به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیولپیش بازی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ (۱۵:۴۹) (۶۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


اولین دربی فصل 2017/18، درست پس از وقفه بازی‌های ملی و پیش از بازگشت تیم به رقابتهای لیگ قهرمانان در تقویم آبی و اناری‌ها گنجانده شده است. آیا بارسا قادر است پیروزی‌های پیاپی خود را ادامه دهد؟! هر آنچه از این دیدار می‌خواهید بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس از پایان وقفه آزاردهنده بازی‌های ملی، اکنون لالیگا بار دیگر از سر گرفته می‌شود و امشب یکی از بزرگترین بازی‌های فصل بارسا در نیوکمپ مقابل رقیب سنتی خود کلید خواهد خورد. دیداری که قدمت آن به سال 1900 برمی گردد و پیروزی در آن برای هر دو تیم بسیار ارزشمند است.

بارسا در اندیشه تداوم فرم خوب خود در این فصل می‌باشد. آنها هر دو بازی ابتدایی خود در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و با این روحیه پا به دربی می‌گذارند. اما همان طور که می‌دانید شرایط حاکم بر دربی با همه دیدارها متفاوت است!

اخبار دو تیم

آردا توران در جریان بازی برای تیم ملی ترکیه دچار آسیب دیدگی شد و رافینیا نیز همچنان با مشکل منیسک دست و پنجه نرم می‌کند. از طرفی سرخی روبرتو هم در تمرین روز جمعه از ناحیه زانوی چپ مصدوم شد تا این لیست کامل‌تر شود. با این حال لوئیز سوارز در آمادگی کامل به سر می‌برد و می‌تواند در خدمت تیم باشد.

عثمان دمبله، خرید جدید بارسا برای اولین بار در لیست نفرات منتخب بارسا قرار گرفته و می‌تواند در صورت صلاح دید کادر فنی اولین حضور خود با پیراهن بارسا را مقابل دیدگان هواداران در نیوکمپ تجربه کند.


لیست نفرات منتخب بارسا برای دیدار با اسپانیول به این شرح است: تراشتگن، سیلسن، سمدو، پیکه، اومتیتی، ماسکرانو، آلبا، دینیه، بوسکتس، پائولینیو، گومز، راکیتیچ، اینیستا، دمبله، سوارز، مسی، آلکاسر و دلوفئو.

در آن سوی میدان دغدغه اصلی میهمان دروازبان آنها، دیگو لوپز است؛ کسی که نامش در لیست این دیدار قرار گرفته، اما همچنان از ناحیه زانو مشکلاتی دارد. ویکتور سانچز نیز دیگر بازیکنی است که کمی احساس ناراحتی می‌کند. با این حال دو چهره جدید اسپانیول را در این دیدار همراهی می‌کنند؛ سرخی داردر که به صورت قرضی از لیون به این تیم پیوسته است و دیداچ ویلا که پس از نقش آفرینی در یونان به جمع یاران سابق خود بازگشته است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
آخرین تقابل دو تیم در هفته 35 لالیگا 2016/17 که با پیروزی 3-0 آبی و اناری‌ها به پایان رسید.
نقطه نظرات مربیان

سرمربی بارسا در کنفرانس خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: «بازی مقابل اسپانیول به ما انگیزه می‌دهد. پیش بینی یک بازی تهاجمی و رو به جلو برای رسیدن به گل را از آنها دارم. هدف ما پیروزی و تمرکز روی اهدافمان است».

ارنستو والورده در ادامه از حضور مهاجم جوان فرانسوی در تیم خود ابراز خرسندی کرد و در این خصوص گفت: «دمبله روز به روز بهتر می‌شود و ثبات بیشتری در جمع ما پیدا می‌کند. او آماده است».

در آن سو، کیکه سانچز فلورس، سرمربی اسپانیول بیان کرد: «بعضی از بازیکنانم نسبت به من شناخت بیشتری از دیدار دربی دارند. این بازی فقط سه امتیاز دارد، اما از جنبه روانی نتاثیر بسیاری روی دو تیم می‌گذارد. باید قوی باشیم و برای هوادارانمان کاری کنیم؛ کسانی که سختی حضور در بارسلونا به عنوان هوادار اسپانیول را به جان می‌خرند. از شرایط بارسا پس از وقفه بازی‌های ملی خبر نداریم، اما آنها همیشه چیزهای جدیدی برای ارائه دارند».

نکات مهم

بارسا پس از پشت سر گذاشتن یک سوپر کاپ ناامید کننده و پس از آن دو پیروزی برابر بتیس در خانه و آلاوز به عنوان میهمان پا به دیدار دربی خواهد گذاشت. جالب است بدانید غیر از بارسا، تنها دو تیم رئال سوسیداد و لگانس تا به جای اینجای فصل آمار صد در صد پیروزی در لیگ را در اختیار دارند! (لازم به ذکر است لگانس شب گذشته در دیدار آغازین هفته سوم لیگ در خانه با نتیجه 2-1 به ختافه باخت و آمار فوق تا پایان هفته دوم رقابتها می‌باشد).


حریف اما در هفته ابتدایی لالیگا در خانه سویا با نتیجه 1-1 متوقف شد و هفته دوم نیز در خانه نتیجه را به لگانس شگفتی ساز واگذار کرد تا با یک امتیاز در رده 14اُم جدول قرار گیرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
لیونل مسی در جریان دیدار آغازین لالیگا برابر رئال بتیس
تاریخچه

پس از پیروزی شگفت انگیز اسپانیول در سال 2009، آبی و اناری‌ها همواره تیم برتر در دربی بوده‌اند و در 18 بازی لیگ و جام حذفی موفق به کسب 15 پیروزی و سه تساوی شده‌اند و حتی یک بار هم تسلیم آبی و سفید پوشان کاتالونیا نشده‌اند.

طی هشت سال گذشته، بارسا هر زمان دیدار دربی را در خانه برگزار کرده است، با اقتدار کامل از زمین بیرون رفته و اسکوربورد ورزشگاه تعداد گل‌های بارسا را 4 و یا حتی 5 نشان داده است. بیایید امیدوار باشیم این روند تداوم داشته باشد!


پوشش تلویزیونی

دیدار دربی کاتالونیا را می‌توانید امشب ساعت 23:15 به صورت مستقیم از طریق شبکه سوم سیما به نظاره بنشینید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
امیدوارم بازی خوبی ببینیم هرچند که نتیجه گرفتن در همین بازیها در آخر فصل بدردمون میخوره. امروز مادرید هم مساوی کرد تا طرفداران بارسا امیدوارتر بشند هرچند که خدایی کاری که زیدان داره میکنه عالیه ؛بازی دادن به هفت بازیکن جوان ذخیره در این بازی. امیدوارم مربی ما هم کمی یاد بگیره و از جوونا و ذخیره ها استفاده بیشتری بکنه


شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ (۱۹:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
نقل قول
leoten نوشته:

فکر کنم لوییز سوارز رو نیمکت باشه و جاش آلکاسر بازی کنه،ولی دنیس کجاست؟مصدوم و محروم که نیست،چرا جزو 18 نفر هم نیست؟عجیبه .

مربی گذاشتش کنار برا این بازی.


شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ (۱۹:۰۱)
 
pob1188
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
جوووووون رئال مالديو بازهم گند زد اين بهترين فرصته كه فاصله خودمون رو با اين .. افزايش بديم اين ٤ امتياز جلو بودن از اول فصل عاليه و به روحيه تيم خيلي كمك ميكنه الهي شكر اميدورارم بازي بعدي و بعدي هاشون ببازن


شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ (۱۷:۴۸)
 
leoten
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
دوستان،مالدیو باز مساوی کرد.خخخخخخخخخخخ😂😂😂😂😂😂


شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ (۱۷:۲۵)
 
soroushmessi
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
ذغال مساوی کرد


شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ (۱۷:۲۴)
 
leoten
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
فکر کنم لوییز سوارز رو نیمکت باشه و جاش آلکاسر بازی کنه،ولی دنیس کجاست؟مصدوم و محروم که نیست،چرا جزو 18 نفر هم نیست؟عجیبه .


شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ (۱۷:۰۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
به امید یه برد خوب و البته بازی خوب و امیدوارکننده از دمبله!


شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ (۱۶:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۱ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!