به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نتیجه قهرمانی لالیگا، به هفته آخر موکول شد!لالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۳:۰۹) (۷۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در حالی که بارسلونا 4-1 لاس پالماس را مغلوب کرد، رئال مادرید نیز با نتیجه‌ای مشابه، موفق به شکست سویا شد. با توجه به اینکه اکنون هر دو تیم در جدول لالیگا 87 امتیاز دارند، شرایط حساسی رقم خورده که کوچکترین لغزشی از هر یک از تیم‌ها، می‌تواند جام قهرمانی را به دیگری تقدیم کند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سوت پایان بازی بارسا با لاس پالماس و رئال با سویا، شب گذشته، به طور همزمان به صدا درآمد، اما اکنون تنها چیزی که ما از آن اطلاع داریم این است که نتیجه قهرمانی لالیگا، به آخرین بازی فصل موکول شده است.

یکشنبه شب، هواداران بارسلونا در حالی که روند پیروزی 4-1 تیمشان در گرن کاناریا را دنبال می‌کردند و از آن لذت می‌بردند، با نگرانی تلفن‌های همراه خود را چک می‌کردند تا از آنچه در سانتیاگو برنابئو می‌گذشت نیز بی‌خبر نباشند، جایی که رئال مادرید با لاس پالماس می‌جنگید. البته (متاسفانه) اخبار خوبی در صفحه گوشی خود نیافتند، رئال مادرید تنها 10 دقیقه بعد از شروع بازی به برتری رسید. ناچو فرناندز که پشت توپ ایستاده بود تا توپ را از طریق ضربه آزاد روانه دروازه کند، در حالی به آن ضربه زد که بازیکنان سویا و داور همچنان در حال چیدن خط دفاعی بودند و با یکدیگر صحبت می‌کردند، او که دروازه را بی‌نگهبان یافت، به راحتی توپ را گل کرد - و در کمال تعجب داور آن را پذیرفت! نتایج به طور حیرت آوری در دو ورزشگاه تکرار می‌شد و گویی دو تیم ثانیه‌ای با یکدیگر رقابت می‌کردند. رونالدو گل دوم رئال را به ثمر رساند و سپس استوان یووتیچ، پیش از گلزنی مجدد رونالدو، اختلاف را کاهش داد اما در نهایت تونی کروس حساب کار را 4-1 کرد.

امیدها به سلتا و مالاگا

کسب نتیجه‌ای مشابه برای دو تیم به این معنا بود هر دوشان در لالیگا 87 امتیازی شوند. اما بارسا با توجه به پیروزی در بازی رو در رو، اکنون صدرنشین است. و از طرفی رئال مادرید، یک بازی به تعویق افتاده خارج از خانه، مقابل سلتا دارد. سلتاویگو هفته گذشته در نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، توسط منچستر یونایتد حذف شد و این هفته نیز توسط آلاوز، حریف فینال کوپا دل ری بارسا، در چارچوب رقابت‌های لالیگا، 3 بر 1 شکست خورد.

اما حتی پیروزی در سلتاویگو نیز نمی‌تواند حکم قهرمانی رئال مادرید را صادر کند چرا که یک بازی بسیار مهم دیگر، که همزمان با بازی بارسا و ایبار در هفته پایانی رقابت‌های لالیگا برگزار خواهد شد، در پیش دارند، با این تفاوت که بارسا در خانه و رئال در مالاگا به رقابت خواهند پرداخت.

هواداران قدیمی بارسلونا به خوبی به یاد دارند که چطور در دو سال پیاپی 1992 و 1993، تیمشان در هفته آخر رقابت‌ها، به لطف تنریف، قهرمانی‌شان را جشن گرفتند. پس بیایید امیدوار باشیم که این معجزه یک بار دیگر نیز رخ دهد!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Liliyan
پاسخ به: نتیجه قهرمانی لالیگا، به هفته آخر موکول شد!
واقعا اشتباهات سرمربی بارسا رو به این روز انداخته معجزه نیوکمپ فقط بخاطر بازیکنا بوده اشباهات مثل استفاده از گومز به راکیتیچ در پارک دو پرنس و متئو به جای البا در برار یونتوس قشنگ انریکه ucl به تنهایی به باد داد لالیگا هم که هرجور شده میدن به رئال


چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۴:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نتیجه قهرمانی لالیگا، به هفته آخر موکول شد!
اگر امسال رئال قهرمان لالیگا بشه - که نمیشه - باید کاپ قهرمانی رو به رئیس کمیته داوران لالیگا اعطا کنن!


سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۸:۳۰)
 
006007
پاسخ به: نتیجه قهرمانی لالیگا، به هفته آخر موکول شد!
دوستان در اینکه شانس هم جزئی از فوتبال و یا حتی زندگی هست شکی نیست ولی اینکه تیمی در چهارسال متوالی سه بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا میره رو نباید فقط به شانس مربوطش کرد باید قبول کنیم که زمانی که ما در طی این چند سال لیگ رو درو کردیم اونا تمرکزشونو گذاشتند روی قهرمانی اروپا و اگر اشتباهات متعدد خودمون نبود الان در کورس سگانه بودیم اشتباهاتی مثل باخت به سلتا و مالاگا و ....


سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۲:۱۰)
 
tmagh
پاسخ به: نتیجه قهرمانی لالیگا، به هفته آخر موکول شد!
با شرایطی که فعلا رئال داره خیلی بعیده که بتوانیم قهرمان شویم. البته قطعا داوریها تاثیر زیادی داشته ولی امسال لغزشهای فراوان به ویژه در نیم فصل دوم تیم ما را از قهرمانی دور کرد. در واقع امسال در تقابل با تیمهای متوسطی مثل دپورتیوو و مالاگا باختهای بدی داشتیم و کلا تیم نوسان زیادی داشت و در مجموع نتوانست هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان راضی کننده ظاهر بشه. حالا باید در انتظار بازی سایر تیمها جلوی رئال باشیم که تجربه نشان داده که اینها فقط جلوی تیم ما هنر نمایی میکنند.


سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۱:۳۳)
 
fatipbarca
پاسخ به: نتیجه قهرمانی لالیگا، به هفته آخر موکول شد!
اینقدر ازاین ناداوری ها تو این فصل دیدیم که اگه دیگه تکراری شده. ولی مثل فصلهای پیش امیدوارم حق به حقدار برسه


سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۱:۲۹)
 
toraj
پاسخ به: نتیجه قهرمانی لالیگا، به هفته آخر موکول شد!
به لطف داورها (داوران لالیگا و UCL) قوانین فوتبال برای رئال کاملا متفاوته!!! برای این تیم آفساید معنایی نداره. تقریبا تمامی بازیکنان این تیم (مخصوصا کاسمیرو که بیشترین خطاها رو روی بازیکنان حریف انجام میده) مصون از کارت زرد و قرمز هستن. حتی این تیم میتونه با دست هم گل بزنه تازگیا هم طوری شده که حتی میتونن 15 دقیقه قبل از اینکه بازیکنان تیم حریف وارد زمین بشن بیان و 4، 5 تا گل بزنن و دیگه زیاد هم به خودشون فشار نیارن ناسلامتی 6 ساله رنگ قهرمانی رو ندیدن حیوونکیا، خوب گناه داره اگه امسال هم قهرمان نشن!!! اما در مورد بارسا توپی که نیم متر از خط دروازه عبور کرده، گل نیست و حتما باید توپ به تور بخوره و البته آویزان شدن بازیکنان حریف از بازیکنان بارسا در داخل محوطه جریمه و شیرجه زدن مدافعین با دست برای مهار توپ به هیچ عنوان خطا نیست چون اون بازیکنان قصدشون رسیدن به قربت الهی بوده و نیتشون خطا کردن نبوده!!!


سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱:۵۳)
 
iman_khatar
پاسخ به: نتیجه قهرمانی لالیگا، به هفته آخر موکول شد!
مطمینن ریال دوتا مساوی نمیده پس باید امیدوار بود یک بازی رو ببازه وگرنه که هیچی


دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۳:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۶ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!