به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا ۲ - یوونتوس 1؛ به روایت اعدادآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۰۳) (۹۳۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی جدید بارسلونا و مدافع پرتغالی‌اش، برای اولین بار در یک بازی، لذت آبی و اناری بودن را تجربه کردند؛ بازی‌ای که به لطف دو گل نیمار با پیروزی به پایان رسید. در این خبر آمار و ارقام مهم این پیروزی را مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شکست یوونتوس توسط بارسلونا، با اولین بازی نلسون سمدو برای این تیم همراه بود و ارنستو والورده نیز برای اولین بار تجربه نشستن روی نیمکت کاتالان‌ها نصیبش شد. مدافع پرتغالی در اولین بازی خود خوش درخشید؛ او در مجموع ۳۱ پاس در این بازی ارسال کرد که ۸۷ درصد آنها به مقصد رسیدند. سرمربی نیز در این مصاف مجموعاً از ۲۲ بازیکن استفاده کرد؛ او در نیمه دوم یک نرکیب کاملاً متفاوت را به میدان فرستاد.

آدریا اورتولا هم در نیمه دوم به میدان آمد و برای اولین بار نگهبانی از دروازه تیم اول بارسا را برعهده گرفت. در ادامه آمار کلیدی به ثبت رسیده در اولین بازی بارسا در جام المللی قهرمانان را بررسی خواهیم کرد.

۸۲,۱۰۴ هوادار برای تماشای این مصاف به مت‌لایف آمده بودند؛ این پرجمعیت‌ترین بازی فوتبالی‌ای بود که تاکنون در نیوجرسی برگزار شده است.


نیمار اولین گل پیش فصل ۲۰۱۷ را به ثمر رساند؛ آردا توران (2016، در برابر سلتیک)، لوئیز سوارز (2015، در مقابل گلکسی)، خوآن رومان (2014، در مقابل رکرتیوو هوئلوا)، الکسیس سانچز (2013 مقابل والرنگا) و دنی آلوز (2012 مقابل هامبورگ) پیش از او به این مهم دست یافته بودند.

لیست اولیه والورده برای این بازی بدین شرح بود: سیلسین، پیکه، راکیتیچ، اینیستا، ماسکرانو، دینیه، الکسیس ویدال، سرجی سمپر، مسی، نیمار و پاکو آلکاسر.

ترکیب تیم در نیمه دوم اما از این قرار بود: اورتولا، مارلون، سرجیو، دنیس، آردا، سوارز، سمدو، آلنیا، جوردی آلبا، روبرتو و اومتیتی.

بارسا در این بازی از مالکیت توپ ۶۳ درصدی برخوردار بود و ۶۷۰ پاسی که در طول بازی ارسال کرد، تقریباً دو برابر میزان پاسکاری حریف ایتالیایی‌اش بود (۳۸۸).


طی ۶ سال اخیر، این پنجمین باری بود که بارسا پیش فصل خود را با برد آغاز می‌کرد؛ آبی و اناری‌ها در سال 2016 سلتیک را 3-1 شکست دادند، در سال ۲۰۱۵، 2-1 گلکسی را مغلوب کردند، در سال 2014، رکرتیوو هوئلوا را 1-0 و در سال 2012، هامبورگ را 2-1 پشت سر گذاشتند. تنها شکست آبی و اناری‌ها در بازی آغازین فصل در سال 2013، با نتیجه 2-0 در برابر بایرن مونیخ رقم خورد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا ۲ - یوونتوس 1؛ به روایت اعداد
تا باشه آمار و ارقام پیروزی...


دوشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۰ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!