به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

داستان تیتر عجیب روزنامه مادریدی؛ انتقام به سبک مارکا!لالیگا
فرستنده مریم یاوری در تاريخ سه‌شنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۵ (۹:۰۹) (۸۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مریم یاوری / FCBarcelona.ir

باشگاه بارسلونا در مورد قرارداد بازیکن آرژانتینی شماره 10 خود نگران نیست، و اطمینان دارد که او قرارداد خود را با باشگاه تمدید خواهد کرد؛ اگرچه مارکا دیروز با تیتری عجیب، خبر از پاسخ منفی مسی به پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه داد!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لیونل مسی روز دوشنبه، در پوشش رسانه‌ای روزنامه مارکا قرار گرفت. با توجه به اینکه قرارداد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا، در ژوئن 2018 (خرداد ماه 1397) به پایان می‌رسد، شایعه رد تمدید قرارداد با بارسلونا، توجه جهان فوتبال را به خود جلب کرد. با این حساب، لیونل مسی در آخرین سال از قرارداد خود با بارسلونا قرار دارد. باشگاه که می‌خواهد اوضاع را هیجان انگیزتر کند، به دنبال قراردادی است که به موجب آن، مسی تا هر وقت بخواهد، به بازی خود در بارسلونا ادامه دهد. کاری که باید انجام شود، تمدید قرارداد همه بازیکنان کلیدی تیم است. قدم اول، شروع مذاکره با لیونل مسی برای تمدید قرارداد او، در ژانویه 2017 (دی ماه 1396)، می‌باشد.

از تیتر اول مارکا، این چنین به نظر می‌رسد که از رد شدن دعوت نامه خود توسط باشگاه، برای مراسم انتخاب بهترین‌های لالیگا در 25 اکتبر (چهارم آبان ماه)، ناراحت است!


باشگاه دعوت نامه را به دلایل دیگری رد کرده است؛ معرفی خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا به عنوان برنده جایزه بازی جوانمردانه! جایزه‌ای که پس از تمسخر بازیکنان بارسا، که در ورزشگاه مستایا مورد حمله قرار گرفته بودند، به دست آمد (وقتی که آنها را به خاطر به زمین افتادن‌شان، در نتیجه برخورد اشیای پرتاب شده از سوی هواداران والنسیا، به پین‌های بولینگ تشبیه کرد). باشگاه بارسلونا روابط خود را با خاویر تباس تمام شده دانست و اولین اقدام بعد از آن، صرف نظر از جوایز بهترین‌های لالیگا بود، جایی که لوییز سوارز می‌توانست عنوان پیچیچی را از آن خود کند و لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شود.

باشگاه باور دارد که حضور نیافتن در مراسم بهترین‌های لالیگا چنین تیتری را در پی داشته و نمی‌خواهد آتش جنگی را شعله ورتر کند، که سودی برایش ندارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: داستان تیتر عجیب روزنامه مادریدی؛ انتقام به سبک مارکا!
عقده ای های بدبخت



جمعه، ۲۸ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۲۱)
 
poyafatehi
پاسخ به: داستان تیتر عجیب روزنامه مادریدی؛ انتقام به سبک مارکا!
عقده ای تر از طرفدارای فرانکو در مادرید ورزش سه است که خودشو کشته با این تیتر ها و خبرهای چندش اور فراکویی و بلندگوی پرز شدن.. حالم ازشون به هم می خوره. برن با همین فوتبالیست قرنشون خوش باشن و تا می تونن برای پنالدو و پرز جار بزنن


چهارشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۵ (۱۷:۰۲)
 
toraj
پاسخ به: داستان تیتر عجیب روزنامه مادریدی؛ انتقام به سبک مارکا!
توهم زده هایی که با لابی و زر و زور حداقل نصفی از 11 عنوان قهرمانی CL رو به دست آوردن حالا هم دست به دامن جیره خوارهاشون شدن که پنالدوی رقاص رو به عنوان بهترین بازیکن فصل معرفی کنن!!!!! مضحک ترین انتخاب تاریخ فوتبال.


سه‌شنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۵ (۱۸:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۵ کاربر آنلاین است. (۳۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!