به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تجدید دیدار نیمار و گانسو، دو دوست قدیمی، در دیدار بارسا برابر سویالالیگا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۵ (۱۵:۲۱) (۵۳۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


این دو بازیکن برزیلی در حالی که در گذشته چهار فصل در سانتوس هم‌تیمی بودند، روز یکشنبه در سانچز پیزخوان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در دوئل روز یکشنبه بین دو تیم سویا و بارسا، نیمار و گانسو، که پیش از این رابطه دوستانه‌ای در سانتوس داشتند، تجدید دیدار خواهند کرد. آن‌ها پیش از این چهار سال در سانتوس برزیل هم‌تیمی بودند، و حالا هر یک در ترکیب یکی از این دو تیم قرار می‌گیرند.

بین سال‌های 2009 تا 2012، این دو بازیکن زوج فوق‌العاده‌ای با یکدیگر تشکیل دادند و به سانتوس کمک کردند تا به قهرمانی در لیبرتادورس برسد. این موفقیت جواز حضور آن‌ها در مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها در سال 2011 بود، که در فینال آن رقابت‌ها 4-0 مغلوب بارسا شدند.


نیمار در مصاحبه‌ای که با Barca TV داشت، گفت: «از اینکه قرار است با دوست قدیمی‌ام روبرو شوم، بسیار هیجان زده‌ام. برای او، جز در مقابل بارسا، آرزوی موفقیت دارم. گانسو انسان فوق‌العاده‌ای است. او ساکت است اما بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند هر جا که می‌خواهد بازی کند».

پائولو هنریکه چاخس دلیما، ملقب به گانسو، در سال 2012 سانتوس را به مقصد رقیب اصلی این تیم، سائوپائولو ترک کرد. این تابستان، او در نهایت راه خود را به اروپا پیدا کرد و به سویا پیوست. او آهسته ولی پیوسته جایگاه خود را در اندیشه‌های خورخه سمپائولی یافت در این فصل، حضور در چهار بازی لیگ و یک بازی لیگ قهرمانان را تجربه کرده است.

برخلاف گانسو، نیمار تجربه بسیار بیشتری در فوتبال اروپا دارد. او در حال حاضر بیش از 150 بازی با پیراهن بارسلونا انجام داده و در یک لیگ قهرمانان، دو لالیگا، دو جام حذفی، یک جام جهانی باشگاه‌ها، یک سوپر کاپ اروپا و یک سوپر کاپ اسپانیا، قهرمانی را با بارسا تجربه کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: تجدید دیدار نیمار و گانسو، دو دوست قدیمی، در دیدار بارسا برابر سویا
قشنگ ببافش.


شنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۵ (۲۰:۱۱)
 
hadimoghadam
پاسخ به: تجدید دیدار نیمار و گانسو، دو دوست قدیمی، در دیدار بارسا برا...
امیدوارم از اون شبهای خوب مثلث خط حمله باشه


شنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۵ (۲۰:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۲ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!