به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا 5-0 لاس پالماس؛ به روایت آمارآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۵ (۱۷:۲۷) (۸۲۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در بین تیم‌های لالیگایی، لاس پالماس تنها تیمی بود که لئو مسی نتوانسته بود مقابل آن گلزنی کند، که خوشبختانه این طلسم عصر دیروز در بازی هفته 18‌ام لالیگا شکسته شد و ستاره آرژانتینی برای اولین بار مقابل این تیم گلزنی کرد. در این خبر می‌توانید سایر آمار و ارقامی که در این دیدار به ثبت رسید را مشاهده نمایید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

گلزنی مسی در مصاف با لاس پالماس بدین معناست که حال تمام 35 تیم حاضر در لالیگا، حداقل یک بار قربانی مهارت مهار نشدنی شماره 10 بارسلونا شده‌اند.

علاوه بر این، نکات جذابی در مورد سایر بازیکنان آبی و اناری‌ها، یعنی الیکس ویدال، آندره گومز و آردا توران در این بازی وجود دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست.

الیکس ویدال، در بیستمین بازی خود با پیراهن بارسا، موفق به گلزنی برای این تیم شد و نتیجه را به 5-0 تغییر داد. او این کار را بعد از دریافت پاس پاکو آلکاسر انجام داد.

آردا توران نیز با گلزنی در این بازی به رکورد 7 گل زده در 6 بازی این فصل از رقابت‌های لالیگا دست یافت. با احتساب گل‌هایی که در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است، این رقم به 12 گل افزایش می‌یابد. شایان ذکر است که گل او در این بازی، 500 امین گلی بود که از ابتدا فصل 2016/17 لالیگا به ثمر رسیده است - توسط تمام تیم‌های این لیگ.

مسی و سوارز حال با 14 گل صدر جدول برترین گلزنان لالیگا را تحت انحصار خود در آورده‌اند. مرد اروگوئه‌ای اولین و ستاره آرژانتینی دومین گل‌های این بازی را به ثمر رساندند - البته سومین گل بازی را نیز سوارز زد.


بارسا این پیروزی 5-0 را در حالی کسب کرده که بازیکنانش درست 10 شوت در چارچوب داشتند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

شاگردان لوئیز انریکه طی 11 بازی اخیر لالیگایی خود متحمل هیچ شکستی نشدند و آخرین باخت آنها به اکتبر سال گذشته در مصاف با سلتاویگو (4-3) باز می‌گردد. از آن روز تاکنون، آبی و اناری‌ها 7 برد و 4 تساوی کسب کرده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا 5-0 لاس پالماس؛ به روایت آمار
بازی درخشانی انجام دادم. فقط امیدوارم در آینده انقدر تو ضربات آخر بی دقت نباشیم!


یکشنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۵ (۱۷:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۴ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!