به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs اوساسونا پیش بازی
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ چهارشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۰:۴۴) (۵۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


دو تیم بارسلونا و اوساسونا امشب از هفته 34 لالیگا، ساعت 22:00 در ورزشگاه خانگی نیوکمپ به مصاف هم می‌روند. در اینجا همه اطلاعاتی را که نیاز است در مورد این بازی بدانید، خواهید یافت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا پس از بازیابی و آماده‌سازی، بعد از پیروزی شگفت انگیز در آخرین دقیقه در مقابل حریف قدرتمند خود که آنها را در صدر جدول لالیگا جا داد، برای مصاف امشب با تیم قعر جدولی اوساسونا، که در ساعت 22:00 - به وقت ایران – برگزار می‌شود، به ورزشگاه خانگی خود باز می‌گردند.

این بازی در کمتر از 72 ساعت پس از گل دیرهنگام لیونل مسی در دقایق حساس نیمه دوم که ضربه زدن به حریف آسان‌تر بود و پیروزی 3-2 دراماتیکی را برابر رئال مادرید در ورزشگاه سنتیاگو برنابئو رقم زد، برگزار می‌شود. این دومین گل مسی در آن دیدار پس از گلزنی او در دقیقه 33 بود که نتیجه را به سود بارسا کرد. گل پیروزی بخش مسی در دقیقه 92، پس از اینکه بارسا تقریبا امید خود را از دست داده بود، آن هم تنها 30 ثانیه مانده به پایان بازی به ثمر رسید. این گل، 500امین گل دوران حرفه‌ای او برای بارسلونا بود.

مسی در حالی به صدرنشینی خود در جدول گلزنان لیگ ادامه می‌دهد که این رکورد فوق‌العاده را در احتمالا مهمترین بازی تیم در سال به ثبت رسانده است. گلی که امیدهای تیم برای فتح عنوان عنوان قهرمانی را زنده نگه داشت. این رکورد مسی در دیدار امشب برابر اوساسونا، که او گلهای فراوانی را در برابرش به ثمر رسانده، در ورزشگاه نیوکمپ مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

درباره بارسلونا

بارسلونا 9 دیدار از 10 تقابل آخر خود در مقابل اوساسونا در نیوکمپ را با پیروزی به پایان رسانده است، که شامل پنج پیروزی متوالی در آخرین تقابل‌های این دو تیم می‌شود. در حقیقت، بارسا تنها دو گل در این بازه زمانی خورده است. مسی تنها در جدول گلزنان لالیگا با 31 گل قرار ندارد، بلکه او همچنین در گلهای زده در وقت‌های اضافی در لیگ هم با سه گل، بالاتر از سایرین قرار گرفته است.

لوئیز سوارز در جدول گلزنان لیگ با 24 گل در رده دوم جای گرفته است. بارسا تا بدین جای فصل به طور میانگین 65.68% مالکیت توپ را در بازی‌ها در اختیار داشته است. نتایج پنج دیدار آخر لالیگایی بارسا بدین صورت است: پ پ ش پ پ. در اولین تقابل دو تیم در این فصل در ورزشگاه پامپلونا در هفته 15، بارسا با نتیجه 3-0 با گلهای نیمه دوم سوارز (دقیقه 59) و مسی (دقایق 72 و 90) اوساسونا را شکست داد.

ترکیب 18 نفره لوئیز انریکه برای این بازی، عبارت است از: تراشتگن، سیلسن، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، آردا، اینیستا، سوارز، مسی، ماسکرانو، آلکاسر، آلبا، دینیه، روبرتو، گومز، اومتیتی و آلنیا.


درباره اوساسونا

اوساسونا اگر از بارسا شکست بخورد، از لحاظ ریاضی سقوطش به دسته پایینتر امری قطعی است و یا اگر لگانس (17ام جدول ) لاس پالماس رده سیزدهمی را شکست دهد. با این وجود، اوساسونا یکی از دو تیم لالیگاییست، به همراه آلاوز، که بازی‌های خارج از خانه بیشتری را نسبت به دیدارهای خانگی در لیگ در این فصل با پیروزی پشت سرگذاشته است (2 پیروزی خارج از خانه، 1 پیروزی خانگی ).

اوساسونا بطور میانگین 39.53% مالکیت توپ را تا اینجای فصل در اختیار داشته، که بدترین آمار در لالیگاست. آمار اوساسونا در پنج بازی آخرش در لیگ هم بدین شرح است: ت ب پ پ ب.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs اوساسونا
به امید یه پیروزی خوب و استراحت بازیکنای اصلی بعد از دو بازی سخت جلوی یووه و رئال و قبل از یه بازی سخت دیگه تو خونه اسپانیول.


چهارشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۰:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۹ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۱۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!