در حال دیدن این عنوان: |
۱ کاربر مهمان
|
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!
|
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
چرا مایکروسافت به سمت ساخت اسکورپیو رفته است؟ "ما به یک سوپرکنسول با معماری PCمحور فکر کردیم، این دلیلی بود که ما به سمت ساخت PS4 Pro رفتیم تا با آن بتوانیم راههای بیشتری را برای بازی کردن جلوی گیمرها بگذاریم" این جمله را آقای مارک سرنی معمار ارشد PS4 در وصف علت ساخت نسخه Pro کنسول سونی بیان کرد. اکنون کمتر از یک سال از آن زمان گذشته و مایکروسافت هم یک کنسول جدید را قرار است روانه بازار کند. اما علت این کار از دید مایکروسافت چیست؟ آقای "مایک ایبارا" نایب رئیس بخش گیم شرکت مایکروسافت در مصاحبه با یورگیمر پاسخ این سوال را داده است. او در رابطه با علت ساخت اسکورپیو گفت: "ما به گذشته نگاه کردیم، در دوران Xbox 360 بدون شک ما بهترین پلتفرم را برای توسعهدهندگان و بازیسازان خلق کرده بودیم که براحتی میتوانستند با آن بازیهای خود را خلق کنند. اما در دو سال اخیر با Xbox One این برتری را از دست دادیم. ما میخواهیم بهترین بازیها روی کنسول ما بخوبی اجرا شوند. ما با ابزار و Dev Kitها و مواردی نظیر ان میخواهیم برتری و آزادی عمل را به بازیسازها بازگردانیم. این یک هدف و اولویت بزرگ برای ما بود و رویکرد اصلی ما در خلق اسکورپیو نیز دستیابی به چنین هدفی بوده است" در ادامه آقای ایبارا مثال جالبی زد: "برای مثال شما زمانی که به خرید یک موبایل جدید فکر میکنید، سایر مصرفکنندگان سریعتر از گذشته مشغول خرید گوشیهای موبایلی هستند که شما حتی آنها را ندیدهاید. مشتریان همیشه انتظار دارند که تکنولوژی آنها را منتظر نگذارد، آنها انتظار دارند وقتی میخواهند چیز جدیدی بخرند همیشه روبهروی آنها گزینههای مختلفی باشد و همچنین این انتظار را دارند که برنامهها و عناوین این محصولات به طور مشترک برای همه نسخهها در دسترس باشد. این سیاست را ما کاملا بین Xbox One و اسکورپیو برقرار کردهایم." آقای ایبارا سپس بحث را به سمت ضعفهای بازار کنسولی برد: "بنابراین وقتی شما میبینید مردم گوشیهای جدید را میخرند، پس از آن برنامههایی را دانلود میکنند که پیش از این نیز داشتند و به طور کلی برنامهها به شکل یکپارچه همواره در اختیار آنها است. این موضوع در مورد نمایشگرهای 4K نیز صادق است. تلوزیونهای 4K یکی از خواستنیترین محصولات مردم در تعطیلات زمستانی بود. مردم خیلی سریعتر از چیزی که من فکر میکردم نسبت به این تکنولوژی جدید علاقه نشان دادند. اما اوضاع بازار کنسولها کاملا متفاوت است و ما نوعی تضاد را در آنها میبینیم. به طوری که مردم پنج تا هفت سال صرفا روی یک جعبه بازی تمرکز میکنند و با تکنولوژی جلو نمیایند." ایشان در پایان بحث را اینطور تمام کرد: "زمانی که میبینید مشتریان از شما میخواهند که بهترینها را به آنها بدهید، زمانی که میبینید مشتریان بهترین تجربه و آخرین تکنولوژیها را میخواهند طبیعی است که شما ریسک کنید و به سمت خلق چیزی جدید بروید. در غیر این صورت با همان فرمولِ سنتی کنسولها واقعا نمیتوان با تکنولوژی جلو آمد و مشتریان را بخوبی راضی کرد" صحبتهای اقای ایبارا بسیار جالب و تا حد زیادی قانعکننده است. پس از سونی اکنون مایکروسافت نیز به سمت تغییر فرمول عرضه کنسولها رفته است و شاید واقعا زمان تغییر فرا رسیده باشد. دیدگاه شما در این رابطه چیست؟ منبع |
||
۱۸ فروردین ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
لحظاتی قبل Digital Foundry به طور رسمی تحلیل سختافزاری کنسول جدید مایکروسافت را منتشر شد. این مقاله تنها شامل رونمایی از قطعات کنسول است و نه نام کنسول و نه قیمت و نه ظاهر آن هنوز مشخص نشده است. در ادامه میتوانید مشخصات سختافزاری کنسول را در مقایسه با سایر پلتفرمها مشاهده نمایید: پردازنده: Scorpio: هشت هستهای، مدل ارتقایافته پردازنده Xbox One بر مبنا معماری X86 و فرکانس 2.5GHz Xbox One: هشت هستهای، بر مبنا معماری X86 و سرعت و فرکانس 1.75GHz PS4: هشت هستهای، بر مبنا معماری X86 و سرعت و فرکانس 1.6GHz PS4 Pro: هشت هستهای، بر مبنا معماری X86 و فرکانس 2.1GHz Nintendo Switch: پردازنده Tegra طراحی شده توسط شرکت انویدیا و فرکانس 1GHz واحد گرافیکی: Scorpio: دارای 40 واحد محاسباتی با فرکانس 1172MHz و قدرت پردازشی 6 ترافلاپ Xbox One: واحد گرافیکی طراحی شده توسط AMD با قدرت پردازشی 1.31 ترافلاپ و فرکانس 853MHz PS4: واحد گرافیکی طراحی شده توسط AMD با قدرت پردازشی 1.84 ترافلاپ و فرکانس 800MHz PS4 Pro: واحد گرافیکی طراحی شده توسط AMD با قدرت پردازشی 4.2 ترافلاپ و فرکانس 911MHz Nintendo Switch: واحد گرافیکی طراحی شده توسط انویدیا با فرکانس 768MHz حافظه: Scorpio: دوازده گیگابایت از نوع GDDR5 با پهنای باند 326GB Xbox One: هشت گیگابایت GDDR3 با پهنای باند 68GB PS4: هشت گیگابایت GDDR5 با پهنای باند 176GB PS4 Pro: هشت گیگابایت GDDR5 با پهنای باند 218GB Nintendo Switch: چهار گیگابایت با پهنای باند 68GB اجرای Forza MotorSport با کیفیت 4K و 60 فریم آن هم در حالی که تنها از 66% توان پردازنده استفاده شده است! منبع |
||
۱۷ فروردین ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
هفته گذشته اسطوره فوتبال جهان آقای "دیهگو آرماندو مارادونا" اعلام کرد که در بازی PES 17 بدلیل استفاده از تصویر او بدون کسب اجازه حقوقی، از شرکت کونامی شکایت میکند. به گزارش پردیسگیم و به نقل از Gamingbolt، مارادونا هفته قبل با ارسال اطلاعیهای در صفحه رسمی فیسبوک خود گفت: "من دیروز شنیدم که شرکت ژاپنی کونامی از تصویر من برای بازی PES 2017 استفاده کرده است. متاسفانه باید اعلام کنم که وکیل من آقای "ماتیاس مورلا" اقدامات قانونی لازم برای این عمل را انجام میدهد. امیدوارم این یک کلاهبرداری دیگه نباشه ..." اکنون پس از یک هفته شرکت ژاپنی کونامی نسبت به این ادعا واکنش نشان داده است. به گفته کونامی، آنها به طور کامل و قانونی و بر طبق مفاد قراردادی که با وکیل آقای مارادونا بستهاند، از تصویر ستاره آرژانتینی استفاده کردهاند. در این اطلاعیه آمده است: "براساس اخباری که منتشر شده است، ما در بازی Winning Eleven 2017 که در جهان با نام PES 2017 شناخته میشود، از تصویر یک بازیکن بدون اجازه حقوقی استفاده کردهایم. با این حال باید اعلام کنیم که این ادعا حقیقت ندارد و ما کاملا بر طبق قراردادی مستند این کار را انجام دادهایم" احتمالا باید حق را به شرکت کونامی داد زیرا در سطح بازیهای تجاری بزرگ، بسیار بعید است که یک شرکت چنین اشتباهی را انجام دهد اما سوالی که پیش میآید این است که چطور آقای مارادونا از قرارداد بین او و کونامی خبر نداشته است؟ منبع |
||
۱۷ فروردین ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
Blizzard اواخر امسال به پشتیبانی از ویندوزهای XP و Vista پایان میدهد کمپانی Blizzard امروز تایید کرد که اواخر سال جاری به پشتیبانی از ویندوزهای XP و Vista در عناوین خود شامل a World of Warcraft ،StarCraft II ،Diablo III ،Hearthstone و Heroes of the Storm پایان خواهد داد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Blizzard ،DSOGaming در بیانیه جدید خود تاکید کرده که عناوین ذکر شده دیگر در ویندوزهای XP و Vista اجرا نخواهند شد و PC گیمرها جهت تجربه این بازیها باید سیستمهای خود را به نسخههای جدیدتر سیستم عامل ویندوز مجهز نمایند. "بعد از پایان دادن به پشتیبانی از این سیستم عاملهای قدیمی، بازیها دیگر بر روی آنها اجرا نخواهند شد بنابراین به همه بازیکنانی که همچنان از سیستم عاملهای قدیمی استفاده میکنند پیشنهاد میکنیم سیستم خود را به نسخههای جدیدتر ارتقا دهند. ما این تغییرات را به مرور اعمال خواهیم کرد و هر زمان که تغییرات لازم را در هر کدام عناوین اشاره شده بوجود آوردیم شما را مطلع خواهیم کرد." منبع |
||
۲ اسفند ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: Lucho.The.Great
نام تیم: بارسلونا
پیام:
۶۱,۶۱۶
عضویت از: ۱۴ مرداد ۱۳۸۴
از: تهران
طرفدار:
- بویان کرکیچ - یوهان کرویف - پرسپولیس - اسپانیا، آرژانتین - احمد عابدزاده، کریم باقری - فرانک ریکارد - افشین امپراطور گروه:
- لیگ فانتزی - کاربران عضو - مدیران کل |
نقل قول Lionel Me30 نوشته:نقل قول The Dark Heir نوشته:نقل قول Lionel Me30 نوشته:قیمت تلویزیونای۴k چقدره؟ 5-6 به بالا. اینجاس که میگن ساده زیستن شیوه پیغمبریست احسنت. اصلا چه ایراد داره اون تلویزیون شکم قلمبه؟ |
||
عمری است دخیلم به ضریحی که نداری... |
|||
۱۵ بهمن ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: peymanimpm
نام تیم: سویا
پیام:
۱,۳۶۷
عضویت از: ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
از: اصفهان
طرفدار:
- لیونل مسی - گواردیولا ریوالدو لوییز انریکه - سپاهان - اسپانیا و آرژانتین - احمدرضا عابدزاده - گواردیولا - ابراهیم زاده و حسین فرکی گروه:
- لیگ فانتزی - کاربران عضو - ناظرين انجمن |
نقل قول The Dark Heir نوشته:نقل قول Lionel Me30 نوشته:قیمت تلویزیونای۴k چقدره؟ 5-6 به بالا. اینجاس که میگن ساده زیستن شیوه پیغمبریست |
||
۱۵ بهمن ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
تعداد کنسولهای PS4 ارسال شده به فروشگاهها اعلام شد در سه ماههی اخیر PS4 رکورد ارسال خانوادهی Playstation به فروشگاهها را شکست. در این سه ماهه تعداد 9.7 میلیون کنسول PS4 به فروشگاهها ارسال شد. این رکورد پیش از این با 8.8 میلیون در دست PS2 بود که در سه ماههی سوم سال 2003 به دست آمده بود. طبق این آمار، تا 31 دسامبر 2016 تعداد 57.1 میلیون PS4 به فروشگاهها در سراسر دنیا ارسال شده است. به گزارش پردیسگیم و به نقل از Gamingbolt، سه ماههی گذشته به طور کلی برای Playstation فوقالعاده بود. فروش نسبت به همین زمان در سال گذشته با افزایش 5.2 درصدی همراه بود و به 5.3 میلیارد دلار رسید و سود (بدون در نظر گرفتن مالیات و ...) به 431 میلیون دلار افزایش پیدا کرد. بخش زیادی از این موفقیت را میتوان مدیون فروش دیجیتالی بالای بازیها و عرضهی Playstation VR و Playstation Pro دانست. البته قطعا تخفیفات باندلهای کنسول و تخفیفات آن نیز در این نتایج موفقیتآمیز، بیاثر نبودهاند. به نظر میرسد که افت کلی بازار کنسولها تأثیر آنچنانی بر روی PS4 نداشته است. در حقیقیت سونی با این کنسول در حال بدست آوردن موفقیتی است که از زمان PS2 (که اوج بازار کنسولها و به طور کلی کنسول گیمینگ بود) به بعد تجربه نکرده است. سونی لیاقت موفقیتی که بدست آورده را دارد. امسال قویترین سال Playstation در نسل هشتم است و به شدت جالب خواهد بود که ببینیم PS4 امسال چه وضعی خواهد داشت... منبع |
||
۱۵ بهمن ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
نقل قول 𝓐𝓼𝓱𝓴𝓪𝓷 𝓢𝓱 نوشته:آوردگاه 4K: چگونه Xbox Scorpio به رزولوشن 4K دست خواهد یافت؟ "ترجمه شده از Digital Foundry" سرانجام چندی پیش با انتشار PS4 Pro شلیک شروع مسابقهی 4K Gaming زده شد. ارائه بازیها با کیفیت 4K به چیزهای زیادی بستگی دارد، مانند کیفیت عناوینی که برروی آن کنسول عرضه میشوند، تکنیکهایی که ارائه میشود و البته نوع استفاده از پتانسیل GPU که همگی در کنار هم موجب اجرای یک بازی با کیفیت 4K خواهند شد. بتازگی شرکت مایکروسافت گزارشی جالب در مورد چگونگی دستیابی توسعهدهندگان به رزولوشن 4K را منتشر کرده است. این مقاله حاصل نکاتی است که برای ما در این گزارش جالب به نظر میرسید. دیگر خبری از ESRAM نیست ESRAM یک حافظهی کوچک ولی بسیار سریعِ میباشد که در پردازنده Xbox One قرار دارد. ESRAM یک قطعه با پهنای باند بالا بود که برای برطرف کردن محدودیت سرعت حافظهی DDR3ی که Xbox بر آن تکیه میکرد، طراحی شده بود. با آنکه این قطعه یک انقلاب نسبت به eDRAM متصل به Xbox 360 بود اما از یک مشکل بسیار بزرگ رنج میبرد که آن میزان کم و محدودیت بالایش بود. مایکروسافت طی این گزارش مشخص کرد که اسکورپیو از این حافظه برخوردار نخواهد بود. به گفته مایکروسافت ESRAM برای دستیابی به بازدهای بالا برروی Xbox One و Xbox One S ضروری میباشد اما اسکورپیو و PC از ESRAM استفاده نمیکنند زیرا توسعهدهندگان اجازه ندارند SKUهایی که تنها و تنها برای اسکورپیو هستند را وارد کنند و باید بهینهسازی و همگام سازی کامل بین PC و اسکورپیو برقرار باشد. بهبود استراتژیهای مربوط به ESRAM به دیگر پلتفرمها نیز کمک میکند. مایکروسافت میگوید که این دستگاه طوری در مصرف حافظه صرفهجویی میکند که به PCهایی با سختافزار ضعیفتر کمکی کند تا آسانتر به 4K برسند و تنظیمات بصری را ارتقا دهند. ما پیشبینی کرده بودیم که ESRAM برای اسکورپیو استفاده نخواهد شد اما بسیاری اعتقاد داشتند که آن باید برروی پردازشگر حضور میداشت تا با بازی های Xbox One مشکلی ایجاد نشود. برای غلبه بر این مشکل تئوری اصلی ما این است که سرعت 320 گیگابایت بر ثانیهای اسکورپیو نمیتوانست با پهنای پایینتر ESRAM درست کار کند. گزارش مایکروسافت اشارهای به مزایای پهنای ESRAM نداشت و بطور ساده اظهار کرد که پهنای باند بالای حافظهی سیستم اسکورپیو به سادگی از ESRAM پیشی میگیرد و نیازی به استفاده از آن نیست. اسکورپیوی مایکروسافت بعد از اینکه PS4 PRO اومد برای این که از سونی عقب نمونه از نمایش تبلیغاتی زود هنگام برای بزرگ نمایی استفاده می کنه تا تو بازار رقابتی کم نیاره قرار بود E3 امسال معرفی بشه ولی هنوز ایده کنسولشون کامل نشده.تاخیرشون و این خبر های زیاد هم به خاطر عقب نموندن از رقیبش هست ولی خیلی منتظر م ببینم چی پیش میاد |
||
۱۵ بهمن ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: Lucho.The.Great
نام تیم: بارسلونا
پیام:
۶۱,۶۱۶
عضویت از: ۱۴ مرداد ۱۳۸۴
از: تهران
طرفدار:
- بویان کرکیچ - یوهان کرویف - پرسپولیس - اسپانیا، آرژانتین - احمد عابدزاده، کریم باقری - فرانک ریکارد - افشین امپراطور گروه:
- لیگ فانتزی - کاربران عضو - مدیران کل |
نقل قول Lionel Me30 نوشته:قیمت تلویزیونای۴k چقدره؟ 5-6 به بالا. |
||
عمری است دخیلم به ضریحی که نداری... |
|||
۱۵ بهمن ۱۳۹۵
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: peymanimpm
نام تیم: سویا
پیام:
۱,۳۶۷
عضویت از: ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
از: اصفهان
طرفدار:
- لیونل مسی - گواردیولا ریوالدو لوییز انریکه - سپاهان - اسپانیا و آرژانتین - احمدرضا عابدزاده - گواردیولا - ابراهیم زاده و حسین فرکی گروه:
- لیگ فانتزی - کاربران عضو - ناظرين انجمن |
قیمت تلویزیونای۴k چقدره؟
|
||
۱۵ بهمن ۱۳۹۵
|
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!
|
شما میتوانید مطالب را بخوانید. |
شما نمیتوانید عنوان جدید باز کنید. |
شما نمیتوانید به عنوانها پاسخ دهید. |
شما نمیتوانید پیامهای خودتان را ویرایش کنید. |
شما نمیتوانید پیامهای خودتان را حذف کنید. |
شما نمیتوانید نظرسنجی اضافه کنید. |
شما نمیتوانید در نظرسنجیها شرکت کنید. |
شما نمیتوانید فایلها را به پیام خود پیوست کنید. |
شما نمیتوانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید. |