به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لیست 18 نفره بازیکنان برای دیدار با اوساسونا اعلام شد!اخبار بارسا
فرستنده امین سبحانی در تاريخ جمعه، ۱۹ آذر ۱۳۹۵ (۲۳:۱۱) (۵۳۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


لوئیز انریکه، امروز در حالی اسامی 18 بازیکن منتخب برای مصاف با اوساسونا را اعلام کرد که نام نیمار، متیو، ماسیپ و ویدال در این لیست به چشم نمی‌خورد. نام بازیکنان فرا خوانده شده برای دیدار هفته پانزدهم لالیگا را در این خبر مشاهده می‌کنید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آبی و اناری‌ها عصر امروز تمرینات آماده‌سازی خود را برای دیدار با اوساسونا در کمپ سیوتات اسپورتیوا از سر گرفتند و روز شنبه ساعت 15:30 به وقت ایران، در پامپلونا رو در روی این تیم قرار خواهند گرفت.

لوئیز انریکه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار، آن را مهم برشمرد و پیروزی مقابل اوساسونا را تنها راه کاهش اختلاف امتیازات نسبت به رئال مادرید صدرنشین دانست؛ تیمی که چند ساعت پس از بازی بارسا، ساعت 23:15 با دپورتیوو به رقابت خواهد پرداخت.

سرمربی کاتالانها، لیست 18 نفره بازیکنان برای این دیدار را اعلام کرده است و نام نیمار به دلیل محرومیت، جرمی متیو به دلیل مصدومیت و ماسیپ و ویدال به دلایل فنی در آن به چشم نمی‌خورد. این وقفه، قطعا به نیمار کمک خواهد کرد تا بتواند مصدومیت جزئی در ناحیه عضله خود را برطرف کرده و با آمادگی کامل به میادین بازگردد.

بازیکنان منتخب برای دیدار با اوساسونا عبارتند از: تراشتگن، سیلسن، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس سوارز، توران، اینیستا، سوارز، مسی، رافینیا، ماسکرانو، آلکاسر، آلبا، دینیه، روبرتو، گومز و اومتیتی.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۱ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!