به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پنج نکته کلیدی از ال کلاسیکوال کلاسیکو
فرستنده علی صبوری در تاريخ دوشنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۳:۵۳) (۱,۵۴۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


شب گذشته تیم بارسلونا رقیب دیرینه خود رئال مادرید را شکست داده و اختلاف خود با این تیم را به چهار امتیاز افزایش داد.

شب گذشته تیم بارسلونا در یک ال کلاسیکوی نزدیک رقیب دیرینه خود رئال مادرید را شکست داده و اختلاف خود با این تیم را به چهار امتیاز افزایش داد. در ادامه پنج نکته کلیدی از این بازی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اهمیت حضور هواداران در دیدارهای حساس: شب گذشته 98760 تماشاگر در نیوکمپ حضور داشتند؛ آماری که باعث شد رکورد حضور تماشاگران در این فصل شکسته شود. بازیکنان تیم همچنین در بدو ورود خود به زمین با موازییک‌های در دست هوادارن مواجه شدند که نشان دهنده یار دوازدهم بارسا در این بازی بود. علاوه بر این، هوادارن شنبه شب بدون شک کلاس بالای خود را نشان دادند و در لحظات سخت پایانی نیمه اول حامی تیم بوده و با تشویقهای پیاپی خود در نیمه دوم زمینه ساز انجام عملکرد خیره کننده تیم شدند.

مدافعین مرکزی قد بلند: همانگونه که انریکه در ابتدای بازی عنوان کرد، بوسکتس برای این بازی در آمادگی صد در صد قرار نداشت به همین دلیل ماسکرانو به عنوان هافبک دفاعی وارد زمین شده و متئو و پیکه نیز زوج قلب خط دفاعی بارسلونا در این بازی را تشکیل دادند. این دو همراه با جوردی آلبا تمامی توپ‌ها را دفع کرده و متئو همچنین با یک ضربه سر بی‌نقص گل اول تیم را وارد دروازه رئال مادرید کرد. علاوه بر این، هرگاه رئال مادرید نیز راهی برای شکافتن این خط دفاعی پیدا می‌کرد، کلودیو براوو با یک واکنش استثنایی تیم را نجات می‌داد.

خطر سفید: نیمار یک فرصت عالی برای 2-0 کردن بازی از دست داد و همان توپ به لطف پاس پشت پای زیبای بنزما و ضربه تک ضرب کریستیانو رونالدو به گل تساوی رئال مادرید تبدیل شد. در ادامه نیمه اول، تیم بارسلونا تحت فشار بود و حتی یکبار بیل گلی به ثمر رساند که توسط داور مردود اعلام شد.

سوارز نجاتبخش: گل استثنایی سوارز در دقیقه 53 جریان بازی را به طور کلی عوض کرد. بارسا بالاخره بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشته و مادرید تقاص موقعیتهای گلزنی از دست رفته خود را پرداخت. کاتالانها بازی مستقیمی را به نمایش گذاشتند و تا دقیقه پایانی حریف را تحت فشار قرار دادند و به ندرت دروازه آنها تهدید شد.

بازیهای پیش رو: پیروزی 2-1 شب گذشته باعث شد تا در 10 بازی مانده به پایان رقابتها، اختلاف بارسا با حریف اصلی خود به 4 امتیاز افزایش پیدا کند. تنها نکته منفی این بازی، نتیجه دو دیدار رفت و برگشت بود که در حال حاضر رئال مادرید با توجه به پیروزی 3-1 در برنابئو از این حیث از بارسا برتری دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: پنج نکته کلیدی از ال کلاسیکو
لایک


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۴:۴۵)
 
m@rc0$
Re: پاسخ به: پنج نکته کلیدی از ال کلاسیکو
viva barca


دوشنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۴۲)
 
Masoudinho
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از ال کلاسیکو
کل بازی یه طرف نیمار یه طرف!


دوشنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۰۶)
 
messi-.10
Re: پنج نکته کلیدی از ال کلاسیکو
نیمار باید یک بازی نیمکت نشین بشه تا حساب کار دستش بیاد
نیمه اول انگار خط هافبک نداشته باشیم قبلا تو دفاع ضعف شدید داشتیم حالا تو هافبک


دوشنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۴:۰۶)
 
saeed2014
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از ال کلاسیکو
شانس اورديم.گفتم كه جلو رئال بايد نزاريم نفس بكشن....اگه اون گل سوارز نشده بود رفته بوديم ب.ا


دوشنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۴:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۴۸ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۴۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!