به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آلاوز 0-6 بارسلونا؛ به روایت ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ (۱۶:۲۶) (۷۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


پیروزی پر گل دیروز کاتالان‌ها در ویتوریا، نه تنها یک بار دیگر به ما این اجازه را داد که گلزنی هر سه ضلع مثلث MSN را ببینیم، بلکه سوارز را با 18 گل زده در لالیگا، صدرنشین جدول گلزنان این لیگ کرد. او با زدن دو گل از 6 گل این بازی، بعد از مسی که یک گل به ثمر رساند و در لالیگا 17 گله شد، قرار دارد. در ادامه سایر آمار و ارقام به ثبت رسیده در این بازی را مشاهده خواهید کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی با گلزنی در مندیزوروزا، حال در ورزشگاه تمام (35) تیم‌هایی که در لالیگا حضور داشته یا دارند، گلزنی کرده است. دو ورزشگاه بیشتر از رائول گونزالس (33).

سوارز در مصاف موفقیت آمیز دیروز، دابل کرد و با 109 گل زده، حال همتراز با سرمربی فعلی تیمش، لوئیز انریکه است و در کنار او، در رده 13ام جدول برترین گلزنان تاریخ باشگاه بارسلونا قرار دارد. تنها تفاوت این دو رکورد، در تعداد بازی‌های آنهاست، مرد اروگوئه‌ای در 128 بازی و اسطوره آستوریایی در 300 بازی (در 8 فصل) بدان دست یافتند، هر چند با توجه به تفاوت پستشان، امری طبیعی است.

نیمار نیز جزء کسانی بود که نام خود را در بین گلزنان مندیزوروزا نوشت. او تا اینجای فصل 2016/17 رقابت‌های لالیگا، 6 بار گلزنی کرده است. گل‌های پیشین او مقابل تیم‌های لگانس، اسپورتینگ خیخون (2)، سلتا و ایبار به ثمر رسیدند.


شایان ذکر است که چهار گل اخیر این مرد برزیلی با احتساب گلزنی‌هایش در تمام رقابت‌ها، مقابل تیم‌های باسکی به ثمر رسیده‌اند؛ اتلتیک بیلبائو، رئال سوسیداد، ایبار و دیروز آلاوز.

نقطه تلخ دیدار با آلاوز اما آنجا بود که الیکس ویدال از ناحیه مچ پای راست مصدوم شد. او طی 8 بازی اخیر خود با پیراهن بارسا، 2 گل (مقابل لاس پالماس و اتلتیک بیلبائو) به ثمر رساند و 5 پاس گل (مقابل تیم‌های مونشن گلادباخ، هرکولس، ایبار، رئال سوسیداد و آلاوز) نیز ارسال کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا در این بازی مالکیت توپ بالایی داشت. همچنین آنها تقریباً دو برابر حریف خود پاس دهی داشتند (682 در مقابل 288) و 84 درصدر این پاس‌ها به درستی به مقصد رسیدند. میزان موفقیت پاس‌های آلاوز اما 74 درصد بود.

این دهمین کلین شیت بارسا در این فصل از رقابت‌ها بود. به طور کلی آنها 61 گل به ثمر رسانده و در مقابل تنها 18 گل دریافت کرده‌اند.

سرجیو بوسکتس پنجمین کارت زرد خود در لیگ را دیشب دریافت کرد، لذا بازی لالیگایی بعدی بارسا را که شنبه، مورخ 1 اسفند، ساعت 23:15 (به وقت ایران) مقابل لگانس برگزار خواهد شد، از دست خواهد داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آلاوز 0-6 بارسلونا؛ به روایت ارقام
امیدوارم همیشه بتونیم مزد بازی خوبمون رو بگیریم!


یکشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ (۱۶:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۸ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!