در حال دیدن این عنوان: |
۱ کاربر مهمان
|
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!
|
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
سازنده Call Of Duty: WW2 ابتدا قصد ساخت Advanced Warfare 2 را داشت Call of Duty: WWII چند روزی که عرضه شده و در بخش تجاری راضی کننده عمل کرده و هم توانسته نظر مثبت بازیکنان را جلب کند اما همه اینها میتوانست به نحوی کاملا متفوات رقم بخورد. مدیر اجرایی شرکت Activision آقای اریک هیرشبرگ بهتازگی اعلام کرده است که سازندگان عنوان CoD: WWII در استودیو Sledgehammer در ابتدا بر سر ساخت دنباله Advanced Warfare به توافق رسیده بودند. به گزارش پردیسگیم و به نقل از GameSpot، هیرشبرگ در این رابطه به وبسایت Newsweek گفته است: "Sledgehammer قصد داشت Advanced Warfare 2 را بسازد." هنوز مشخص نیست که آیا Activision این توسعهدهنده را به طور کامل از ساخت دنباله Advanced Warfare منع کرده است یا خیر اما مدیر اجرایی این شرکت میگوید که همیشه اطمینان داشته که Sledgehammer میتواند یک عنوان فوقالعاده با محوریت جنگ جهانی دوم خلق کند: "میدانستیم که آنها میتوانند تاریخ نگاری کنند، و این را با واقعیات ترکیب کنند و همچنین این را نیز میدانستیم که آنها از پتانسیل بالای جنگ جهانی دوم باخبر هستند." هیرشبرگ در گذشته اعلام کرده بود که Call of Duty: WWII عنوان خوبی است که بعد از سه Call of Duty آیندهنگرانه، در زمانی مناسبی قرار است ارائه شود. وی Infinite Warfare، که آخرین عنوان از سگانه آیندهنگرانهای بود که با Advanced Warfare آغاز شد، را نیز عنوانی اشتباه که در زمانی اشتباه عرضه شد، خطاب قرار داده بود. اینطور به نظر میرسد که بازگشت به جنگ جهانی دوم بتواند انتظارات Activision از قسمت جدید سری شوتر نظامی Call of Duty را برآورد کند. فروش Call of Duty: WWII در زمان عرضه دوبرابر بیشتر از Infinite Warfare بوده و بازخوردها نسبت به این بازی جدید نیز تا اینجا راضیکنندهتر از نسخه سال گذشته بوده است. منبع |
||
۱۸ آبان ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: eidur
پیام:
۸
عضویت از: ۲۱ آبان ۱۳۹۶
از: تهران
طرفدار:
- مسی - کرایوف - پرسپولیس گروه:
- کاربران عضو |
فیفا 2017 چجوریه من بازی نکردم تا بحال
|
||
درب سکشنال جک پارکینگی درب اتوماتیک طراحی سایت راهبند درب اتوماتیک شیشه ای |
|||
۲۱ آبان ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
برنامههای Ubisoft برای پشتیبانی از Rainbow Six Siege در سال سوم مشخص شد: هشت شخصیت جدید، دو نقشه جدید و احتمالا یک بخش زامبی! شرکت Ubisoft با انتشار اطلاعیهای، به طور رسمی از محتوای سال سوم از عرضه Rainbow Six Siege پردهبرداری کرد. اینطور که از برنامههای Ubisoft میتوان برداشت کرد، در سال سوم از پشتیبانی بازی شاهد تغییرات فراوان و بخش جدیدی خواهیم بود. سال سوم با اپراتورهای Chimera آغاز میشود، این اپراتورها یک نقطه تمایز ویژه را با سایر اپراتورهای معرفی شده دارد؛ این تفاوت در ماهیت ضدبیولوژیکی آن است. به گفتهای شرکت Ubisoft این اپراتورها علاوه بر بخش مولتیپلیر، در یک بخش جدید و Co-op تحت عنوان Outbreak نیز کارایی خواهد داشت. پس از انتشار این بنر و البته ماهیت ضد جنگهای بیولوژیکی اپراتور Chimera، بسیاری این احتمال را دادهاند که شاید در بازی شاهد یک بخش جانبی زامبیمانند مشابه Call of Duty باشیم. البته یک تنها یک احتمال است، زیرا با شناختی که از سیاست طراحی Rainbow Six Siege داریم، کمی بعید به نظر میرسد که عناصر فانتزی را درون بازی بیاورد به همین دلیل گزینه منطقیتر، ایجاد بخشی است که در آن اپراتورهای ضدبیولوژیکی باید در مقابل تهدیدات ویروسی مقابله کنند. همچنین به نظر میرسد که این بخش به طور موقت و چهار هفتهای به بازی افزوده خواهد شد و پس از آن به پایان میرسد. از آنجایی که هیچ جزئیات و اطلاعاتی از بخش Outbreak نداریم، فعلا بهتر است که قضاوت نهایی در مورد ماهیت آن نداشته باشیم. همچنین در سال سوم، شما محتوای زیر را دریافت خواهید کرد: هشت شخصیت جدید طی سال 2018، هشت شخصیت به بازی افزوده میشود. یک شخصیت از کشورهای روسیه، فرانسه، امریکا و بریتانیا به بازی اضافه خواهد شد و در کنار آن از هر کدام از کشورهای مراکش و ایتالیا دو شخصیت به بازی ملحق میشود. دو نقشه جدید در ایتالیا و مراکش و بازسازی برخی از نقشههای قدیمی بازی براساس برنامههای Ubisoft، همزمان با عرضه اپراتورهای مربوط به دو کشور مراکش و ایتالیا، دو نقشه جدیدی نیز در دسترس قرار میگیرد. همچنین برخی از نقشههای قدیمی بازی نیز بازسازی خواهد شد و طی این بازسازی احتمالا شاهد تغییراتی فراوانی در طراحی آن هستیم. پس از این بازسازی، این نقشهها بار دیگر به بخش Ranked افزوده میشوند. (در حال حاضر برخی از نقشههای بازی دیگر در بخش Ranked قابل بازی نیستند) لازم بذکر است که فصل اول از تغییراتِ سالِ سوم بازی Rainbow Six Siege با اپراتور Chimera آغاز میشود و احتمالا در زمستان سال جاری شاهد عرضه آن خواهیم بود. منبع |
||
۲۹ آبان ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
سونی : تمرکز اصلی ما بر روی نوآوری و ارائه بهترینها به مردم است نه کسب درآمد اگر یکی از گیمرهای PlayStation باشید، حتما میدانید که Sony همیشه عناوین انحصاری متنوعی را برای مخاطبان خود ارائه میدهد. عناوینی از همه ژانرها و برای هر نوع سلیقهای. به گزارش پردیسگیم، آقای "مایکل دِنی" معاون ارشد استودیوهای جهانی سونی در مصاحبهای با سایت VG247 دلیل اصلی موفقیت سونی را توجه ویژه این شرکت به نوآوری و خلاقیت عنوان میکند. در ادامه بخشهایی از این مصاحبه را میخوانیم: خبرنگار: به نظر میرسد که سونی مانند کمپانیهای دیگر لوتباکسهای شانسی را به مخاطبان خود تحمیل نمیکند. آیا ممکن است روزی شما نیز به این روش روی بیاورید؟ اگر نه، دلیل آن چیست؟ مایکل دنی: من در سونی وظیفه دارم که تمرکز خود را بر روی ارائه نرمافزارهای نوآورانه و باکیفیت بگذارم و کمک کنم تا PlayStation بهترین وسیله برای بازی باشد. در راستای این هدف، استراتژی سونی تشویق و ترغیب تیمهای بزرگ و بااستعداد در اروپا و سراسر جهان برای ساخت بهترین بازیهاست، بدون اینکه خود را درگیر راههای کسب درآمد بکند. در نتیجه شما فقط بر روی نوآوری و خلاقیت تمرکز میکنید؟ خلاقیت اولین و مهمترین چیزی است که تمرکز خود را بر روی آن میگذاریم. اینکه بهترین بازیها را بسازیم و PlayStation را به یک وسیله عالی برای بازی کردن تبدیل کنیم. معیارهای سونی برای انتخاب بازیهایی که بر روی آنها سرمایهگذاری میکند چیست؟ ما همیشه میخواهیم بیشترین حق انتخاب و بیشترین تنوع ممکن را در اختیار کاربران PlayStation قرار دهیم و بازیهایی با ژانرهای مختلف بسازیم. در استودیوهای جهانی، ما واقعا به افرادی که با آنها کار میکنیم ایمان داریم و روی آنها حساب ویژهای باز میکنیم. ما دوست داریم که افرادی که در استودیوهای ما هستند ایدهها و تصمیمهای نوآورانه ارائه دهند و باور داریم که اگر این استودیوها برای ساخت بازیهای خود شور و اشتیاق داشته باشند بهترین بازیهای ممکن ساخته خواهد شد. پس تصمیم انتخاب پروژه با خود استودیوهاست و نه مقامات بالای سونی؟ دقیقا. استودیوهای جهانی سونی همیشه به همین شیوه عمل کرده است. ما استودیوها را تشویق میکنیم تا ایدههای عالی، هیجانانگیز، خلاقانه و باکیفیت ارائه دهند. یک نمونه خیلی خوب در این مورد استودیو Guerrilla Games است. بازی Killzone آنها یک بازی موفق در سبک شوتر بود. اما خود آنها تصمیم گرفتند که سبک جدیدی از بازی را امتحان کنند؛ یک بازی اکشن نقشآفرینی با ساختار جهان باز. و نتیجه آن فوقالعاده بود. Horizon Zero Dawn نمیتوانست بهتر از این باشد.منبع |
||
۵ آذر ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
درخواست مردم از Disney برای لغو قرارداد با EA؛ لوکاسفیلم: بر کارهای EA نظارت میکنیم به نظر میرسد که واکنشهای منفی مردم نسبت به اقدامات سودجویانه EA پایانی ندارد. به گزارش پردیسگیم، به تازگی درخواست مردمی جدیدی در وبسایت Change.org شکل گرفته و بسیاری از گیمرها و طرفداران سری Star Wars آن را امضا کردهاند. در پی جنجالهای اخیر به وجود آمده پیرامون بازی Star Wars: Battlefront II، امضاکنندگان این درخواست خواهان فسخ قرارداد Disney با EA هستند. در این درخواست که تا زمان نوشتن این خبر 17500 امضا جمع کرده است عنوان شده که "EA به مشتریان خود ثابت کرده که اهمیت چندانی به گیمپلی نمیدهد و در بازیهای خود به دنبال این است که تا میتواند مشتریان خود را سرکیسه کند." در این درخواست به عناوین Star Wars که در سالهای اخیر زیر نظر EA بودهاند اشاره شده، از جمله اینکه Star Wars: Battlefront که در سال 2015 عرضه شد "یک تجربه گیمپلی بسیار بد" بود و "محتوای خوبی نیز نداشت". این درخواست اشارهای نیز به بسته شدن استودیو Visceral Games و کنسل شدن پروژه Star Wars آن کرده و عنوان کرده که برخلاف ادعای EA مبنی بر اینکه دلیل کنسل شدن این پروژه " عدم تمایل مردم به تجربه بازی تکنفره در دنیای Star Wars" بوده، هواداران برای داستان تکنفره Star Wars هیجان زیادی داشتند و دلیل اصلی EA برای لغو این پروژه عدم وجود درآمد کافی در یک بازی تکنفره بوده است. از طرفی، "داگلاس رایلی" مدیر برندهای Lucasfilm اخیرا در مصاحبهای با GamesBeat، درباره رابطه این کمپانی با EA و نظارت آنها بر پروسه ساخت بازیها توضیحاتی ارائه داده است: "در طول مدت ساخت بازی ما نظرات خود را با آنها در میان میگذاریم و آنها نیز از بازخوردهای ما استفاده میکنند. ما مدام با هم در ارتباط هستیم و نظارت میکنیم که آنها چگونه از برند ما استفاده میکنند و تجربهای که برای مشتری رقم میزنند چگونه است. من فکر میکنم چالشی که همه افراد حاضر در این صنعت با آن روبهرو هستند این است که سرویسهای لایو به پشتیبانی و اصلاح مداوم نیاز دارند، بعضی اوقات شما در مرحله اول اشتباهاتی میکنید و بازی را با همان اشتباهات در اختیار صدها، هزاران و میلیونها گیمر قرار میدهید. بعد از آن یاد میگیرید که چگونه باید اشتباهات خود را اصلاح کنید. این یک واقعیت ناخواسته در مورد بازیهایی است که دارای سرویس لایو هستند." رایلی در ادامه گفت که Lucasfilm با اعضای EA جلسات هفتگی برگزار میکند تا در خصوص همه جوانب بازی از جمله داستان آن با آنها گفتوگو کند: "ما از اعضای تیم داستاننویسی Lucasfilm کمک میگیریم تا داستانهایی را در بازی قرار دهیم که با دنیای Star Wars کاملا مطابقت دارند."منبع |
||
۶ آذر ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
Square Enix تایید کرد: Tomb Raider جدید در سال 2018 معرفی میشود شرکت Square Enix لحظاتی قبل با انتشار یک پیام در توییتر رسمی Tomb Raider قسمت جدید این سری اکشن ماجراجویی محبوب را تایید کرد. متن کامل این پیام به شرح زیر میباشد: "Square Enix هیجانزده است که در سال آینده اخبار مهمی را با شما به اشتراک بگذارد. صادقانه آرزو داشتیم که میتوانسیتم همین الان این موضوع را با شما در میان بگذاریم اما اینبار رویکرد متفاوتی را پیش گرفتهایم. عنوان جدیدی از سری بازی Tomb Raider در راه است. در مسیر اهدافمان هم سو با در اولویت قراردادن طرفداران، میخواهیم بدانید که فاصله زیادی میان رونمایی رسمی و زمانی که بازی را تجربه میکنید ایجاد نخواهد شد. سفر ما در کنار یکدیگر با یک رویداد بزرگ در سال 2018 آغاز خواهد شد. بیصبرانه در انتظار همراه کردن شما با ماجراجویی تعیین کننده لارا کرافت هستیم." آخرین عنوان از این سری Rise of the Tomb Raider نام داشت که ابتدا برای Xbox One و Xbox 360 در نوامبر 2015، در ژانویه 2016 بر روی PC و در اکتبر 2016 نیز بر روی PlayStation 4 عرضه شد.منبع |
||
۱۶ آذر ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
هیدئو کوجیما: سونی از مشاهده سرعت ساخت Death Stranding شگفت زده شده؛ سال آینده یک سورپرایز بزرگ را خواهید دید بدون شک Death Stranding یکی از موردانتظارترین بازیهای آینده محسوب میشود و با تریلر اخیر بازی، ما شاهد شکلگیری بحثهای فراوانی در مورد آن بودیم و به معنای واقعی، کوجیما تاکنون ما را با بازی عجیب و غریبش غافلگیر کرده است؛ اما این پایان کار نیست، زیرا به گفته کوجیما آنها در سال 2018 یک رونمایی بزرگ را از Death Stranding خواهند داشت. اخیرا مجله ژاپنی Dengeki PlayStation مصاحبهای را با چند نفر از بازیسازان مشهور ژاپنی داشته است که در بین آنها، نام "هیدئو کوجیما" و "یوسوکه هایاشی" از Koei Tecmo نیز به چشم میخورد. آقای کوجیما در مورد سال 2018 و پروژه Death Stranding گفت: "توسعه Death Stranding در حدی خوب پیش میرود که Sony به ما گفته که تاکنون هیچ پروژهای را ندیده که توسعهاش با سرعت Death Stranding جلو برود. همچنین ما در حال برنامهریزی برای اعلام یک سورپرایز بزرگ برای طرفداران بازی در سال 2018 هستیم." همچنین آقای "هایاشی" نیز در مورد بازی NioH و شرایط آن در سال 2018 اعلام کرد: "ما میخواهیم که NioH از چیزی که الان میبینید نیز بزرگتر و بهتر باشد. پس در سال آینده ما را دنبال کنید!" این اظهارنظرهای کوتاه، قطعا میتواند امیدوارکننده و الهامبخش باشد، زیرا اکنون مطمئن هستیم که در سال 2018 قرار است بار دیگر کوجیما با جادوی کارگردانیاش ما را غافلگیر کند و البته طرفداران NioH نیز میتوانند شاهد محتوای بیشتری برای بازی باشند و یا حتی نمیتوان احتمال معرفی دنبالهای بر NioH را رد کرد.منبع |
||
۱۲ دی ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
ناشر LawBreakers عنوان PUBG را مقصر فروش کمتر از انتظار بازی میداند ناشر عنوان LawBreakers یعنی Nexon بر این باور است که یکی شدن زمان عرضه بازی با PUBG سبب بدشانسی و فروش کم این عنوان شده است. این چیزیست که مدیر ارشد امور مالی Nexon یعنی آقای "شیرو اویمورا" (Shiro Uemura) در آخرین جلسه درآمد مالی شرکت با سرمایهگذاران به اشتراک گذاشته است. به گزارش پردیسگیم و به نقل از WCCFTech براساس گفتههای وی، آنها انتظارات بسیاری از عنوان تیراندازی Boss Key (استودیو سازنده LawBreakers) داشتهاند ولی جو جاکم بر بازار و PlayerUnknown’s Battlegrounds آنها را از هدفشان دور کرده است. "نتایج و آمار در آمریکایشمالی در ربع سوم سال کمتر از حد انتظار ما بوده، و یکی از دلایل آن فروش کمتر از انتظار LawBreakers است. LawBreakers یک عنوان تیراندازی منحصربهفرد بوده که کاربران حرفهای را هدف قرار میدهد. ما انتظارات بسیار بالایی از این بازی داشتیم؛ اگرچه زمانبندی عرضه بازی خیلی خوب نبود و سبب بدشانسی ما شد. مخصوصا همزمانی آن با عنوان محبوب PUBG که تقریبا در همان زمان عرضه شد و وضعیت بازار را برای بازیهای تیراندازی و LawBreakers سخت کرد." بیانیهای جالب از طرف Nexon چرا که PUBG اولین بار در ماه مارس به صورت Early Access برای PC عرضه شد؛ در حالی که LawBreakers در ماه آگوست منتشر شد. جدا از زمان عرضه، هر دو بازی گروه متفاوتی از مخاطبان را هدف قرار داده بودند. LawBreakers هماکنون برروی پلتفرمهای PC و PS4 قابل بازی بوده و PUBG نیز هماکنون برروی پلتفرمهای PC و Xbox One در دسترس است.منبع |
||
۱۴ دی ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: MMJ81
پیام:
۱۸۵
عضویت از: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
از: Gorgan
طرفدار:
- Messi - کرایوف - پرسپولیس - اسپانیا - آرژانتین - - پیام صادقیان - لوئیز انریکه - علیرضا منصوریان گروه:
- کاربران عضو |
لیگ MLS برگزاری رقابتی میان بازیکنان فیفا 18 در رویداد PAX East را رسما تایید کردند. لیگ حرفهای فوتبال ایالات متحده آمریکا که بیشتر با نام لیگ MLS شناخته میشود، بهتازگی رسما اعلام کرده است که با همکاری EA Sports در صدد برگزاری مسابقات FIFA 18 است که برندگان این مسابقه در نهایت میتوانند به رقابتهای Global Series که توسط الکترونیک آرتز برگزار میشود، راه یابند. در این رقابتها که با نام eMLS شناخته میشود، ۱۹ تیم از ۲۳ تیم حاضر در لیگ MLS باید یک بازیکن حرفهای را بهعنوان نماینده خود برای حضور در این مسابقات انتخاب کنند. این بازیکنان در رویداد PAX East با یکدیگر روبهرو میشوند و در نهایت کسی که قهرمان مسابقات شود، جواز حضور در رقابتهای FIFA 18 Global Series را کسب خواهد کرد که در حقیقت دورهای مقدماتی برای راهیابی به مسابقات اصلی FIFA eWorld Cup به حساب میآید. جالب است که تصمیم سران MLS درست بعد از شروع لیگ Overwatch و موفقیت قابل توجه آن در هفته افتتاحیهاش، نهایی شد و این میتواند گام بزرگ دیگری در جهت پیشرفت ورزش های الکترونیکی و رقابت میان گیمرها باشد. البته هنوز اطلاعات تکمیلی درباره مسابقات eMLS همچون حقوق و مزایایی که بازیکنان دریافت خواهند کرد، مشخص نشده است. همچنین نحوه انتقال قهرمان این مسابقات و حضور وی در رقابتهای Global Series هم هنوز به طور واضح مشخص نشده است. گری استیونسون، رییس بخش مشارکتهای تجاری در لیگ MLS در این باره گفت: ورود به عرصه رقابتهای گیمینگ نقشی کلیدی در روابط ما با EA Sports خواهد داشت و میتواند ارتباط میان طرفداران لیگ MLS و بازیکنان بازی فیفا را در سرتاسر جهان عمیقتر کند. |
||
فرارتر از یک باشگاه! MMJ81 |
|||
۲۶ دی ۱۳۹۶
|
|
پاسخ به: اخبار دنیای گیم | ||
نام کاربری: G.Pique.
پیام:
۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه - مسی - هلند گروه:
- کاربران عضو |
نگاهی مختصر به 5 ویژگی حالت Kick Off در بازی FIFA 19 امسال EA ویژگیهای جدید و مختلفی به FIFA 19 اضافه کرده که سبب هیجانزدهشدن طرفداران شده است. از جمله اینها میتوان فصل بعدی زندگی Alex Hunter در بخش Journey، بازگشت لیگ قهرمانان اروپا به FIFA و دیگر چیزها را نام برد. اما احتمالا موردانتظارترین ویژگی جدید اضافهشدن گونههای جدید مسابقه به حالت Kick Off باشد. علاوه بر مسابقه kick-off به صورت کلاسیک، 5 حالت دیگر نیز به بازی اضافه شده که در زیر با اختصار با آنها آشنا خواهیم شد. UEFA Champions League یکی از معتربرترین رقابتهای باشگاهی در فوتبال، UEFA Champions League سرانجام به FIFA 19 بازگشته است. شما میتوانید در هر یک از مراحل این مسابقات (از گروهی گرفته تا فینال) یک مسابقه به دلخواه خود، با قوانین مختلف ایجاد کرده و از آن لذت ببرید. Cup Finals در نسخههای قبلی FIFA، ما میتوانستیم یک تورنومنت دلخواه ساخته و تمامی آن را بازی کنیم ولی اگر خواسته باشیم تنها یک فینال جذاب و نفسگیر تجربه کنیم چه؟ خب EA با اضافهکردن حالت "Cup Finals" این مشکل را حل کرده و اکون شما میتوانید فینال رقابتهای مختلف را اعم از لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و دیگر مسابقات تجربه کنید. Home and Away همانطور که از نام این حالت پیداست، در این بخش شما 2 مسابقه، یکی در خامه خود و دیگری در خانه حیف برگزار میکنید و برنده با توجه نتیجه بدست آمده در مجموع 2 بازی مشخص خواهد شد. اگر تعداد گلها برابر باشد، برنده توسط گل زده در خانه حریف، و بعد از آن توسط وفت اضافه استاندارد و ضربات پنالتی تعیین خواهد شد. Best of Series تا به حال فکر کردهاید که یک مسابقه برای تعیینکردن بازیکنِ بهتر میان شما و دوستتان کافی نیست؟ پس این حالت برای شماست. این حالن مجموعهای از 3 یا 5 مسابقه را شامل میشود و درانتهای آن برنده مشخص خواهد شد. قوانین همانند مسابقات معمولی فوتبال خواهد بود. House Rules این حالت یکی از بهترین ویژگیهاییست که EA امسال نه تنها به Kick-Off، بلکه کل بازی اضافه کرده است. در این حالت شما میتوانسد قوانین دلخواه خود را بسازید که شامل دستهبندی زیر میشود. No Rules: در این حالت همهچیز و هرکاری قانونی است؛ هیچ خطا، آفساید و یا جریمهای وجود ندارد. Survival: هر بار که یک کاربر گل میزند، یک بازیکن به صورت تصادفی (به جز دروازهبان) از تیم او خارج میشود. Long Range: هر گلی که خارج از محوطه جریمه زده شود، به عنوان 2 گل حساب میشود. First to …: کاربران میتوانند هر شرطی را برای برندهشدن تعیین کنند؛ چیزهایی نظیر گل طلایی، اولین کسی که 5 گل بزند و دیگر چیزها. Headers & Volleys: تنها گلهایی که برروی هوا توسط ضربه سر و یا پا زده میشوند، حساب شده ( شامل ضربات پنالتی و ضربات آزاد) و بقیه گلها پذیرفته نخواهند شد. FIFA 19 در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) برروی کنسولهای PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch و پلتفرم PC و همچنین کنسولهای نسل قبل منتشر خواهد شد. منبع |
||
۲۴ شهریور ۱۳۹۷
|
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!
|
شما میتوانید مطالب را بخوانید. |
شما نمیتوانید عنوان جدید باز کنید. |
شما نمیتوانید به عنوانها پاسخ دهید. |
شما نمیتوانید پیامهای خودتان را ویرایش کنید. |
شما نمیتوانید پیامهای خودتان را حذف کنید. |
شما نمیتوانید نظرسنجی اضافه کنید. |
شما نمیتوانید در نظرسنجیها شرکت کنید. |
شما نمیتوانید فایلها را به پیام خود پیوست کنید. |
شما نمیتوانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید. |