به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

قهرمانی در چمپیونز لیگ؛ مهم‌ترین هدف پیش روی بارسلونا!آنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۲۱) (۹۳۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Grup14
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با نگاهی گذرا به کارنامه افتخارات باشگاه بارسلونا، می‌توان دریافت که این تیم، یکی از موفق‌ترین تیم‌های حاضر در رقابت‌های اروپایی به شمار می‌رود؛ آبی و اناری‌ها تاکنون 24 بار در لالیگا و 5 بار در چمپیونز لیگ، به مقام قهرمانی رسیده‌اند. آنها طی 8 فصل اخیر لیگ قهرمانان، 3 بار جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر برده و از سال 2008 به بعد، حداقل تا مرحله یک چهارم نهایی آن صعود کرده‌اند. ماموریت پیش رو، قهرمانی در چمپیونز لیگ است!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

روی کاغذ، بارسا بهترین خط حمله فوتبال جهان را در اختیار دارد؛ لئو مسی که 5 توپ طلا در کارنامه دارد و از دیدگاه بسیاری از فوتبال دوستان، بزرگترین بازیکن تاریخ نیز محسوب می‌شود. در کنار لئو، نیمار و سوارز، مهاجمانی در کلاس جهانی حضور دارند و هر یک این‌ها این قابلیت را دارند که در کسری از ثانیه، روند بازی را در دست گرفته و آن را به نفع خود تغییر دهند.

تاریخ می‌گوید بارسا قادر است هر نوع حریفی را از پای در آورد؛ واضح‌تر بگوییم، حال پاریس سنت ژرمن کار بسیار دشواری در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دارد. با توجه به حذف ناعادلانه‌ای که در فصل گذشته برای کاتالان‌ها رخ داد، بعید نیست که شاگردان لوئیز انریکه قصد انتقام‌گیری داشته باشند. آنها می‌خواهند هر چه زودتر ششمین لیگ قهرمانان را به کارنامه خود بیفزایند.

متاسفانه خط دفاعی بارسلونا، طی سال‌های اخیر چندان موثر عمل نکرده است، اما کیفیت بالای عملکرد مهاجمان این تیم، بخش زیادی از اشتباهات فردی مدافعان آن را جبران می‌کند. هر چند این بدان معنی نیست که چنین تعبیری برای چشم پوشی از اشتباهات خط دفاعی، درست و قابل قبول است.

از طرفی بر همگان روشن است که فوتبال تهاجمی، سبک مورد علاقه لوئیز انریکه است. خوشبختانه او توانسته به خوبی این شیوه را در بارسلونا پیاده کند؛ علی رغم اینکه او در دورانی هدایت بارسا را عهده گرفت که این تیم به طور متوسط توانایی به ثمر رساندن 1 یا 2 گل را داشت، اما اکنون زدن 3 تا 4 گل در یک بازی، برایش به یک عادت تبدیل شده است.


با این تفاسیر، بارسا قادر است پاریس سنت ژرمن را در هر دو بازی رفت و برگشت، با تعداد گل‌های زیاد شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند؛ چرا که مهاجمان قدرتمند و آماده‌ای دارد و PSG بدون داوید لوئیز، عملا فلج خواهد بود.

بارسلونا می‌تواند PSG را از پیش روی خود بردارد، حتی هیچ دلیل قابل قبولی وجود ندارد که بتوان گفت آبی و اناری پوشان نمی‌توانند یک بار دیگر لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنند. ممکن است غول‌هایی چون رئال مادرید و بایرن مونیخ، در مراحل بالاتر با مشکل مواجه شوند، اما این در مورد بارسا صدق نمی‌کند؛ زیرا این تیم، تجربه، استعداد و مهره‌های لازم برای قهرمانی را دارد. علاوه بر این‌ها، با داشتن مربی متبحری چون انریکه، می‌توان روی موفقیت‌های بسیاری برای ده سال آینده حساب کرد!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: قهرمانی در چمپیونز لیگ؛ مهم ترین هدف پیش روی بارسلونا!
بارسا دارای بهترین خط حمله جهان !!!
ایول ...


سه‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ (۲۳:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: قهرمانی در چمپیونز لیگ؛ مهم ترین هدف پیش روی بارسلونا!
به امید خدا اگر اسیر بی دقتی و اشتباهات مسخره فردی نشیم، هیچ تیمی حریفمون نیست!


سه‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۱ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!