به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا ملزم به تصمیم‌گیری درباره آینده 17 بازیکن نقل و انتقالات
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۳:۴۹) (۱,۵۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


اگرچه باشگاه بر این نکته تأکید دارد که تابستان شلوغی در نقل و انتقالات نخواهد داشت، اما حقیقت این است که بارسلونا برای چندین مورد تصمیم‌گیری کند، که مهم‌ترین آنها، تمدید قرارداد یا لغو آن برای 17 تن از بازیکن‌های تیم می‌باشد. در این خبر از جزئیات بیشتری از این موضوع آگاه خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تعدادی از بازیکنان تیم هستند که تمدید قرارداد آنها به سرانجام رسیده است و تعدادی دیگر در انتظار نشانه‌ای از سوی باشگاه هستند، که آنها را از آینده‌شان مطمئن سازد. آنهایی که در طول فصل دقایق بازی که انتظار آن را داشته‌اند را دریافت نکرده‌اند، ممکن است به ترک باشگاه کاتالانی بیندیشند. از بازیکنانی که در این دسته جای می‌گیرند، می‌توان: سرجی روبرتو، آندره گومز، جوردی آلبا، دنیس سوارز، آندرس اینیستا، لوکاس دینیه، پاکو آلکاسر، الکس ویدال و جوردی ماسیپ را نام برد.

در حقیقت، بعضی از آنها همانند آلبا از قبل هم این مشکلات را با باشگاه داشته‌اند. از طرف دیگر، بعضی از بازیکنان یا خودشان خواهان ترک باشگاه هستند، یا بارسلونا به دنبال یافتن راهی برای خروج آنهاست و آردا توان، جرمی متئو و رافینیا در این بخش جای می‌گیرند.

پنج بازیکن دیگر هم که در بطور قرضی در تیم‌های دیگر توپ می‌زنند، به هر جهت نباید فراموش شوند. مونیر، کریستین تلو، سرجی سمپر، توماس فرمایلن و داگلاس همگی در مسیر بازگشت به باشگاه هستند، اما اگر واقع بینانه نگاه کنیم هیچ جایی برای پر شدن توسط آنها در تیم وجود ندارد و رابرت فرناندز نیاز دارد تا به سرعت برای یافتن جایی دیگر برای بازی کردن آنها، اقدام کند.

بسته به موفقیت تیم در این فصل، بارسلونا ظرفیت بیشتر یا کمتری برای امضای قرارداد با بازیکنان تازه برای تیم اول خواهد داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hossein-barca
پاسخ به: بارسلونا ملزم به تصمیم گیری درباره آینده 17 بازیکن



چهارشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ (۱۵:۳۲)
 
toraj
پاسخ به: بارسلونا ملزم به تصمیم گیری درباره آینده 17 بازیکن
از 6 نفر اول آردا فروخته بشه و گومز هم قرض داده بشه. از 6 نفر دوم مونیر و سمپر برگردن به تیم بقیه فروخته بشه و از 6 نفر سوم فقط متئو و ماسیپ فروخته بشه و بقیه حفظ بشن. به نظرم میشه از اینا 50 تا 70 میلیون یورو در آورد. البته اگه یه مدافع خوبی مثل مینا یا سانچز رو بگیرن میشه ماسکی رو هم فروخت و 15 الی 20 تا از فروش ماسکی عاید تیم میشه. درآمد حاصل از فروش به 80 تا میرسه خودشونم 75 میلیون روش میزارن میشه حالا 160 میلیون. 80 تا واسه کوتینیو، 12 تا واسه دولفئو، 30 تا واسه واکر یا کانسلو، 20 تا واسه سانچز یا مینا، 20 تا هم برای برگرداندن بقیه بچه ها (هلیلوویچ و بقیه)


پنج‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۲:۰۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا ملزم به تصمیم گیری درباره آینده 17 بازیکن
اونها که قطعا باید برن: داگلاس، تیو، فرمالن، متئو و البته ماسکرانو!

اونها که قطعا باید بمونن: اینیستا (گفتنشم زشته )، آلبا، سمپر، رافینیا، دنیس، روبرتو

بقیه هم بینابینی.


پنج‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱:۰۱)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بارسلونا ملزم به تصمیم گیری درباره آینده 17 بازیکن
همه رو بفروشن ۴ تا درست حسابی جاشون بگیرن
خلاص


پنج‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۴:۳۷)
 
006007
پاسخ به: بارسلونا ملزم به تصمیم گیری درباره آینده 17 بازیکن
باید بازیکنانی مثل:گومز آردا داگلاس فرمالن مونیر تلو میتو ماسیپ رافینیا ماسکرانو رو بفروشیم و بقیه رو نگه داریم و بجاش وراتی کوتینیو و یک دفاع راست و یک دفاع وسط بیاریم که البته باید به جوونا هم بها داد


پنج‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۴:۲۱)
 
khoshoe875
پاسخ به: بارسلونا ملزم به تصمیم گیری درباره آینده 17 بازیکن
این افراد حتما فصل بعد باید از تیم برن چون واقعا در حد بارسا نیستن : ماسکرانو ، متیو ، آردا ، فرمایلن ، داگلاس ، تیو و مونیر .
اگه میخوان هافبک تاپ بگیرن بهتره رافینیا و گومز و حتی راکیتیچ و بوسکتس رو بفروشن و سمپر رو قرض بدن تا یکم از ترافیک هافبک کم بشه!

مهم ترین نیازمون برای خرید ، یه دفاع راست و دو دفاع وسط مطمئن و آینده داره که البته بستگی به نیاز سرمربی جدید هم داره!


پنج‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۴:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۴ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!