به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا 4-1 اسپانیول؛ به روایت اعدادآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱ دی ۱۳۹۵ (۱۳:۴۷) (۷۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


همانطور که می‌دانید، آبی و اناری پوشان، یکشنبه شب در نیوکمپ، حریف دیرینه و هم شهری خود را با نتیجه 4-1 در هم کوبیدند تا باری دیگر برتری خود را به رخ جهان فوتبال بکشند. اما حقایق حائز اهمیت دیگری نیز پشت این پیروزی پر گل وجود دارد که بی‌شک با دانستن آنها، بیش از پیش عملکرد بارسا را تحسین خواهید کرد. این آمار را می‌توانید در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

جوردی آلبا با زدن گل سوم این بازی، به 12امین آبی و اناری پوشی تبدیل شد که در این فصل از رقابت‌ها گلزنی می‌کتد. آخرین باری که این ملی‌پوش اسپانیایی برای بارسا گلزنی کرد، به فینال جام حذفی اسپانیای فصل گذشته مقابل سویا باز می‌گردد.

بارسلونا تا اینجای فصل جاری رقابت‌ها، مجموعا 66 گل به ثمر رسانده است که در این بین، مسی با 23 گل پیشتاز است.

لوئیز سوارز (2 بار) و لئو مسی (1 بار) موفق به گشودن دروازه اسپانیول شدند؛ لذا هر دوی آنها در حالی به استقبال کریسمس می‌روند که بیش از سایرین، در لالیگا (تا اینجای فصل) گلزنی کردند. حال هر دوی آنها با 12 گل صدرنشین جدول گلزنان لالیگا هستند. این در شرایطی است که کریستیانو رونالدو، با 10 گل پشت سر آنها متوقف شده است.

آندرس اینیستا در این دربی 10 بار توپ ربایی کرد؛ بیش از هر بازیکن دیگر حاضر در زمین!

شاید بتوان گفت جالب‌ترین آمار به ثبت رسیده در سال 2016 فوتبال باشگاهی اسپانیا را مختص به دربی کاتالونیا دانست؛ بارسلونا سال 2016 خود در حالی آغاز کرد که در چارچوب رقابت‌های جام حذفی (فصل 2015/16) با نتیجه 4-1 مغلوب اسپانیول شده بود و حال در حالی از این سال خداحافظی می‌کند که دقیقا با همان نتیجه و مقابل همان حریف، به پیروزی رسیده است.


بارسلونا یکشنبه شب به اسپانیولی 4 گل زد که در 6 بازی قبلی خود - پیش از دربی - تنها یک گل دریافت کرده بود. این پیروزی همچنین به نوار 9 بازی بدون شکست حریف در لیگ پایان بخشید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۰ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!