به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رفتار متفاوت مطبوعات مادریدی با فرار مالیاتی رونالدو؛ تاثیر فلورنتینو پرز؟بارسلونا
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ چهارشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ (۲۱:۴۱) (۷۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید قادر نیست دادستانی اسپانیا را کنترل کند، اما توانسته است به خوبی رسانه‌های مادریدی را در برابر قضیه فرار مالیاتی 14.7 میلیون یورویی رونالدو در دست گرفته و شرایط را آن طور که می‌خواهد نشان بدهد. در این خبر به تفاوت برخورد مطبوعات مادرید با مسی و رونالدو خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

چرا چنین فکری می‌کنیم؟ چون این تنها دلیلی است که با آن می‌توان توجیه کرد که رسانه‌های مادرید حتی یک گزارش از اینکه رونالدو مقامات را فریب داده است کار نکرده‌اند.

اگر از این که پرونده رونالدو بسیار از پرونده مسی سنگین‌تر است بگذریم، جالب‌ترین اتفاق این است که رونالدو در هیچ یک از عکس‌های مربوط به این خبر در روزنامه‌های مادریدی با لباس رئال مادرید حاضر نشده و در همه تصویر‌ها لباس پرتغال را به تن کرده است. درست است که در روزنامه AS در صفحه اصلی خبری برای رونالدو کار شده است، اما طبق انتظار او لباس تیم ملی کشورش را پوشیده است.

روزنامه EL PAÍS نیز داستان رونالدو را کوچک‌تر در صفحه اصلی ش کار کرده و در صفحه 33 این روزنامه، عکس رونالدو با لباس پرتغال وجود دارد و گزارش کوچکی در این مورد! El Mundo هم شرایطی مشابه دارد. در تمامی صفحه‌های گزارش این روزنامه، رونالدو با لباس تیم ملی کشورش حاضر شده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

حال ممکن است این پرسش در ذهن شما ایجاد شود که آیا روزنامه‌هایی بوده‌اند که این خبر را روی جلد خود کار نکرده باشند؟ چرا که نه! برای مثال، روزنامه‌ای مانند ABC حتی این پرونده را روی جلد خود نبرده است. روزنامه‌های La Razon و Mariano Rajoy هم مانند روزنامه‌های قبلی رفتار کرده و در دو صفحه‌ای که به این موضوع پرداخته‌اند رونالدو را در لباس پرتغال حاضر کرده‌اند.

روزنامه‌های مادریدی با رونالدو همانند مسی برخورد نکرده‌اند. در پرونده مسی - که فقط 4.1 میلیون یورو بود؛ یعنی چیزی حدود یک سوم برابر پرونده رونالدو - او در جلد تمامی روزنامه‌های مادریدی با لباس بارسلونا حضور داشت. همه این‌ها اتفاقی ست یا بیانگر تاثیر فلورنتینو پرز بر رسانه‌های مادرید می‌باشد؟ خودتان قضاوت کنید!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
fatipbarca
پاسخ به: رفتار متفاوت مطبوعات مادریدی با فرار مالیاتی رونالدو؛ تاثیر فلورنتینو پرز؟
مهم اینه که با همه بازیکنا باید عادلانه رفتار بشه، وگرنه چیزی که مشخصه اینه که همه ستاره های بزرگ تخلف مالیاتی دارن.غیرممکنه اصلا اگه نداشته باشن با این حقوق های میلیاردی.


چهارشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ (۲۲:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رفتار متفاوت مطبوعات مادریدی با فرار مالیاتی رونالدو؛ تاثیر فلورنتینو پرز؟
این تیم سر تا پاش کثیفه. مگه محرومیت ناشی از خرید بازیکن غیر قانونی رو بارسا نکشید و رئال در رفت؟ اینم یه جوری ماسمالی می کنن!

تیمی که 12 قهرمانی نامشروع تو اروپا داره مشخصه چی کاره س!


چهارشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ (۲۲:۲۵)
 
006007
پاسخ به: رفتار متفاوت مطبوعات مادریدی با فرار مالیاتی رونالدو؛ تاثیر فلورنتینو پرز؟
نقل قول
iman_khatar نوشته:

ای بابا الان دیگه تنها چیزی که مهم نیست رئاله فعلا معلوم نیست چرا هیچ غلطی نمیکنن واسه خرید و فروش ها

منم موافقم ما باید به خودمون و عملکرد خودمون نگاه کنیم و نباید مثل رئالی ها رفتار کنیم امیدوارم سه تا بازیکنی که در این چندروز به بارسا لینک شده رو بگیریم و فصل بع بریم برای ترکوندن اروپا


چهارشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ (۲۲:۲۱)
 
iman_khatar
پاسخ به: رفتار متفاوت مطبوعات مادریدی با فرار مالیاتی رونالدو؛ تاثیر فلورنتینو پرز؟
ای بابا الان دیگه تنها چیزی که مهم نیست رئاله فعلا معلوم نیست چرا هیچ غلطی نمیکنن واسه خرید و فروش ها


چهارشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ (۲۲:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۱ کاربر آنلاین است. (۳۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!