به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آنالیز حریفان بارسلونا در پیش فصل 2017/18آنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۶ (۱۱:۴۹) (۶۷۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Barca Blaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

تنها چهار روز تا آغاز بازی‌های پیش فصل 2017/18 بارسلونا باقی است؛ به همین منظور به بررسی وضعیت برخی از حریفان پیش روی این تیم پرداخته‌ایم که در ادامه آن را مطالعه خواهید نمود.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فصل گذشته، دیدیم که طی یک رویکرد هماهنگ، تلاش شد کاتالان‌ها برای برگزاری بازی‌های پیش فصل خود مسافت زیادی را طی نکنند و تیم سفرهایی در خود اروپا داشت. هدف از طراحی چنین برنامه‌ای، سرحال‌تر نگه داشتن بازیکنان برای ماه مارس و آوریل پیش رو بود، چرا که در آن بازه، تیم وارد مرحله حساس و حیاتی فصل می‌شد. اما امسال شرایط کاملاً متفاوت است؛ تیم باید برای برگزاری تورنمت جام بین المللی قهرمانان، به غرب آمریکا سفر کند.

یکشنبه 23 جولای (ساعت 2:30 بامداد به وقت ایران):
یوونتوس vs بارسلونا، ورزشگاه مت لایف. رادرفورد شرقی، نیوجرسی.


بارسلونا برای برگزاری اولین بازی خود در پیش فصل امسال، باید 3.833 مایل از اسپانیا دور شده و به شرق آمریکا سفر کند. آبی و اناری پوشان با تیمی رو در رو خواهند شد که در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته، آنها را از دور رقابت‌ها خارج کرد؛ یوونتوس. علاوه بر مسافت پیموده شده، تیم باید با اختلاف زمانی شش ساعته خود با مقصد و مشکلاتی که به همراه دارد، تطبیق یابند. بعید است هیچ یک از این دو تیم، در اولین بازی پیش فصل، قدرتمند ظاهر شوند و احتمالاً به بازیکنانی فرصت خودنمایی در این بازی برسد که در طول فصل عضو تیمشان نخواهند بود.

پنجشنبه 27 جولای (ساعت 4:00 صبح به وقت ایران):
منچستر یونایتد vs بارسلونا، فدکسفیلد. لندور، مریلند.


بعد از تقابل با یوونتوس، بارسا 198 مایل به سمت جنوب حرکت خواهد کرد تا در مریلند با منچستریونایتد رو در رو شود. این تیم انگلیسی طی سال‌های اخیر به طور منظم در برنامه پیش فصل بارسا حضور داشته است اما این اولین باری خواهد بود که بعد از انتصاب خوزه مورینیو به عنوان سرمربی شیاطین سرخ، دو تیم به مصاف هم می‌روند. بدون شک این سرمربی پرتغالی مشتاق است با قدرت تمام، باشگاهی را که طی سال‌های اخیر او را ناکام گذاشته است، شکست دهد، اما آنچه بیشتر حائز اهمیت است و او به آن فکر می‌کند، سلامتی بازیکنانش است.

با توجه به اینکه بازی‌های لیگ برتر انگلیس زودتر از لالیگا شروع خواهند شد، انتظار می‌رود منچستری‌ها که پیش از این، تعدادی از بازی‌های خود را برگزار کرده‌اند، از آمادگی جسمانی بهتری برخوردار باشند.

یکشنبه 30 جولای (ساعت 7:00 صبح به وقت ایران):
رئال مادرید vs بارسلونا، استادیوم هارد راک. میامی گاردنز، فلوریدا.


آخرین بازی کاتالان‌ها در تور پیش فصل آمریکا، یک ال کلاسیکو خواهد بود و آنها باید 917 مایل تا فلوریدا سفر کنند. این اولین ال کلاسیکوی خارج از اروپا خواهد بود؛ بی‌تردید این بازی شاهد هجمه تماشاگران و مورد توجه فوتبال دوستان آمریکایی خواهد بود، آنهایی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند به اسپانیا سفر کنند اما مشتاق کسب تجربه از نزدیک دیدن ال کلاسیکو هستند.

علی رغم اینکه این بازی در پیش فصل و در قالب یک دیدار دوستانه برگزار خواهد شد، اما شکی نیست که مثل همیشه دیدنی خواهد بود و هیچ از دو تیم دوست ندارد بازی را به دیگری واگذار کند. لذا حتماً ستارگان دو تیم در این بازی حضور خواهند داشت.

دوشنبه 7 آگوست (ساعت 11:00 صبح به وقت ایران):
بارسلونا vs چاپکوئنزه، نیوکمپ، بارسلونا.


بعد از برگزاری ال کلاسیکو، بارسلونا به خانه بازخواهند گشت تا در جام خوان گمپر، مقابل چاپکوئنزه قرار گیرند. اولین بازی رقابتی فصل، فرصتی برای معرفی بازیکنان به هواداران است و به عنوان مقدمه‌ای برای فصل پیش رو عمل می‌کند.

بارسلونا در پیش فصل امسال مجموعاً 9.633 مایل سفر خواهند کرد - امیدواریم این پروازهای طولانی، در ماه مارس و آوریل تلفاتی برای تیم نداشته باشد.
ارزش: ۶.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آنالیز حریفان بارسلونا در پیش فصل 2017/18
نقل قول
Heavenly.Girl نوشته:

خونه بارتومئو

*گیف سرتکون دادن میرسلیم*


پنج‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۶ (۱۵:۲۵)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: آنالیز حریفان بارسلونا در پیش فصل 2017/18
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

واقعا مسخرس اين همه سفر طولانى برا يه مشت نمايش مسخره تبليغاتى تو آمريكا. انگيزه هم فقط در آوردن پوليه كه معلوم نيست كجا خرج ميشه!

خونه بارتومئو


پنج‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۶ (۱۴:۴۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آنالیز حریفان بارسلونا در پیش فصل 2017/18
واقعا مسخرس اين همه سفر طولانى برا يه مشت نمايش مسخره تبليغاتى تو آمريكا. انگيزه هم فقط در آوردن پوليه كه معلوم نيست كجا خرج ميشه!


پنج‌شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۶ (۱۱:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۴ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!