به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رکورد زنی باشگاه در درآمدزایی؛ با رقم 708 میلیون یوروآمار و ارقام
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ چهارشنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۶ (۲۳:۲۵) (۷۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


مدیریت هزینه‌ها همواره یکی از دلایل اصلی تیم مدیریتی بارسا از دوران راسل به بعد، برای توجیه محدود نگه داشتن بودجه نقل و انتقالاتی بوده است، اما نتایج مالی بارسلونا در فصل 2016/17 سود خالصی را بالغ بر 18 میلیون یورو - پس از پرداخت مالیات - نشان می‌دهد. در اینجا می‌توانید از جزئیات کامل درآمدزایی باشگاه در فصل گذشته، آگاه شوید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

هیئت مدیره باشگاه تمامی صورت حساب‌های فصل 2016/17 را به تصویب رساندند. نتایج به دست آمده در فصل گذشته، نشانگر رکوردزنی باشگاه در درآمدزایی با رقم بی‌سابقه 708 میلیون یوروست. این رقم 13 میلیون یورو از آن چه که از ابتدا برنامه ریزی شده بود، بیشتر است و سود خالص باشگاه پس از پرداخت مالیات، 18 میلیون یورو می‌باشد.

هیئت مدیره بارسلونا به طور معمول نکات مثبتی را در ارقام آخر فصل باشگاه مشاهده کرد؛ این دیدگاه نه تنها به دلیل رشد مذکور و یا به خاطر‌بندی که برنامه استراتژیک باشگاه برای رسیدن به 1000 م یورو تا سال 2021 را توضیح می‌دهد؛ بلکه این امیدواری به دلیل نتایج اجرایی تیم نیز هست.

کاهش مبلغ 24.5 میلیون یورو در هزینه‌های دپارتمان باشگاه، به این معناست که هم اکنون این مقدار برابر 247 میلیون یورو است؛ در حالی که طبق آمار ارائه شده، هر سهم تیم در بازار بورس، رقمی معادل 1.99 و حد نهایی آن مقدار 2.25 می‌باشد. در این سال مالی، پرداخت حقوق بازیکنان بارسلونا چیزی حدود 66% از کل هزینه‌های باشگاه را به خود اختصاص داده است.

بر طبق این مقاله، در لیستی که در همین هفته در مجله آمریکایی معتبر فوربس چاپ شده است، بارسلونا در رده چهارم با ارزش‌ترین باشگاه‌های جهان با ارزش 3.64 میلیارد یورو قرار گرفته است. این مقدار، 2% از ارزش سال گذشته باشگاه بیشتر و به این معناست که آبی و اناری‌ها در این زمینه تنها پشت سر باشگاه‌های دالاس کابویز، نیویورک یانکیز و منچستریونایتد قرار دارند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: رکورد زنی باشگاه در درآمدزایی؛ با رقم 708 میلیون یورو
چه سودی داره وقتی اوضاع تیم نابسامانه؟


پنج‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۶ (۱۴:۵۲)
 
raminpanahi
پاسخ به: رکورد زنی باشگاه در درآمدزایی؛ با رقم 708 میلیون یورو
حداقل 2.3 تا خرید خوب بکنن


پنج‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۶ (۰:۳۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رکورد زنی باشگاه در درآمدزایی؛ با رقم 708 میلیون یورو
هر سال درآمد و سود بیشتر میشه اما خریدامون از تیم بیستم لیگ انگلیس هم کمتره...


پنج‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۶ (۰:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۶ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!