به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لیست هجده نفره بارسا برای مصاف با ایبار؛ باز هم بدون پیکهاخبار بارسا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۶:۴۹) (۵۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


پیکه، همچنان در حال ریکاوری از بیماری خود است و در آخرین بازی فصل لالیگا حضور نخواهد داشت؛ اگرچه، سرجی روبرتو که به دلیل محرومیت دیدار هفته گذشته را از دست داده بود، در این دیدار به لیست هجده نفره انریکه بازگشته است.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به همین زودی به آخرین دیدار لالیگا 2016/17 رسیدیم! کاتالان‌ها در هفته سی و هشتم لالیگا از ایبار میزبانی می‌کنند، و برای اینکه بتوانند شانس خود برای قهرمانی را حفظ کنند، نیاز مبرم به کسب پیروزی دارند. ضمن پیروزی برابر ایبار، بارسا باید امیدوار باشد که مالاگا بتواند رئال مادرید را در دیدار همزمان شکست بدهد، تا به قهرمانی این فصل از رقابت‌ها برسد.

برای این بازی، انریکه قادر نیست روی رافینیا، متئو، ماسکرانو و الکس ویدال حساب کند، و همچنین جرارد پیکه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. اما نکته مثبت اینکه سرجی روبرتو پس از گذراندن یک جلسه محرومیت خود، در این دیدار قادر به حضور در ترکیب است و به لیست انریکه راه یافته است. دو مدافع میانی بارسا بی یعنی مارلون و بورخا لوپز نیز در این لیست حاضرند.

بنابراین، لیست کامل از این قرار است: تراشتگن، سیلسن، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، آردا، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، آلکاسر، آلبا، دینیه، سرجی روبرتو، آندره گومز، اومتیتی، مارلون (33) و بورخا لوپز (35).
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: لیست هجده نفره بارسا برای مصاف با ایبار؛ باز هم بدون پیکه
در آخرین روز های خودش، انریکه تازه یاد بارسای بی افتاده.


دوشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۱:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لیست هجده نفره بارسا برای مصاف با ایبار؛ باز هم بدون پیکه
امیدوارم مارلون بازی کنه نه اون کچل بی مغز!


یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۸:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۱ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!