به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

9 سال شکست ناپذیری بارسلونا در خانه ویارئالآمار و ارقام
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۵ (۱۷:۴۶) (۵۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


بعد از آخرین باخت بارسا در ال مادریگال در سال 2007، شش برد و سه تساوی، ماحصل تلاش بارسلونا در دیدار‌های رو در رو مقابل ویارئال در هر دو رقابت لیگ و جام حذفی در این ورزشگاه است؛ در این خبر جزئیات این دیدار‌ها را با هم مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا امروز (یکشنبه) ساعت 23:15 (به وقت ایران) باید در ال مادریگال به رقابت با ویارئال برود؛ جایی که طی فصول اخیر، نتایج خوبی در آن کسب کرده است. 9 سالی است که آبی و اناری پوشان در این ورزشگاه هیچ باختی را تجربه نکرده‌اند و آخرین شکست آنها به سال 2007 و زمانی که فرانک ریکارد هدایت آن‌ها را بر عهده داشت، باز می‌گردد. در آن روزها مانوئل پیگرینی سرمربی ویارئال بود.

از آن زمان به بعد، کاتالان‌ها به شش برد و سه تساوی در این ورزشگاه دست یافته‌اند، علی رغم اینکه آنها طی این مدت به نتیجه دلخواه خود دست یافته‌اند، اما کسب این نتایج چندان هم کار آسانی نبوده است. دو تیم در دیدار جام حذفی فصل 2007/08 به تساوی 0-0 بسنده کردند. اما از فصل بعد از آن، که پپ گواردیولا هدایت بارسلونا را برعهده گرفت، تیم را به سه پیروزی متوالی خارج از خانه مقابل زیر دریایی‌های زرد رساند: 2-1 (فصل 2008/09) ، 4-1 (فصل 2009/10) ، 1-0 (فصل 2010/11).

روند این پیروزی‌ها با تساوی 0-0 در فصل 2011/12 به پایان رسید و سپس وقفه‌ای در این بین ایجاد شد، زیرا ویارئال به دسته دوم فوتبال اسپانیا سقوط کرد. پس از بازگشت این تیم به لالیگا، روند پیروزی‌های بارسا مجدداً ادامه یافت. تاتا مارتینو تیم را بعد از پپیروزی 2-1 در بازی رفت، به پیروزی ارزشمند 3-2 در بازی برگشت رساند، و پس از آن لوئیز انریکه به این نتایج خوب در کاستلون ادامه داد. او کار خود را با دو پیروزی 1-0 (لالیگای 2014/15) و 3-1 (در نیمه نهایی کوپا دل ری) آغاز و با تساوی 2-2 در آخرین بازدید تیم از ال مادریگال ادامه داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: 9 سال شکست ناپذیری بارسلونا در خانه ویارئال
به امید خدا امشب پیروزیم!


یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۵ (۱۹:۱۹)
 
borselan
پاسخ به: 9 سال شکست ناپذیری بارسلونا در خانه ویارئال
باید ببریم
وگرنه بای بای لالیگا


یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۵ (۱۸:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۰ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!