام در مقابل موریانه ی پر آوازه کار هر کسی نبود ...

پس خیلی خوبه...
هم پخته تر از قبل شده،هم با تجربه تر و انشاالله محبوب تر از قبل...


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۵:۰۷)
 
maharati
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

دوست عزیز ... قطعا هوادارا میتونن عشق خالص تری نسبت ب بازیکن و یا مربی داشته باشن ... چون اونا بهر حال فوتبال شغلشونه ... و قطعا خیلیاشون از نون زن و بچه نمیگذرن برای باشگاه ... و نکته اینکه اکثریت هوادارا از باشگاه غیر از ارتباط حسی و لذت بصری انتفاع دیگ ای ندارن ... پس خیلی امور رو ک شاید حتی مضر به باشگاه باشه نادیده میگیرن ... یکیش اینکه بازیکنا ذاتا ب مربیه سست و منفعل و ترسو و حرف گوش کن علاقه مند میشن ... خیلی فرقه بین از "مسی بازی گرفتن یا ب مسی بازی دادن" ... خیلی وقتا منافع شخصی بین هوادارا مطرح نیست ولی مسایل شخصی کاملا بین کادر و بازیکنا حکم فرماست .... رسانه ها ک تکلیفشون مشخصه ...

از بازیکنا بازی گرفتن دیگه متخصص این کار مورینیو بود که توی منچستر همه دیدن چطور چند تا بازیکن اون طور که میخواست بازی نکردن تا اخراج شد. مگه مهد کودک که دنبال مربی سهل گیر باشن تا بازیگوشی کنن . بازیکن حرفه ای برای یه تیم حرفه ای داره بازی میکنه اگه ذاتا دنبال سستی وتنبلیه تو این سطح چیکار میکنه ؟وباید بره بیرون تحلیل ابکی نکن بازیکن میگه من دوست دارم با این مربی کار کنم بعد تو اینجا کیلو مترها فاصله میگ اون میخاد از زیر کار در بره دنبال یکی میگرده بهش اجازه بده چی میگی خدا وکیلی.!!!؟؟؟ وضعیت امسال مورینیو نشون داد که دیگه کارفرما و کارگری شیوه معتبری نیست که دنبال بازی گرفتن از بازیکنا میگردی ؟؟؟ چی میگی واقعا؟؟؟؟ سایت هواداری اومدم سرزدم چ چیزای بی معنی که نمیشنوی بهتر لفت بدم شمام برا خودت بحثو ادامه بده تا قانع بشی..


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۰:۱۸)
 
frederic*chopin
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
AGH2000 نوشته:

ولی حتّی اگه انشاالله لاپورتام برگرده...
دیگه مدیر افتخاریی هم به نام یوهان کبیر نداره که بخواد ازش مشورت بگیره...
فقط انشاالله که برگرده و نهایتاً تیمو میسپره به اوزه بیو و ژاوی گارسیا پیمنتا و جرارد لوپز...مثلاً...

امیدوارم ک همینطور بشه ...البته لاپورتا هم اون لاپورتای شاید کم تجربه تر اون سالها نیست ... قطعا مثه من و شما لحظه ب لحظه ی باشگاه رو دیده و آنالیز کرده ... ولی شم بارساییه عجیبی داره ... قبول اعتماد ب پپ بی نام در مقابل موریانه ی پر آوازه کار هر کسی نبود ...


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۹:۱۲)
 
AGH2000
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

البته بعد از این همه فشار و جنگ اعصاب ... واقعا آزمون و خطا دیگ بسه ... باید بهترین و اگ لازم بود سخت ترین گزینه رو ب بارسا آورد ...
گزینه ی اول هم لاپورتاست ... باقی گزینه ها بصورت دومینو خودشون ایجاد میشن ... لاپورتا مثل کد صحیح برای نصب نرم افزاره ک وقتی باشه باقی کار فقط اینه : next ... next ... next ...

ولی حتّی اگه انشاالله لاپورتام برگرده...
دیگه مدیر افتخاریی هم به نام یوهان کبیر نداره که بخواد ازش مشورت بگیره...
فقط انشاالله که برگرده و نهایتاً تیمو میسپره به اوزه بیو و ژاوی گارسیا پیمنتا و جرارد لوپز...مثلاً...


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۴:۱۸)
 
AGH2000
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

البته بعد از این همه فشار و جنگ اعصاب ... واقعا آزمون و خطا دیگ بسه ... باید بهترین و اگ لازم بود سخت ترین گزینه رو ب بارسا آورد ...
گزینه ی اول هم لاپورتاست ... باقی گزینه ها بصورت دومینو خودشون ایجاد میشن ... لاپورتا مثل کد صحیح برای نصب نرم افزاره ک وقتی باشه باقی کار فقط اینه : next ... next ... next ...

دقیقاً درست میگید...
با وجود آدم احمق و لجباز و مقام دوستی مثل بارتمئو وضعمون هیچوقت بهتر نمیشه...(دیگه آمار و نتایج از سال 2015 تا الآن به وضوح گویا هم نیس!داره داد میزنه که وضع بدتر میشه و شده و متأسفانه خواهد شد!)
تا لاپورتا به عنوان مدیر و رئیس پشت میز باشگاه نشینه...
همه این چیزایی که میگیم بادمجون واکس زدن و ارّه تیز کردنه...


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۴:۰۶)
 
frederic*chopin
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
AGH2000 نوشته:

ولی احتمالاً تن هاگ یا کلوپ گزینه های بهتر و جذاب تری به نظر میان!
بیشتر البته تن هاگ...

البته بعد از این همه فشار و جنگ اعصاب ... واقعا آزمون و خطا دیگ بسه ... باید بهترین و اگ لازم بود سخت ترین گزینه رو ب بارسا آورد ...
گزینه ی اول هم لاپورتاست ... باقی گزینه ها بصورت دومینو خودشون ایجاد میشن ... لاپورتا مثل کد صحیح برای نصب نرم افزاره ک وقتی باشه باقی کار فقط اینه : next ... next ... next ...


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۳:۰۷)
 
frederic*chopin
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
maharati نوشته:

خود بازیکنا دوست داشتن با والورده کار کنن و مسی گفته دوست دارم تا آخر عمر فوتبالیم مربیم اون باشه !!!! نشریه مارکا هم نظریه اش بیشتر بازیکنا رای آوردن ما موندیم نظر اسپورت وقبول کنیم یا امارکا یا نظرات شما را که از بازیکنا بیشتر میفهمی . ؟؟؟؟ تورو خدا یکی روشن کنه هوادارارو متخصصین مخشون قاطی کرده هرکی یه چی میگه ؟؟؟؟؟

دوست عزیز ... قطعا هوادارا میتونن عشق خالص تری نسبت ب بازیکن و یا مربی داشته باشن ... چون اونا بهر حال فوتبال شغلشونه ... و قطعا خیلیاشون از نون زن و بچه نمیگذرن برای باشگاه ... و نکته اینکه اکثریت هوادارا از باشگاه غیر از ارتباط حسی و لذت بصری انتفاع دیگ ای ندارن ... پس خیلی امور رو ک شاید حتی مضر به باشگاه باشه نادیده میگیرن ... یکیش اینکه بازیکنا ذاتا ب مربیه سست و منفعل و ترسو و حرف گوش کن علاقه مند میشن ... خیلی فرقه بین از "مسی بازی گرفتن یا ب مسی بازی دادن" ... خیلی وقتا منافع شخصی بین هوادارا مطرح نیست ولی مسایل شخصی کاملا بین کادر و بازیکنا حکم فرماست .... رسانه ها ک تکلیفشون مشخصه ...


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲:۵۹)
 
AGH2000
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

چقدر زمان و خسارت لازمه تا عوام ساده لوحی که تو باد ۴ تا برد زپرتی خوابیده بودن بتونن این سرطان رو تشخیص بدن...

و دردناک اون ۳۱ درصدین که هنوز نمی فهمن اگه بازیکنا عملکرد بدی داشتن دلیلش همین سرطان روی نیمکته!

و گرنه این تیم هرچی نتیجه گرفت به لطف بازیکناش (مخصوصا مسی و تر اشتگن) بود و هرچی گند بالا آورد به خاطر یه بی مغز بی کفایت روی نیمکت.

ولی احتمالاً تن هاگ یا کلوپ گزینه های بهتر و جذاب تری به نظر میان!
بیشتر البته تن هاگ...


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱:۵۵)
 
AGH2000
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

چقدر زمان و خسارت لازمه تا عوام ساده لوحی که تو باد ۴ تا برد زپرتی خوابیده بودن بتونن این سرطان رو تشخیص بدن...

و دردناک اون ۳۱ درصدین که هنوز نمی فهمن اگه بازیکنا عملکرد بدی داشتن دلیلش همین سرطان روی نیمکته!

و گرنه این تیم هرچی نتیجه گرفت به لطف بازیکناش (مخصوصا مسی و تر اشتگن) بود و هرچی گند بالا آورد به خاطر یه بی مغز بی کفایت روی نیمکت.

کیکه ستین یا لورن بلان به درد بارسا میخورن؟!


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱:۵۴)
 
jamshid27
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
بندی که به بارسلونا اجازه اخراج والورده را می دهد : مشاهده لینک


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱:۲۰)
 
jamshid27
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
گمانه زنی ها در مورد سرمربی بعدی بارسا شروع شد : مشاهده لینک


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱:۱۹)
 
jamshid27
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
لاپورتا خواهان انتخابات زودرس در بارسلونا شد : مشاهده لینک


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱:۱۸)
 
jamshid27
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
دوستان جدیدترین خبرا از خونه تکانی حسابی برا فصل بعد خبر میده :لیست سیاه و مربی مورد نظر هواداران بارسلونا : مشاهده لینک


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱:۱۷)
 
Faryas
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
LionMessi نوشته:

یه نگاه به ترکیب لیورپول بندازین و بازیکناشو مقایسه کنید با ترکیب بارسا اونوقت میفهمین چه نابغه ای رو نیمکت داریم
همه تیما ارزوی داشتن بوسکتس و دارن اونوقت طرفدارای ما میخان بندازنش بیرون عزیزای من این مربیه که رو کیفیت بازیکن تاثیر داره همین کوتینیو تو لیور پول بود اکثرتون میگفتین عالیه بیاد بارسا چطور شد یهو افتضاح شد یا همون راکتیچ زمان انریکه بد بود؟
امیدوارم فقط رونالد کومان بیاد هرچه زودتر

مطمئنی همه تیما آرزوی داستنه بوسکتس رو میکنن؟؟!!عزیزم بوسکتس تو این ده سال یکی از پاشنه آشیل های تیم بوده تو زمان های مختلف با مربی های مختلف.
تازه یه سریا میگفتن بوسکتس خیلی پاسای دقیق میده که این ویژگیشم تو این سه چهار ساله اخیر از دست داده. من نمیدونم باید به چیه این بشر امیدوار باشیم.
بزار حالا دی یونگ بیاد ساله بعد تا ببینی هافبک دفاعی تو زمین باید چکار کنه.
البته در مورد صحبتتون در مورد کوتینیو موافقم


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۰:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
Faryas نوشته:

البته یه نفرو یادت رفت تو خطه آخرت بگی اونم کسی نیست جزبوسکتس شل مغ .البته میدونم دی یونگ رو خریدن جای بوسکی ولی بعید میدونم این احمق رو نیمکت نشین کنن. ز

والا همینو حساب کردم که اگه شر والورده کم شه ایشالله فصل بعد دی یونگ ما رو از شر بوسکتس هم نجات میده.


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۰:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
maharati نوشته:

خود بازیکنا دوست داشتن با والورده کار کنن و مسی گفته دوست دارم تا آخر عمر فوتبالیم مربیم اون باشه !!!! نشریه مارکا هم نظریه اش بیشتر بازیکنا رای آوردن ما موندیم نظر اسپورت وقبول کنیم یا امارکا یا نظرات شما را که از بازیکنا بیشتر میفهمی . ؟؟؟؟ تورو خدا یکی روشن کنه هوادارارو متخصصین مخشون قاطی کرده هرکی یه چی میگه ؟؟؟؟؟

کجا گفتن اینا رو؟ بگو ما هم بخونیم.


جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۰:۱۰)
 
AGH2000
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
LionMessi نوشته:

یه نگاه به ترکیب لیورپول بندازین و بازیکناشو مقایسه کنید با ترکیب بارسا اونوقت میفهمین چه نابغه ای رو نیمکت داریم
همه تیما ارزوی داشتن بوسکتس و دارن اونوقت طرفدارای ما میخان بندازنش بیرون عزیزای من این مربیه که رو کیفیت بازیکن تاثیر داره همین کوتینیو تو لیور پول بود اکثرتون میگفتین عالیه بیاد بارسا چطور شد یهو افتضاح شد یا همون راکتیچ زمان انریکه بد بود؟
امیدوارم فقط رونالد کومان بیاد هرچه زودتر

اول لاپورتا بیاد...
بعد هر کی خواست بیاد...


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۲:۵۹)
 
LionMessi
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
یه نگاه به ترکیب لیورپول بندازین و بازیکناشو مقایسه کنید با ترکیب بارسا اونوقت میفهمین چه نابغه ای رو نیمکت داریم
همه تیما ارزوی داشتن بوسکتس و دارن اونوقت طرفدارای ما میخان بندازنش بیرون عزیزای من این مربیه که رو کیفیت بازیکن تاثیر داره همین کوتینیو تو لیور پول بود اکثرتون میگفتین عالیه بیاد بارسا چطور شد یهو افتضاح شد یا همون راکتیچ زمان انریکه بد بود؟
امیدوارم فقط رونالد کومان بیاد هرچه زودتر


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۲:۲۹)
 
Faryas
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بازیکن درست حسابی نداریم؟ این قطعا یکی از بهترین ترکیب های دنیاس. ولی وقتی یه مربی بی کفایت بالای هر ترکیبی بذاری نابودش می کنه.

دمبله رو یه جور نابود کرد، کوتینیو بهترین بازیکن لیگ برتر بود انقدر بد و نابجا بازیش داد شد این، جواهری مثل مالکوم میخه به سکو، هافبک درجه یکی مثل آرتور رو نیمکت می شینه تا ترکیب دفاعی شو بچینه استاد...

یه مربی کاربلد بالا سر این تیم باشه خواهید دید که چه ترکیب فوق العاده ای داریم. این تیم فقط یه مهاجم نوک می خواد. تو بقیه پستا نفرات عالی داره.

البته یه نفرو یادت رفت تو خطه آخرت بگی اونم کسی نیست جزبوسکتس شل مغ .البته میدونم دی یونگ رو خریدن جای بوسکی ولی بعید میدونم این احمق رو نیمکت نشین کنن. ز


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۰:۵۵)
 
maharati
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
sobhanS10 نوشته:

من دلیل اول والورده میدونم و دلیل دوم بازیکنان دلم برای مسی میسوزه که کنار همچین ادمایی نفر اول سوارز بدترین بازیکن بارسا نفر دوم کوتینیو و بقیه هم کم از اینا نیست اگر دقت کنید بازیکن درست حسابی نداریم مسی تنهای توی بازی ها فقط البا رو داره شما اگر دقت کنید وقتی رونالدو توی رئال بود پشت سرش مدریچ کوروس و مارسلو بودن توی بارسا اگر هافک هایی مثل اونا باشه تیمش خیلی قوی تر بود وقتی الان البا رو ببندن مسی کار خواصی نمیتونه بکنه مگر خودش پاس بده که بازیکنانی مثل سوارز قدر اون پاسارو نمیدونن ولی اگر دقت کرده باشید امسال رونالدو هافک هایی مثل مدریچ کروس نبودن براش برای همین کار خواصی نتونست انجام بده

تو اخبار اومده که راکیتیچ ازفرط نارراحتی پس ازشکست فرداش با خانواده تشریف بردن جشنواره سویا گردش وتفریح اونوقت هوادار شب خوابش نبرده به خاطر کی؟؟


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۹:۳۹)
 
maharati
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

چقدر زمان و خسارت لازمه تا عوام ساده لوحی که تو باد ۴ تا برد زپرتی خوابیده بودن بتونن این سرطان رو تشخیص بدن...

و دردناک اون ۳۱ درصدین که هنوز نمی فهمن اگه بازیکنا عملکرد بدی داشتن دلیلش همین سرطان روی نیمکته!

و گرنه این تیم هرچی نتیجه گرفت به لطف بازیکناش (مخصوصا مسی و تر اشتگن) بود و هرچی گند بالا آورد به خاطر یه بی مغز بی کفایت روی نیمکت.

خود بازیکنا دوست داشتن با والورده کار کنن و مسی گفته دوست دارم تا آخر عمر فوتبالیم مربیم اون باشه !!!! نشریه مارکا هم نظریه اش بیشتر بازیکنا رای آوردن ما موندیم نظر اسپورت وقبول کنیم یا امارکا یا نظرات شما را که از بازیکنا بیشتر میفهمی . ؟؟؟؟ تورو خدا یکی روشن کنه هوادارارو متخصصین مخشون قاطی کرده هرکی یه چی میگه ؟؟؟؟؟


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۹:۲۹)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
خودش که گفته استعفا نمیده
از مدیریت هم که بعیده کاری بکنه
میمونه انتخابات زودرس مدیریت که با این هوادارای احمق بارسا بعیده اتفاقی بیفته
بدیش اینه که بارتو و والورده جوری تیمو نابود کردن که هرکسی هم بیاد حداقل 2 سال زمان میخواد


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۹:۱۱)
 
rockstar
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
توی این چند روز نام چند نفر برای سرمربیگری تیم آورده شده. از کومان و الگری گرفته تا خود ژاوی .
بنظر من یکی از گزینه های خیلی خوبی که وجود داره ( البته مدیریت باشگاه بی شعور تر از اینه که بخواد بهش بها بده ) خوان کارلوس انزوئه دستار سابق لوییز انریکه هست . از نظر تاکتیکی مربی فوق العاده ایه و شاید تنها مشکلش نداشتن اون به اصطلاح کاریزمای لازم باشه. انزوئه مغز متفکر تیم انریکه بود و گفته میشد تمامی تاکتیک های حمله و دفاع رو خودش طراحی میکرده.


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۹:۰۴)
 
Ronalmessiho
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
جوری که من می بینم متاسفانه هنوز هم احتمال اخراج این 50 - 50ست. اگه اخراج نشه سرنوشت بازیکنایی مثل دی یونگ و (احتمالا) دلیخت هم اینه که فصل بعد نابود بشن زیر دستش.


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۸:۳۱)
 
AGH2000
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
AGH2000 نوشته:

لاپورتا خواهان انتخابات زودرس در بارسلونا شد.
مشاهده لینک
چطوریییییی؟!؟!؟!ارنستوووووو؟!؟!؟!
چطوریییییی؟!؟!؟!بارتمئوووووو؟!؟!؟!

جونم رئیس...
برگرد جان هر کی که میپرستیش...


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۸:۳۱)
 
AGH2000
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
لاپورتا خواهان انتخابات زودرس در بارسلونا شد.
مشاهده لینک
چطوریییییی؟!؟!؟!ارنستوووووو؟!؟!؟!
چطوریییییی؟!؟!؟!بارتمئوووووو؟!؟!؟!



پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۸:۲۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
sobhanS10 نوشته:

من دلیل اول والورده میدونم و دلیل دوم بازیکنان دلم برای مسی میسوزه که کنار همچین ادمایی نفر اول سوارز بدترین بازیکن بارسا نفر دوم کوتینیو و بقیه هم کم از اینا نیست اگر دقت کنید بازیکن درست حسابی نداریم مسی تنهای توی بازی ها فقط البا رو داره شما اگر دقت کنید وقتی رونالدو توی رئال بود پشت سرش مدریچ کوروس و مارسلو بودن توی بارسا اگر هافک هایی مثل اونا باشه تیمش خیلی قوی تر بود وقتی الان البا رو ببندن مسی کار خواصی نمیتونه بکنه مگر خودش پاس بده که بازیکنانی مثل سوارز قدر اون پاسارو نمیدونن ولی اگر دقت کرده باشید امسال رونالدو هافک هایی مثل مدریچ کروس نبودن براش برای همین کار خواصی نتونست انجام بده

بازیکن درست حسابی نداریم؟ این قطعا یکی از بهترین ترکیب های دنیاس. ولی وقتی یه مربی بی کفایت بالای هر ترکیبی بذاری نابودش می کنه.

دمبله رو یه جور نابود کرد، کوتینیو بهترین بازیکن لیگ برتر بود انقدر بد و نابجا بازیش داد شد این، جواهری مثل مالکوم میخه به سکو، هافبک درجه یکی مثل آرتور رو نیمکت می شینه تا ترکیب دفاعی شو بچینه استاد...

یه مربی کاربلد بالا سر این تیم باشه خواهید دید که چه ترکیب فوق العاده ای داریم. این تیم فقط یه مهاجم نوک می خواد. تو بقیه پستا نفرات عالی داره.


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۷:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
esn.sh.gh نوشته:

مشکل اصلی مدیر باشگاه ست که همچین خری رو نیمکت بارسا مینشونه و با ازبین بردن سبک خاص باشگاه و ضعیف کردن تیم ، کار رو به جایی می رسونه که تیم ب در حد یه تیم دسته اولی هم نمیتونه ظاهر بشه و از تیم اصلی هم انتظاری بیش از این نیست . مسی تا جایی که تونست در زمین بین پنگوئن ها تلاش خودش رو کرد اما....

و مدیریت باشگاه رو چه کسی سر کار آورده؟ همین هوادارهای ساده لوح...


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۷:۵۵)
 
sobhanS10
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
من دلیل اول والورده میدونم و دلیل دوم بازیکنان دلم برای مسی میسوزه که کنار همچین ادمایی نفر اول سوارز بدترین بازیکن بارسا نفر دوم کوتینیو و بقیه هم کم از اینا نیست اگر دقت کنید بازیکن درست حسابی نداریم مسی تنهای توی بازی ها فقط البا رو داره شما اگر دقت کنید وقتی رونالدو توی رئال بود پشت سرش مدریچ کوروس و مارسلو بودن توی بارسا اگر هافک هایی مثل اونا باشه تیمش خیلی قوی تر بود وقتی الان البا رو ببندن مسی کار خواصی نمیتونه بکنه مگر خودش پاس بده که بازیکنانی مثل سوارز قدر اون پاسارو نمیدونن ولی اگر دقت کرده باشید امسال رونالدو هافک هایی مثل مدریچ کروس نبودن براش برای همین کار خواصی نتونست انجام بده


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۷:۴۹)
 
bar.s.lona
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
دو سال تقریبا بهترین تیم اروپا رو داشتیم و فینال نرفتیم اونم با شکست های فاجعه امیز ...
کلمه کامبک که میشنیدم یاد بازی با پی اس جی میوفتادم که به لطف دو سال والورده دو تا کامبک عجیب تو تاریخ لیگ قهرمانان و باشگاه ما ثبت شد..
به هر حال بهترین سال های مسی و درست زمانی که میتونیم بیشترین استفاده رو از این اعجوبه کنیم ( حالا بماند که با این بازیکنا دو تا تیم خوب میتونیم داشته باشیم) و تاریخ سازی کنیم به دست این مدیریت داریم از دست میدیم..


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۷:۳۶)
 
esn.sh.gh
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
مشکل اصلی مدیر باشگاه ست که همچین خری رو نیمکت بارسا مینشونه و با ازبین بردن سبک خاص باشگاه و ضعیف کردن تیم ، کار رو به جایی می رسونه که تیم ب در حد یه تیم دسته اولی هم نمیتونه ظاهر بشه و از تیم اصلی هم انتظاری بیش از این نیست . مسی تا جایی که تونست در زمین بین پنگوئن ها تلاش خودش رو کرد اما....


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۷:۳۰)
 
frederic*chopin
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
هنوز هم قطعا معلوم نیست ک تصمیم چیه ... و حتی بر فرض اخراج تصمیم بعدی چیه ... خدا خودش رحم کنه ...


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۷:۱۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
نقل قول
hadikarami نوشته:

حیف از اون چند سالی که کینگ مسی گرفتار یه مشت احمق شد
یه سال با تاتا
دو سال با این منقلورده
چندین سال با مربیهای مکتب منگولیسم تو تیم ملی آرژانتین
بخدا اگر مسئولین بارسا اینقدر آشغال نبودن الان یه زرافه مثل پنالدو مفتی مفتی صاحب 5 توپ طلا نمیشد
حیف که جواهری مثل مسی وسط چندین جفت پت و مت گرفتار شده چند سال

والا از شانس مسی بعید نیست این احمق اگه از بارسا بره بشه مربی آرژانتین.


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۷:۰۳)
 
hadikarami
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
حیف از اون چند سالی که کینگ مسی گرفتار یه مشت احمق شد
یه سال با تاتا
دو سال با این منقلورده
چندین سال با مربیهای مکتب منگولیسم تو تیم ملی آرژانتین
بخدا اگر مسئولین بارسا اینقدر آشغال نبودن الان یه زرافه مثل پنالدو مفتی مفتی صاحب 5 توپ طلا نمیشد
حیف که جواهری مثل مسی وسط چندین جفت پت و مت گرفتار شده چند سال


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۶:۴۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هواداران بارسا چه کسی را مقصر فاجعه آنفیلد می‌دانند؟
چقدر زمان و خسارت لازمه تا عوام ساده لوحی که تو باد ۴ تا برد زپرتی خوابیده بودن بتونن این سرطان رو تشخیص بدن...

و دردناک اون ۳۱ درصدین که هنوز نمی فهمن اگه بازیکنا عملکرد بدی داشتن دلیلش همین سرطان روی نیمکته!

و گرنه این تیم هرچی نتیجه گرفت به لطف بازیکناش (مخصوصا مسی و تر اشتگن) بود و هرچی گند بالا آورد به خاطر یه بی مغز بی کفایت روی نیمکت.


پنج‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۶:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۰ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!