به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs وایادولیدپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ (۱۵:۲۱) (۴۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


پس از کابوس تمدید قرارداد با والورده، بارسا امشب در هفته ۲۴ لالیگا میزبان وایادولید خواهد بود. هر آنچه لازم است در این خصوص بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در هفته‌ای که شاهد بازگشت بارسا به لیگ قهرمانان خواهیم بود، این تیم به دنبال تثبیت صدرنشینی خود در صدر جدول لالیگاست. آبی و اناری‌ها ساعت ۲۳:۱۵ امشب در نیوکمپ به مصاف وایادولید خواهند رفت.

تیم سوم جدول اتلتیکو مادرید پیش از این بازی کارش را در برابر رایو وایکانو به پایان می‌رساند اما تیم دوم جدول رئال مادرید، یکشنبه به مصاف خیرونا خواهد رفت.


بارسا در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که هفته گذشته بازی میان هفته‌ای نداشت و بازیکن فرصت بازیابی انرژی خود را بدست آوردند. با این حال کابوس حضور یکسال بیشتر والورده بالای سر تیم و هواداران ناراضی سایه انداخته است.

آیا می‌دانستید؟

گلزن برتر تیم فعلی بارسا در برابر وایادولید مطابق انتظار لئو مسی است که ۴ گل در ۸ بازی در برابر این تیم به ثمر رسانده است. او در دو بازی اخیر برابر لوس پوکلانوس در نیوکمپ ۲ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل هم ارسال کرده است.

بازی امشب می‌تواند به ۳۰۰مین حضور جرارد پیکه در لباس بارسا تبدیل شود. تاکنون این مدافع ۲۴ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل ارسال کرده است.

رونالدو لوئیز نازادیو د لیما (رونالدوی اوریجینال) که در فصل ۱۹۹۶/۹۷ در لباس بارسا می‌درخشید، سپتامبر گذشته ۵۱ درصد سهام رئال وایادولید را خریداری کرد. او ممکن است امشب در ورزشگاهی حاضر شود که برای یک فصل در آن تحت نظر سر بابی رابسون بازی کرده است.



نقطه نظرات مربیان

والورده که تمدید قراردادش در روز جمعه شوک بزرگی را به هواداران وارد کرد، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت: «این تمدید قرارداد برای من تصمیم ساده‌ای بود. باشگاه و تیم خوب هستند و همه چیز به طور طبیعی پیش رفته است. ما اکنون زنجیره‌ای از بازیها را آغاز خواهیم کرد تا در سه جام به رقابت بپردازیم. دوست داریم که دوباره در لالیگا به پیروزی برسیم».

سرمربی وایادولید سرخیو گونزالس که یک کاتالونیایی اصیل است، گفت: «بارسا یک هفته استراحت داشته و در خانه آنها همیشه علاقمند به تسلط بر بازی هستند. ما نمی‌دانیم که آیا ارنستو از سیستم چرخشی استفاده خواهد کرد یا نه. امیدوارم که این کار را بکند، اما ما خودمان را برای رویارویی با قوی‌ترین تیم بارسا آماده کرده‌ایم».

اخبار تیم

لیست ۱۸ نفره فراخوانده شده برای این بازی عبارت است از:

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، سوارز، مسی، دمبله، مالکوم، لنگله، آلبا، بواتنگ، روبرتو، آلنیا، ویدال، فرمایلن و پنیا.


آرتور، رافینیا، سیلسن و اومتیتی همچنان مصدومند و تودیبو، سمپر و موریو هم به دلایل فنی کنار گذاشته شده‌اند.

پخش زنده

این بازی ساعت ۲۳:۱۵ امشب به طور زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
frederic*chopin
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs وایادولید
همیشه همین بوده... انسان های عمیق از وجود افراد سطحی در عذابند... در حالی ک کاری نمیشه کرد...کل تاریخ پر از این شرایطه...


شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ (۲۲:۱۲)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs وایادولید
خدا بخیر کنه باز باید این نکبت رو رو نیمکت تحمل کنیم


شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ (۱۸:۲۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs وایادولید
تو رو خدا هایلایت بازی رفتو ببینین. یعنی این دو ساله تو تک تک بازیا جلو رقیبای کوچیک و بزرگ فقط با شانس و اتفاقات نتیجه گرفتیم...


شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ (۱۷:۴۵)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs وایادولید
این طور که بوش میاد بارتو از والورده فقط سهمیه برا فصل بعد میخواد وگرنه چطور میشه یه آدم ترسوی بی دانش فوتبالی سرمربی تیمی مثه بارسا بشه
متاسفانه باید بگم بارسارو بارتو تموم کرد
بعد از ۲۰۲۱ هرکی بیاد دست کم ۵ سال طول میکشه تیم دوباره ساخته بشه


شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ (۱۵:۴۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs وایادولید
این بازی هم از الان داستانش مشخصه. تیم ۱۵ جدول میاد ما رو تو نیوکمپ تحت فشار می ذاره و کلی موقعیت می سازه و بازیکنای درجه ۲ و ۳ می زنن به در و دیوار، بعد یه ضربه یا پاس از مسی میشه گل ما.

به امید خدا که این آخرین فصل حضور این ملعون روی نیمکت تیم باشه.


شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ (۱۵:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۲ کاربر آنلاین است. (۳۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!