به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار و بارتمئو در دادگاه حضور خواهند یافتاخبار بارسا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۰:۵۱) (۵۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسکای اسپورت
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بر اساس تأیید دادگاه عالی اسپانیا، نیمار، والدینش، رئیس باشگاه بارسلونا و رئیس سابق این باشگاه، همگی به اتهام کلاه‌برداری باید در دادگاه حضور یابند. جزئیات این اتهامات را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بر اساس بیانیه دادگاه، علاوه بر نیمار، پدر و مادرش، جوزپ بارتمئو و ساندرو راسل، اودیلیو رودریگز، رئیس سابق باشگاه سانتوس نیز به متهمان پرونده کلاه‌برداری در جریان انتقال مهاجم برزیلی از سانتوس به بارسلونا پیوست.

این پرونده پس از شکایت کمپانی برزیلی DIS، که در زمان حضور نیمار در سانتوس چهل درصد از حقوق او را در اختیار داشت، به جریان افتاده است. آن‌ها معتقند که به دلیل کمتر جلوه دادن مبلغ قرارداد، آن‌ها از حق قانونی خود که مبلغ بیشتری از انتقال نیمار بوده است، منع شده‌اند.

دادستان در نوامبر سال گذشته اعلام کرده بود که نیمار باید 10 میلیون یورو جریمه بپردازد و دو سال نیز به زندان محکوم شود. البته، نکته قابل ذکر این‌که برای کسانی که برای نخستین بار مرتکب جرم غیر خشونت‌امیز می‌شوند، حکم دو سال یا کمتر در اسپانیا با تعلیق مواجه است، بنابراین احتمال این‌که نیمار زمانی را در زندان بگذراند، بسیار پایین است.


در زمان انتقال نیمار به بارسا، این باشگاه اعلام کرد که مبلغ قرارداد 57.1 میلیون یورو بوده است، که از این مقدار، 40 میلیون یورو به خانواده نیمار تعلق می‌گرفت. بنابراین DIS چهل درصد از 17.1 میلیون یوروی باقی‌مانده را دریافت کرد، اما دادگاه معتقد است که این مبلغ 25.2 میلیون یورو بوده و گفته است که سهم DIS باید بر این اساس پرداخت می‌شده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در بیانیه دادگاه عالی اسپانیا آمده است: «قاضی مبلغ 3,429,768 یورو را به عنوان جریمه برای راسل، بارتمئو، رودریگز، باشگاه سانتوس و باشگاه بارسلونا، در نظر گرفته است که باید توسط همه آن‌ها، به طور مشترک، پرداخت شود».

بارسلونا پاسخ سریعی به ایمیلی که برایشان ارسال شد و بیانیه‌شان را پرسید، نداد. همچنین کسی به تلفن رویترز در کمپانی برزیلی نیمار پاسخ نداد.

این انتقال به چندین تحقیق در برزیل و اسپانیا دامن زده است. ژوئن گذشته، بارسلونا با پرداخت جریمه 5.5 میلیون یورویی به مسئولین اسپانیایی به یکی از پرونده‌های کلاه‌برداری مربوط به این انتقال، پایان داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیمار و بارتمئو در دادگاه حضور خواهند یافت
آقا نمیشه راسل و بارتمئو رو بگیرن اعدام کنن جاش تموم شه؟


شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۶:۳۴)
 
fatipbarca
پاسخ به: نیمار و بارتمئو در دادگاه حضور خواهند یافت
چرا تمومش نمیکنن این دادگاه هارو .فقط واسه نیمار قانون اجرا میشه؟


شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱:۲۰)
 
poyafatehi
پاسخ به: نیمار و بارتمئو در دادگاه حضور خواهند یافت
هر روز یک پرونده جدید براش باز می کنند. مطمئناً این حاشیه ها از سمت پرز و هوادارن فرانکو می آید. رئال هر غلطی دلش می خواهد انجام می ده بدون اینکه به احدی پاسخگو باشند.


جمعه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۳:۱۲)
 
ho3ein-m10
پاسخ به: نیمار و بارتمئو در دادگاه حضور خواهند یافت
گند بزنن. شانسو نگا


جمعه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۵ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!