به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

قراردادی جدید برای ساموئل اومتیتیاخبار بارسا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۶ (۱۶:۲۴) (۶۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


ساموئل اومتیتی، به دنبال نمایش درخشانی که پس از پیوستنش به بارسا در سال 2016 داشته، لایق بهبود در قرارداد است. فرم عالی اخیر او نشان می‌دهد که قرارداد فعلی، چندان برایش مناسب نیست. در این خبر بیشتر در خصوص آینده ستاره فرانسوی بارسا خواهید دانست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حال حاضر او در حدود 3 میلیون یورو در فصل درآمد کسب می‌کند، چیزی بسیار کمتر از اکثر هم‌تیمی‌هایش. قیمت 60 میلیون یورویی آزادسازی او از سوی دیگر، مضحک، و قابل دسترس برای اکثر باشگاه هاست!

در نتیجه، بارسا تصمیم دارد که در ماه آگوست اوضاع را تغییر دهد. جلسه‌ای با اومتیتی با حضور برادر و مدیر برنامه‌هایش یانیک، در خصوص بهبود مفاد موجود در قراردادش برگزار شده تا درآمد او متناسب با عملکردش باشد. چند هفته قبل، شایعاتی منتشر شد و بارسا تصریح کرد که این اقدام انجام خواهد شد. این یانیک بود که اعلام کرد که عجله‌ای در کار نیست، ساموئل خوشحال و به بارسا وفادار است. فعلا، خطری از این جهت احساس نمی‌شود.

قرارداد فعلی اومتیتی سال 2021 به پایان می‌رسد. این قرارداد یک یا دو سال تمدید خواهد شد، اما مهمتر اینکه حقوق او افزایش خواهد یافت و البته، قیمت بازخریدش به 180 میلیون یورو تغییر خواهد کرد. این شبیه حرکتی است که باشگاه در مورد تراشتگن انجام داد. انتظار می‌رود که این فرایند، اوایل سال 2018 اتفاق بیافتد. اومتیتی درخواست کرده که از این جریانات دور بماند تا بتواند به عملکردش در تیم ارنستو والورده متمرکز باشد.


نه به لیگ برتر

اومتیتی بازیکنی است که می‌تواند مشتریان زیادی داشته باشد. با تنها 23 سال سن، 60 میلیون رقم ناچیزی برای اوست. باشگاه‌های انگلیسی به خصوص، قطعا چنین نظری دارند. به هر حال، بارسا به یانیک اطلاع داده که پیشنهادات باشگاه‌های انگلیسی را در تابستان رد کرده است. یانیک نیز به بارسا اطمینان داده که تنها آرزوی برادرش ماندن در نیوکمپ است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
abouzarlionel
پاسخ به: قراردادی جدید برای ساموئل اومتیتی
بی شک یکی از بهترین خرید های تاریخ باشگاه و از کارهای مثبت مدیران نالایق بارساست، البته باید دید حفظش می کنن یانه، چون هیچ چیزی از این ها بعید نیست.


دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: قراردادی جدید برای ساموئل اومتیتی
قطعا آینده خط دفاعی بارساست. باید به هر قیمتی حفظ بشه.


دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۶ (۱۶:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۳ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!