به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

10 نکته مهم در مورد دیدار بارسلونا vs بایرن مونیخلیگ قهرمانان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۸:۰۰) (۱,۶۳۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / Fcbarcelona.ir


در زیر به برخی حقایق و آمار و ارقام جالب، پیرامون بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان که در نیوکمپ و میان دو غول اروپا، یعنی بارسلونا و بایرن مونیخ برگزار می‌شود می‌پردازیم:

- از روز تاسیس باشگاه اف سی بارسلونا - 28 نوامبر 1899 - تا روز تاسیس باشگاه بایرن مونیخ - 27 فوریه 1900 - تنها 91 روز فاصله می‌باشد.


- بارسا و بایرن مونیخ، مجموعا 17 بار در فینال‌های لیگ اروپا حضور یافتند؛ این در حالی است که اف سی بارسلونا در هفت حضور چهار بار قهرمانی و 3 بار نایب قهرمان بوده. همچنین بایرن مونیخ در ده حضور، پنج بار قهرمانی و پنج بار شکست در فینال را تجربه کرده است. اما در سال جاری، تنها یکی از این دو تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه می‌یابد و چیزی که این دیدار را هیجان انگیز‌تر می‌کند، این است که دو تیم ذکر شده، هرگز در فینال با یکدیگر رو به رو نشده‌اند.

- بوندسلیگا در سال 1965 میلادی تاسیس شد. بایرن مونیخ در این لیگ همانند بارسا، یکی از تیم‌های اصلی و معروفی است که هیچ گاه به دسته پایین‌تر سقوط نکرده است. از آن سال تا کنون بایرن 24 بار قهرمانی شده است.

- مجموع بازیکنان بارسا و بایرن تا به حال 15 بار توپ طلا را کسب کرده‌اند. در این میان بازیکنان بارسا 10 - مسی(4)، یوهان کرایف (2)، رونالدینیو، ریوالدو، هریستو استویچکوف و لوئیز سوارز - و بازیکنان بایرن مونیخ 5 - فرانتس بکن باوئر (2)، کارل هاینتس رومنیگه (2) و گرد مولر - تا از آن‌ها را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

- جک دومبی، اودو لاتک، لوییز ون گال، و پپ گواردیولا - مربی تیم فعلی بایرن - چهار مردی هستند که در هر دو تیم مربیگری کرده‌اند.

- تقریبا دو سال و یا به عبارتی 728 روز فاصله از فینال لیگ قهرمانان سال 2011 که بارسلونا در ورزشگاه ومبلی با نتیجه 3 بر 1 قهرمان دیدار با منچستر یونایتد شد، تا فینال سال 2013 که اتفاقا آن هم در ومبلی برگزار شد و بایرن مونیخ نیز با نتیجه 2 بر 1 پیروز دیدار با دورتموند شد و جام قهرمانی را بالای سر برد، می‌باشد. سایر تیم‌هایی که در ومبلی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند، شامل: آث میلان، منچستر یونایتد، آژاکس و لیورپول می‌باشد.

- در مجموع 174,378 صندلی در ورزشگاه‌های دو تیم وجود دارد؛ ظرفیت کل ورزشگاه نیوکمپ 99,354 و آلیانز آرنا 75,024 می‌باشد.

- رهبران این دو تیم ژاوی هرناندز و الیورکان در مجموع 1392بار برای تیم‌های خود به میدان رفته‌اند، که در این میان ژاوی با 760 بازی از الیور با 632 بازی پیشی گرفته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: 10 نکته مهم در مورد دیدار بارسلونا vs بایرن مونیخ
ایول


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۶:۱۱)
 
Ali_SHS
پاسخ به: 10 نکته مهم در مورد دیدار بارسلونا vs بایرن مونیخ
نقل قول
بعد قطع نخاع شدن بازیا رو از دس دادن


این تیکه رو خوندم منفجر شدم یعنی


چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۱:۱۳)
 
heroes
پاسخ به: 10 نکته مهم در مورد دیدار بارسلونا vs بایرن مونیخ
جالب بود


چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۳۶)
 
سوداگر
پاسخ به: 10 نکته مهم در مورد دیدار بارسلونا vs بایرن مونیخ
راستی بچه ها دیشب بازی رئال ویووه دقیقه نود توی تماشاگرهارو دیدید؟؟؟؟یکی ازطرفدارهای یووه یه پلاکاردکاغذی باماجیک نوشته بود پنالدو....خدایی تاساعت 3 شب خندیدم


چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۳۵)
 
saeed2014
پاسخ به: 10 نکته مهم در مورد دیدار بارسلونا vs بایرن مونیخ
به اميد خدا ميريم واسه تحقير بايرن


چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۳۷)
 
zarringr
پاسخ به: 10 نکته مهم در مورد دیدار بارسلونا vs بایرن مونیخ
اقا چشمتون روز بد نبینه دیشب یه کابوس دیدم ... خواب دیدم بازی بارسا بایرن داره شروع میشه بازیکنا دارن وارد زمین میشن با سرود معروف لیگ قهرمانان ! بعد یه دفه نمیدونم چرا سوارز و دنی الوز و نویر خوردن بهم هر سه بیهوش شدن ... بعد قطع نخاع شدن بازیا رو از دس دادن ... تو رو خدا خواب رو میبینی ... مصدومیت متئو اعصابمو از دیروز تا حالا خورد کرده :( ... تو خوابم ولمون نمیکنه !!


چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۲۳)
 
ali_catalan
پاسخ به: 10 نکته مهم در مورد دیدار بارسلونا vs بایرن مونیخ
نقل قول
تقریبا دو سال و یا به عبارتی 728 روز فاصله از فینال لیگ قهرمانان سال 2011 که بارسلونا در ورزشگاه ومبلی با نتیجه 3 بر 0 قهرمان دیدار با منچستر یونایتد شد، تا فینال سال 2013 که اتفاقا آن هم در ومبلی برگزار شد

بازی فینال ومبلی سال 2011 را 3 بر 1 بارسلونا برد اشتباه نوشتید 3 هیچ.


چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۸:۲۹)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: 10 نکته مهم در مورد دیدار بارسلونا vs بایرن مونیخ
به امید تکرار نیمه اول بازی سال 2009


چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۸:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۰ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!