به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تمرینانت پایانی برای دیدار با سلتاویگولالیگا
فرستنده بهنام روح الامینی در تاريخ شنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ (۱۵:۰۶) (۵۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم : بهنام روح الامینی / FCBarcelona.ir


بارسا آخرین تمرینات خود را قبل از ورود گالیسیایی‌ها به بارسلون انجام داد. در این دور از تمرینات، اندره گومز حضور نداشت و مارلون، کاربونی، کاپتوم و پیک از تیم دوم در تمرینات حاضر بودند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازیکنان بارسلونا عصر جمعه آخرین دور از تمرینات خود را قبل از دیدار امشب با سلتاویگو انجام دادند. لوئیز انریکه اندره گومز را به دلیل ناراحتی عمومی و حالت تهوع در اختیار نداشت. او پس معاینه پزشک به خانه بازگشت. 4 بازیکنی که از بارسای بی‌به تمرینات اضافه شده‌اند عبارتند از: مارلون، کاربوٍنی، کاپتوم و پیک.

بازی با سلتاویگو آخرین بازی قبل از بازی چهارشنبه شب دور برگشت لیگ قهرمانان مقابل پاریس خواهد بود.‌ بعد از تمرینات انریکه برای پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران در مورد بازی پیش رو در اتاق کنفرانس حاضر شد. دیداری که ساعت 23:15 امشب در نیوکمپ برگزار خواهد شد. مشروح صحبتهای سرمربی را می‌توانید در این خبر بخوانید.

کنترل ضد دوپینگ یوفا

قبل از تمرینات، نمایندگان یوفا در سیوتات اسپورتیا برای انجام آزمایش‌های تست دوپینگ حاضر شده بودند. بازیکنانی که برای تست دوپینگ انتخاب شدند عبارتند از: مسی، نیمار، سوارز، راکیتیچ، بوسکتس، پیکه، اینیستا، ماسکرانو، جردی آلبا، سرجی روبرتو.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۷ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!