به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازی رقیبان؛ از پیروزی سیتی و رئال تا شکست گلادباخ!بارسلونا
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ یکشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۵ (۱۵:۴۶) (۷۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir


در حالی که منچستر سیتی در لیگ جزیره موفق به پیروزی برابر کریستال پالاس شد، در آلمان اما مونشن گلادباخ نتوانست کاری از پیش ببرد و در دیدار برابر کلن متحمل شکست شد. همچنین در اسپانیا رئال مادرید، فاتح دربی پایتخت لقب گرفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا، تیم سلتیک باید در ورزشگاه خانگی خود برابر بارسلونا قرار بگیرد. سلتیک در بازی اخیر خود در لیگ اسکاتلند توانست با نتیجه یک بر صفر کیلمارنوک را روز جمعه شکست دهد و با اختلاف ده امتیاز در صدر جدول باقی بماند. آرمسترانگ تک گل این بازی را در نیمه اول به ثمر رساند.

در سوی دیگر، منچسترسیتی که با اختلاف دو امتیاز نسبت به بارسلونا، در جدول گروهی لیگ قهرمانان جایگاه دوم را دارد، توانست با نتیجه ۲ بر ۱ کریستال پالاس را شکست دهد. هر دو گل منچستر سیتی در این بازی را یحیی توره به ثمر رساند، بازیکنی که اولین بازی خود را برای تیمش پس از سه ماه مصدومیت انجام داد.

پاس گل نولیتو، اولین گل منچستر سیتی را به همراه داشت. اما کریستال پالاس توانست من سیتی را متوقف کند و بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه توره توانست با سانتر کوین دی بروین، گل دوم منچسترسیتی را ۷ دقیقه پیش از پایان بازی به ثمر برساند و باعث پیروزی تیمش شود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در همین حال در آلمان اوضاع برای مونشن‌گلادباخ خوب پیش نمی‌رود. گلادباخی‌ها در آخرین بازی خود، دو بر یک از کلن شکست خوردند. نکته ناراحت کننده آنجاست که گل پیروزی بخش کلن در دقیقه ۹۱ به ثمر رسید. با این نتیجه گلادباخ همچنان در جایگاه دوازدهم جدول بوندسلیگا باقی ماند.

پیروزی رئال مادرید در دربی پایتخت

رئالی‌ها از متوقف شدن بارسا نهایت استفاده را بردند و با هت تریک رونالدو توانستند اختلاف خود را با بارسا به ۴ امتیاز برسانند و اتلتیکو را در ویسنته کالدرون سه بر صفر شکست دهند. سویا نیز توانست در بازی خود سه بر دو لاکرونیا را شکست دهد. در این بازی ابتدا یاران لاکرونیا توانستند با دو گل پیش بیفتند، اما در ادامه با گلزنی انزونزی پیش از پایان نیمه اول و گلهای ویتولو و مرکادو در دقایق ۸۷ و ۹۳، نتیجه بازی تغییر کرد و سویا پیروز میدان شد. با توجه به تساوی بارسا با مالاگا، سویا اکنون تنها ۲ امتیاز با بارسا اختلاف دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازی بعدی بارسلونا در روز یکشنبه برابر رئال سوسیداد خواهد بود. این تیم با عملکرد خوب خود در این فصل، فعلا در رده ششم جدول قرار دارد و حتی می‌تواند جایگاه خود را ارتقا دهد، اگر بتواند اسپورتینگ خیخون را در بازی بعدی خود شکست دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: بازی رقیبان؛ از پیروزی سیتی و رئال تا شکست گلادباخ!
نقل قول
هت تریک رونالدو

مفت خوری رونالدو


یکشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۱۹)
 
Sidarta
پاسخ به: بازی رقیبان؛ از پیروزی سیتی و رئال تا شکست گلادباخ!
ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا بارسا ببرد
ولی بارسا مساوی میکند
این است وضع ما...


یکشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۵ (۱۷:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۱ کاربر آنلاین است. (۳۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!