به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیکه: فینال برلین، بهترین خاطره ده سال حضورم در بارساستمصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ (۱۲:۵۴) (۵۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


جرارد پیکه دهمین سال حضورش در تیم اصلی بارسلونا را جشن می‌گیرد و به این مناسبت مصاحبه‌ای ترتیب داده و در مورد این مسیر 10 ساله صحبت کرده است. مشروح مصاحبه او را می‌توانید در ادامه خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیکه در مصاحبه‌اش اذعان داشت که هرگز گمان نمی‌کرده تا این اندازه موفق باشد. او به تازگی نیز به عنوان یکی اعضای تیم کاپیتانی چهار نفره بارسا معرفی شده است. وی در این خصوص گفت: «هرگز انتظار نداشتم که این تعداد بازی را انجام دهم و چیزهایی را که تا الان برده‌ام، ببرم. احساس برتری می‌کنم. از بودن در اینجا بسیار لذت برده‌ام و اکنون نیز لذت می‌برم».

مدافع باتجربه بارسا که اخیرا از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد و با گلزنی به سویا در سوپرجام اسپانیا، نقش موثری در کسب 28امین عنوان قهرمانی خودش با پیراهن آبی و اناری داشت، در مورد بهترین لحظه حضورش در باشگاه کاتالانی این چنین گفت: «فینال لیگ قهرمانان در برلین مرا به شدت هیجان زده کرد. ما ماه‌های پیچیده و دشواری را پشت سر گذاشتیم و نهایتا موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم. البته کسب اولین سه گانه نیز بسیار خوب بود اما فتح دومین سه گانه حاکی از آن بود که این گروه از بازیکنان کارهایی را می‌توانند انجام دهند که هرگز انتظارش را نداشته‌اند».

او در ستایش کارلس پویول، اسطوره بارسلونا، گفت: «او کسی است که بیشترین تاثیر را روی من گذاشته است؛ از اولین دقیقه، با من مثل یک برادر رفتار کرد. ما پست‌های مشابه‌ای در بارسا و تیم ملی اسپانیا داشتیم و در کنار یکدیگر بازی‌های خوبی انجام دادیم. با وجود تفاوت‌های شخصیتی، از همان لحظات اول خیلی خوب با یکدیگر ارتباط برقرار کردیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۷ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!