به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دو برابر شدن آمار گلزنی نیمار نسبت به فصل گذشتهآبی و اناری‌ها
فرستنده علی صبوری در تاريخ یکشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۰۰) (۱,۴۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / Fcbarcelona.ir


رکورد 31 گل در 42 بازی نیمار بدین معناست که این بازیکن تا به اینجای فصل دو برابر فصل گذشته گلزنی کرده است.

نیمار با به ثمر رساندن 2 گل در دیدار سه شنبه شب مقابل پی اس جی، تعداد گلهای زده خود برای بارسلونا در این فصل را به عدد 30 رساند. او این کار را تنها در 41 مسابقه انجام داده است و به علاوه این بدین معناست که وی در این فصل دو برابر فصل 2013/14 گلزنی کرده است؛ جایی که او در کل فصل موفق به بثمر رساندن 15 گل شد.


یکی از سه بازیکن برتر تیم

این مهاجم برزیلی این روزها در اغلب رقابتها برای بارسلونا گلزنی می‌کند. او در لالیگا در 27 بازی 19 گل به ثمر رسانده است و آمار 9 گل در 26 بازی فصل گذشته خود را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشیده است. نیمار همچنین در جام حذفی 6 گل در 5 بازی و در لیگ قهرمانان اروپا نیز 6 گل در 9 بازی وارد دروازه حریفان کرده و در هر دو مورد آمار خود نسبت به فصل گذشته را بهبود بخشیده است.

گلهای حساس

این در حالی است که برخی از این گلها نقش بسیار مهمی برای بارسا در رقابتهای مختلف ایفا کرده‌اند. در جام حذفی، دو گل او در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی مقابل اتلتیکو باعث شد تا شانس صعود سفید و قرمزها به مرحله بعد به حداقل برسد و همچنین گل اول او در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی در ال مادریگال نیز حکایت از تکرار چنین موضوعی برای ویارئال داشت.

در لیگ قهرمانان اروپا نیز نیمار با به ثمر رساندن سه گل در دیدار‌های رفت و برگشت مقابل پی اس جی، این تیم را نابود کرد. این بازیکن در پاریس یکبار و در نیوکمپ نیز دوبار مقابل این تیم گلزنی کرد، البته به اینها باید دو گلی که وی در مرحله گروهی وارد دروازه پاریسیها کرد را نیز اضافه کنیم. اکنون شاهزاده نیوکمپ نقش کلیدی در بارسا ایفا کرده و در بازیهای حساسی که تیم بیش از هر وقت دیگری به او نیاز دارد، گلهای بسیار مهم و تاثیر‌گذاری به ثمر می‌رساند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
ahmadbarca101@gmail.com
پاسخ به: دو برابر شدن آمار گلزنی نیمار نسبت به فصل گذشته
اگه تاتا نیمارو نیمکت نشین نمیکرد پارسالم خوب بود ازاین کار انریکه خوشم میاد که ادای آدمای خاصو در نمیاره .


سه‌شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۲۲)
 
saeed2014
پاسخ به: دو برابر شدن آمار گلزنی نیمار نسبت به فصل گذشته
واي خدا اين ادن هازارد كه ميگفتن اين بود؟؟؟خداييش جفت اينيستا بازي ميكنه و در بهترين حالت با اينيستاي 60%اماده برابره...اونو چه به مقايسه بازي مسي؟؟؟اندازه نيمارم نيست حتي😄😄😄😄😄😄😄


یکشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۳:۱۴)
 
6+5=11
پاسخ به: دو برابر شدن آمار گلزنی نیمار نسبت به فصل گذشته
شاهزاده


یکشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۲:۱۸)
 
onlypuyol
پاسخ به: دو برابر شدن آمار گلزنی نیمار نسبت به فصل گذشته
خیلی عالی بوده


یکشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۰:۳۴)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: دو برابر شدن آمار گلزنی نیمار نسبت به فصل گذشته
امیدوارم بازهم پیشرفت کنه


یکشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۳۱)
 
saeed2014
پاسخ به: دو برابر شدن آمار گلزنی نیمار نسبت به فصل گذشته
31زده ولي سيصد تا نزده.من ازش دلخورم شديد خداوكيلي...حالا چرا دلخورم؟چون من ميدونم خيلي بازيكنه خوبيه و فقط چون زياد ميره سمته حاشيه تمركزشو نداره.و الا اگه مثه پدرو بود كه اصن مهم نبود گلزنيش....يكم بايد روي پاس دادن تمركز كنه


یکشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۵۶)
 
zarringr
پاسخ به: دو برابر شدن آمار گلزنی نیمار نسبت به فصل گذشته
دوستان امسال یه تعادل خوبی بین مسی و نیمار و سوارز تو گلزنی برقرار نیس ؟؟ چیزی ک پارسال حسرتشو میخوردیم ک چرا نیمار تو بیشتر بازیا محوه ! ولی انریکه واقعا این تعادله رو اورده به تیم !


یکشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۲۳)
 
zarringr
پاسخ به: دو برابر شدن آمار گلزنی نیمار نسبت به فصل گذشته
نقل قول
فرمالن سرانجام آماده بازی برای بارسا شد

ای ولا ! بزن کف قشنگه رو ! کی میشه یه دفاع مطمئن داشته باشیم ! امیدوارم دیگه مصدوم نشه ! .. اگر فری اماده شه دیگه اصلا گل بخور نیستیم !


یکشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۲۱)
 
سوداگر
پاسخ به: دو برابر شدن آمار گلزنی نیمار نسبت به فصل گذشته
نقل قول
در مصاحبه با BBC اظهارنظر جالب فرگوسن درمورد رونالدو و مسی به اعتقاد سر الکس فرگوسن، کريس رونالدو از هر جهت برتر از لئو مسي است. [اظهارنظر جالب فرگوسن درمورد رونالدو و مسي] به گزارش "ورزش سه"، فرگوسن که در کنار یک میز بیلیارد و با "جان پاروت"، قهرمان اسنوکر دنیا صحبت می کرد، در مورد کریستیانو رونالدو و لئو مسی، دو بازیکنی که در 7 سال اخیر، توپ طلا را بین خود تقسیم کرده اند اظهارنظر جالبی را مطرح کرد. فرگوسن در این رابطه گفت:" وقتی از مردم سوال می شود که رونالدو بهتر است یا مسی، بسیاری به مسی رای می دهند ولی من به شما می گویم که رونالدو از هر جهت بازیکن بهتر و کامل تری است. رونالدو می تواند در میلوال، رنجرز و حتی دانکستر بازی کند و در آن تیم ها نیز هت تریک کند. فکر نمی کنم مسی هرگز قادر به انجام کار مشابهی باشد. همچنین رونالدو یک بازیکن دوپاست و قدرت گلزنی با هر دو پای خود را دارد. او سریع تر است و در بازی هوایی نیز تبحر بیشتری دارد.من فکر می کنم که مسی فقط برای بارسلونا بازیکن مفیدی است." الکس فرگوسن، رونالدو را در سن 17 سالگی کشف و از اسپورتینگ لیسبون به یونایتد آورد. رونالدو 6 فصل شاگرد فرگوسن بود و زیر نظر او به بهترین فوتبالبست دنیا بدل شد.
آره جون عمه ات فعلاکه توی توتیم بزرگ بازی کرده وهافبکهای بزرگی دوروبرش بودن مثل اسکولزکه افتخارهربازیکنی هم بازی شدن بااونه ...رایان گیگز دیماریا اوزیل آلونسو وخیلیهای دیگه وتمام توپهاروبرای اون فرستادن ومگه کسی جرات داره به پنالدو پاس دروازه خالی نده؟؟؟//


یکشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۰۱)
 
سوداگر
پاسخ به: دو برابر شدن آمار گلزنی نیمار نسبت به فصل گذشته
می تونست خیلی زودتربه این جابرسه یکم بی دقتی وعدم تمرکزوورودبه حواشی باعث این تاخیرشد


یکشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۵۳)
 
سوداگر
پاسخ به: دو برابر شدن آمار گلزنی نیمار نسبت به فصل گذشته
نقل قول
فرمالن سرانجام آماده بازی برای بارسا شد اولين تمرين بارسا پس از پيروزي در دربي کاتالونيا و به منظور آماده سازي براي مصاف روز سه شنبه مقابل ختافه، ساعتي پيش به انجام رسيد. [فرمالن سرانجام آماده بازي براي بارسا شد] به گزارش "ورزش سه"، مهمترین نکته قابل ذکر تمرین امروز بارسا، بازگشت توماس فرمالن، مدافع بلژیکی بارسا به تمرینات گروهی این تیم بود. این مدافع سابق آرسنال، تابستان گذشته با رقم 18 میلیون یورو به بارسلونا پیوست اما به دلیل مصدومیت به جای مانده از جام جهانی برزیل، هرگز نتوانست برای بارسلونا در دیداری رسمی به میدان برود. او نوامبر گذشته در فنلاند توسط دکتر ساکاری اوهارا مورد عمل جراحی قرار گرفت و سرانجام با تایید تیم پزشکی بارسا، از امروز به تمرینات بارسلونا بازگشت. او حالا دیگر مشکلی برای بازی کردن ندارد و در صورت صلاحدید انریکه، در بازی مقابل ختافه یا کوردوبا(شنبه آینده) به میدان خواهد رفت. دیگر اتفاق قابل ذکر تمرین امروز بارسلونا، تبریک بازیکنان به ژاوی، بخاطر پانصدمین بازی او در لالیگا بود. ژاوی روز گذشته با حضور در مقابل اسپانیول، پانصدمین بازی خود در لالیگا را انجام داد. همه این بازی ها در قالب پیراهن بارسلونا بوده است.
به حق چیزهای ندیده ونشنیده


یکشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۵۲)
 
messi-.10
پاسخ به: دو برابر شدن آمار گلزنی نیمار نسبت به فصل گذشته
امیدوارم در نیمه نهایی اروپا شاهد گلزنی هر سه ضلع مثلث باشیم خصوصا مسی


یکشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۹ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!