به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

در مسیر قهرمانی بیست و سوماختصاصی
فرستنده نسرین عظیمی در تاريخ سه‌شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۴ (۱۳:۲۷) (۱,۱۹۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
نسرین عظیمی / FCBarcelona.ir

پس از باخت در زمین سوسیداد در آنوئتا آن هم در حالی که بارسا انریکه یک شوت هم سمت دروازه حریف نداشت، متهم ردیف اول از دیدگاه هواداران و خبرگذاری‌ها انریکه بود. مردی که متهم به استفاده از 24 ترکیب مختلف در 25 بازی شد. انریکه در آن کنفرانس شجاعانه از سیستم چرخشی تیم دفاع کرد و فرم بد بازی تیم را دلایل دیگری دانست. آن روزها دقیقا مادرید در اوج بود حریفان را یکی پس از دیگری شکست می‌داد و فاصله خوبی با بارسلونا ایجاد کرده بود. آنچلوتی با لحنی همراه با تکبر می‌گفت که نیازی به استفاده از سیستم چرخشی ندارد. شاید آن روز کمتر کسی به این مقطع کنونی فصل فکر میکرد.

بارسا در حالی پا به ال کلاسیکو گذاشت که 4 روز قبل در مصافی نفس گیر از سد من سیتی عبور کرده بود و با توجه به بازی‌های قبلی هر دو تیم، مادرید با زمان استراحت بیشتری پا به ال کلاسیکو گذاشت. اما نکته‌ای که به وضوح مشخص است؛ خستگی رئال بود. کروس در بوندس لیگا هیچوقت رکورد تعدا زمانش بازی در یک فصل‌اش انقدر زیاد نبوده. مودریچ هنوز 2 هفته نیست که از سخت‌ترین مصدومیت دوران فوتبالی‌اش عبور کرده و باید نقش موتور محرک تیمش را ایفا کند و این‌ها همه نشان دهنده این موضوع است که مادرید فقط 45 دقیقه می‌تواند فشار بیاورد و نیمه دوم؛ تیم خسته می‌شود. درست بر عکس بارسا که نیمه دوم، تازه موتور تیم روشن شده بود. آمار گلهای رئال مادرید در این فصل خود گواه این موضوع است که تیم آنچلوتی 45 دقیقه خطرناک است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پیش از بازی آنچلوتی از برتری ذهنی تیم برنده گفته بود و نه برتری بدنی. اما تیمش نه تنها برتری ذهنی نداشت بلکه از نظر بدنی نیز نتوانست بر بارسا غلبه کند و تنها به لطف اشتباهات بارسلونا که پس از گل اول تمرکزش را از دست داده بود، فقط دقایقی از بازی نماش خوبی ارائه دهد و مزد زحماتش را هم با گل تساوی گرفت البته نمایش درخشان براوو در این بازی قطعا در خاطر هوادارن خواهد ماند.

اما انریکه نشان داد که می‌تواند تبدیل به یکی از برترین مریبان بارسا و جهان شود، زیرا در نیمه دوم به لطف تغییرات تاکتیکی و تعویضهای لوچو، تیم آنچلوتی محو بود و این بارسلونا بود که فرصتهای زیادی را خلق کرد و تیم برتر میدان بود.

هرچند اگر نیمار، سوارز و آلبا قدر موقعیتهای خود را می‌دانستند نتیجه مورد انتظار بدست می‌آمد اما مهمترین نکته که پیروزی بود کسب شد و حالا با خیال راحت و اختلاف 4 امتیازی صدرنشین شایسته لیگ هستیم.همان اختلافی که رئال با والنسیا دارد!

متیو

متیو که در این بازی بهترین نمایش خود را در لباس بارسا داشت و ثابت کرد که در مواقعی که به او نیاز است می‌توان به او اعتماد کرد. مدافع فرانسوی که راه گلزنی به رئال را می‌دانست و با تیم سابقش به مادریدیها گل زده بود، بالاتر از راموس با یک ضربه سر دیدنی گل ارزشمندی را بنام خود ثبت کرد. البته نمایش این بازیکن در خط دفاعی چیزی از گل او کم نداشت.

رونالدو

هر چند رئال مادرید باخت ولی رونالدو خوشحالترین مادریدی است. چون به هدفش که گلزنی بود دست یافت زیرا او همواره خودش را برتیم ترجیح می‌دهد (هفته قبل برابر لوانته این را به همگان اثبات کرد!) شاید به زعم خودش در این دوئل از مسی پیشی گرفت ولی در پایان این لئو و یارانش بودند که پیروز میدان شدند وصدرنشینی را تثبیت کردند. البته هنوز مسی در جدول گلزنان بالاتر از او قرار دارد.

مسی

مسی که نیمه اول نتوانست بازیهای درخشان اخیرش را به نمایش بگذارد اما یک لحظه هم برای این نابغه کافی بود تا تاثیر خود را این بار با هنرش روی پاس گل نشان دهد. با تغییرات لوچو ، لئو در نیمه دوم ظاهر شد و هر کاری خواست انجام داد بطوریکه مادریدها در آرزوی گرفتن توپ از او بودند و در چندین صحنه 3 نفری هم نتوانستند توپ او را بزنند! شاید تنها در گلزنی ناکام بود اما چون بارسلونا برنده شد او به هدف خودش رسید زیرا در بارسا تیم بالاتر از هر کسی است.

سوارز

لوئیس سوارز که روزی آرزوی حضور در الکلاسیکو را داشت و بعنوان تماشاگر روی سکوها تیم را تشویق می‌کرد با یک گل دیدنی و فراموش نشدنی که همزمان پپه،راموس وکاسیاس را محو کرد، 3 امتیاز ارزشمند را به بارسلونا هدیه داد وهواداران را که پیش از بازی تمام انرژی خود را برای حمایت از تیم با خلق صحنه‌های زیبا با کاغذهای رنگی نشان دادند و در طول بازی به واقع یار دوازدهم تیم بودند را خوشحال روانه خانه‌هایشان کرد. پس از بازی انریکه گفت او را برای چنین بازیهایی به خدمت گرفته است.

نیمار و پیکه

و اما نیمار و داستان تکراری هدر دادن موقعیتها همچنان ادامه دارد و انریکه باید بازیکن برزیلی را هم همچون پیکه به خودش آورد تا بیشتر روی فوتبالش تمرکز کند و به او یاد آور شود که بارسلونا و فوتبال اروپا سانتوس و برزیل نیست و اینجا هر موقعیتی می‌تواند سرنوشت یک تیم را تعیین کند.

پیکه بعد از شوک انریکه ،اینک جزو بهترین مدافعان جهان و رهبر خط دفاعی بارساست بطوریکه پویول بعد از بازی به ستایش از او پرداخت . بدون شک از عوامل اصلی موفقیت بارسا بجز مسی آماده ،فرم عالی او بوده است.

با این پیروزی ارزشمند،حالا تیم انریکه از 20 بازی اخیر 19 برد بدست آورده است و در مسیر تکرار 3 گانه تاریخی قرار دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: در مسیر قهرمانی بیست و سوم
انشالله


چهارشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۴ (۲۲:۵۵)
 
سوداگر
Re: در مسیر قهرمانی بیست و سوم
نقل قول
مردی که متهم به استفاده از 24 ترکیب مختلف در 25 بازی شد. انریکه در آن کنفرانس شجاعانه از سیستم چرخشی تیم دفاع کرد و فرم بد بازی تیم را دلایل دیگری دانست
نه اینجوری هم نبودوخودانریکه پذیرفت که تغییرات زیادمضرهست والانم می بینید که کمترتغییرات رودرتیم می بینیم یک یا دوتا و ندرت سه تاتغییرداریم اونم بی دلیل نیست یامصدوم داریم یا محروم


چهارشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۴ (۱۴:۴۰)
 
پارسا-10
Re: در مسیر قهرمانی بیست و سوم
خدا را شکر که همه چیز تا به اینجای فصل به خوبی پیش رفته و ما 4 امتیاز کمتر از ریال را به 4 امتیاز بیشتر از ریال تغییر دادیم و امیدوارم این روند خوب همچنان ادامه داشته باشه و البته مهاجمها ،خیلی بهتر از این قدر موقعیتها را بدونن.
به امید سه گانه





سه‌شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۴ (۱۹:۰۸)
 
R.MESSI
Re: در مسیر قهرمانی بیست و سوم
میخواستن نشون بدن که هوادارای تیم در واقع یار دوازدهم ما هستن!


سه‌شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۴ (۱۴:۴۶)
 
shakib10
Re: در مسیر قهرمانی بیست و سوم
این جریان شماره 12 چی بود؟؟


سه‌شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۴ (۱۳:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۲ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!