به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

واکنش بارسلونا به بیانیه کاملا قابل سرزنش و توهین آمیز اتحادیه لالیگابارسلونا
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ پنج‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۵ (۲۰:۵۰) (۸۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: چهار چهار دو
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


بیانیه اتحادیه لالیگا درباره نقش بارسلونا در اتفاقات بازی روز شنبه و پرتاب بطری در والنسیا، که در آن باشگاه کاتالانی را مورد حمله قرار داده، این تیم را آزرده است و کاتالان‌ها با بیانیه‌ای تند به بیانیه اتحادیه واکنش نشان دادند. متن این بیانیه را در این خبر خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این اتحادیه پس از اینکه نیمار مورد اصابت شیئی که از سمت سکوهای تماشاگران در ورزشگاه مستایا به طرفش پرتاب شده بود، قرار گرفت، باشگاه والنسیا را 1500 یورو جریمه کرد؛ اما بازیکنان شاهد این اتفاق هم از از طرف کمیته رقابت‌ها به «رفتار قابل سرزنش» متهم شدند. بنابراین بارسلونا هم با عصبانیت به متهم کردن بازیکنان این تیم به دلیل انجام رفتارهای نادرست و بخصوص عبارت «متهم به رفتاری کاملا قابل اعتراض»، واکنش نشان داد.

بیانیه باشگاه به شرح زیر است:

«بارسلونا بیانیه اتحادیه لالیگا درباره اتفاقات دیدار شنبه گذشته بارسلونا و والنسیا در مستایا را کاملا افراطی و سزاوار سرزنش می‌داند. هنگام توصیف اتفاقات بازی عبارت "رفتار بعضی از بازیکنان بارسلونا در اتفاقات مذکور، تنها باعث بی‌اعتبار کردن و تمسخر خود آنها می‌شود" استفاده شده و کمیته رقابت‌ها قربانیان را گناهکار دانسته است؛ قربانیان رفتارهای قابل محکومیت کسانی که قبل و در حین بازی در شکل‌های مختلفی مثل: توهین به داور مسابقه و بازیکنان بارسلونا وهمچنین پرتاب اشیا - که از سمت طرفداران والنسیا بوده است - اینکارها را انجام داده‌اند.

«این کمیته توجهی به جو خصومت آمیز و در بعضی اوقات خشن، که باعث حمله به بازیکنان بارسلونا شد، نداشته است. در حالی که از تنها راه واکنش به آنها، به عنوان خشم از رفتارهایی که مجبور بودند تحمل کنند، یاد شده است. بارسلونا تصور می‌کند که این کمیته پس از این تفسیر، به آنالیز و قضاوت در مورد درستی شادی‌های پس از گل همه تیم‌ها و بازیکنان بپردازد.

«این کمیته باید خود را محدود به تحلیل کردن اتفاقات و بکار بردن قوانین موجود کند و از قضاوت‌های ناعادلانه بپرهیزد؛ زیرا این کار با اصولی که برای فعالیت‌های این نهاد در نظر گرفته شده، مغایرت دارد. بارسلونا خواستار مسئولیت پذیری و دوری از بی‌عدالتی در تمام نهاد‌های لالیگاست، موضوعی که باعث ایجاد جوی خوب و بازی عادلانه در لیگی که می‌خواهد در جهان بهترین باشد، می‌شود
».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
BRAIN
پاسخ به: واکنش بارسلونا به بیانیه کاملا قابل سرزنش و توهین آمیز اتحادیه لالیگا
این بیانیه جانبدارانه که صادر کردن نشون میده، رفتار خود اتحادیه هست که قابل سرزنش و اعتراضه.


جمعه، ۷ آبان ۱۳۹۵ (۱۱:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: واکنش بارسلونا به بیانیه کاملا قابل سرزنش و توهین آمیز اتحادیه لالیگا
یعنی پدر یک بوم و دو هوا رو تو لالیگا در آوردن! اون پنالدوی کثیف با شادیای بعد از گلش مدام هوادارای تیمای حریف رو تحقیر می کنه و قطعا هرجای دیگه بود سنگین ترین جریمه ها رو داشت. هر بازی بازیکنای حریف رو با چک و لگد می زنه و کسی نمیگه چرا. الان بازیکنای بارسا متهمن که چرا به کتک خوردن واکنش نشون دادن!


پنج‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۵ (۲۰:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۵ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!