به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نحوه فعالیت در انجمن‌های سایت
دوستان عزیز توجه کنید که تا زمانی که با نام کاربری خود وارد نشده باشید، تنها می‌توانید به مشاهده مطالب انجمن‌ها بپردازید و امکان ارسال پیام را نخواهید داشت. در صورتی که تمایل دارید در مباحث انجمن‌های سایت شرکت نمایید، در سایت عضو شده و با نام کاربری خود وارد شوید.

پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر چیز، با مراجعه به انجمن قوانین و شرح وظایف ضمن مطالعه قوانین سایت، با نحوه اداره و گروه‌های فعال در سایت و همچنین شرح وظایف و اختیارات آنها آشنا شوید. به علاوه دوستان عزیز بهتر است قبل از آغاز فعالیت در انجمن‌ها، ابتدا خود را در تاپیک برای آشنایی (معرفی اعضاء) معرفی نمایند تا عزیزان حاضر در انجمن بیشتر با یکدیگر آشنا شوند.

همچنین در صورتی که تمایل دارید در یکی از گروه‌های کاربری جهت مشارکت در فعالیت‌های سایت عضو شوید و ما را در تهیه مطالب مورد نیاز سایت یاری نمایید، به تاپیک اعلام آمادگی برای مشارکت در فعالیت‌های سایت مراجعه نموده و علائق و توانایی های خود را مطرح نمایید.
تاپیک‌های مهم انجمن
در حال دیدن این عنوان: ۱ کاربر مهمان
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!
     
پاسخ به: اخبار دنیای گیم
The Emperor
نام کاربری: Lucho.The.Great
نام تیم: بارسلونا
پیام: ۶۱,۶۱۳
عضویت از: ۱۴ مرداد ۱۳۸۴
از: تهران
طرفدار:
- بویان کرکیچ
- یوهان کرویف
- پرسپولیس
- اسپانیا، آرژانتین
- احمد عابدزاده، کریم باقری
- فرانک ریکارد
- افشین امپراطور
گروه:
- لیگ فانتزی
- کاربران عضو
- مدیران کل
افتخارات
نقل قول
Lionel Me30 نوشته:

مگه نباید تلویزیون هم ۴k باشه؟ اگه نلویزیون ۴k نباشه فک نکنم تفاوت چندانی داشته باشه

طبیعتا باید باشه دیگه.

الان داداشم PS4 Pro گرفته. یارو گفت تلویزیونت اگر 4K نیست خیلی فرقی با PS4 عادی نداره.






عمری است دخیلم به ضریحی که نداری...


۱۵ بهمن ۱۳۹۵
پاسخ به: اخبار دنیای گیم
نام کاربری: Main_ZakhaR
نام تیم: یوونتوس
پیام: ۷۰۴
عضویت از: ۱۷ آذر ۱۳۸۹
از: کرج
طرفدار:
- messi
- ronaldinhio
- Esteghlal
- Aregentina
- Farhad Majidi
- gouardiola
- -
گروه:
- کاربران عضو
- ناظرين انجمن
- لیگ فانتزی
نقل قول
Lionel Me30 نوشته:

نقل قول
𝓐𝓼𝓱𝓴𝓪𝓷 𝓢𝓱 نوشته:

چگونه Xbox Scorpio به رزولوشن 4K دست خواهد یافت؟


آوردگاه 4K: چگونه Xbox Scorpio به رزولوشن 4K دست خواهد یافت؟
"ترجمه شده از Digital Foundry" 
سرانجام چندی پیش با انتشار PS4 Pro شلیک شروع مسابقه‌ی 4K Gaming‌ زده شد. ارائه بازی‌ها با کیفیت 4K به چیز‌های زیادی بستگی دارد، مانند کیفیت عناوینی که برروی آن کنسول عرضه می‌شوند، تکنیک‌هایی که ارائه می‌شود و البته نوع استفاده از پتانسیل GPU که همگی در کنار هم موجب اجرای یک بازی با کیفیت 4K خواهند شد. بتازگی شرکت مایکروسافت گزارشی جالب در مورد چگونگی دستیابی توسعه‌دهندگان به رزولوشن 4K را منتشر کرده است. این مقاله حاصل نکاتی است که برای ما در این گزارش جالب به نظر می‌رسید.
دیگر خبری از ESRAM نیست
ESRAM یک حافظه‌ی کوچک ولی بسیار سریعِ می‌باشد که در پردازنده Xbox One قرار دارد. ESRAM یک قطعه با پهنای باند بالا بود که برای برطرف کردن محدودیت سرعت حافظه‌ی DDR3ی که Xbox بر آن تکیه می‌کرد، طراحی شده بود. با آنکه این قطعه یک انقلاب نسبت به eDRAM متصل به Xbox 360 بود اما از یک مشکل بسیار بزرگ رنج می‌برد که آن میزان کم و محدودیت بالایش بود. مایکروسافت طی این گزارش مشخص کرد که اسکورپیو از این حافظه برخوردار نخواهد بود. به گفته مایکروسافت ESRAM برای دستیابی به بازده‌ای بالا برروی Xbox One و Xbox One S ضروری می‌باشد اما اسکورپیو و PC از ESRAM استفاده نمی‌کنند زیرا توسعه‌دهندگان اجازه ندارند SKUهایی که تنها و تنها برای اسکورپیو هستند را وارد کنند و باید بهینه‌سازی و همگام سازی کامل بین PC و اسکورپیو برقرار باشد.
بهبود استراتژی‌های مربوط به ESRAM به دیگر پلتفرم‌ها نیز کمک می‌کند. مایکروسافت می‌گوید که این دستگاه طوری در مصرف حافظه صرفه‌جویی می‌کند که به PC‌‌هایی با سخت‌افزار ضعیف‌تر کمکی کند تا آسان‌تر به 4K برسند و تنظیمات بصری را ارتقا دهند. ما پیش‌بینی کرده بودیم که ESRAM برای اسکورپیو استفاده نخواهد شد اما بسیاری اعتقاد داشتند که آن باید برروی پردازشگر حضور می‌داشت تا با بازی های Xbox One مشکلی ایجاد نشود. برای غلبه بر این مشکل تئوری اصلی ما این است که سرعت 320 گیگابایت بر ثانیه‌ای اسکورپیو نمی‌توانست با پهنای پایین‌تر ESRAM درست کار کند. گزارش مایکروسافت اشاره‌ای به مزایای پهنای ESRAM نداشت و بطور ساده اظهار کرد که پهنای باند بالای حافظه‌ی سیستم اسکورپیو به سادگی از ESRAM پیشی می‌گیرد و نیازی به استفاده از آن نیست.



هسته‌ و معماری GPU اسکورپیو مشابه PS4 Pro است
سرنخ های دیگری نیز از سخت‌افزار کلی اسکورپیو در این گزارش وجود دارد. GPU شش ترافلاپی این کنسول بار دیگر تایید شده است. همچنین قدرت پردازش اطلاعات GPU تقریبا 4.5 برابر بیشتر از Xbox One‌ است و مقدار کش L2 نیز 4 برابر بیشتر می‌باشد. در کنار این موارد جزئیات جدیدی از معماری کارت گرافیک این کنسول نیز منتشر شده است که نشان می‌دهد به اندازه معماری Polaris شرکت AMD مدرن است. بر اساس صحبت های ما با آقای مارک سرنی در مورد PS4 Pro، ما می‌توانیم فرض کنیم که مایکروسافت نیز هسته‌ی GPU خود را درست همانطور که سونی این کار را انجام داد شخصی سازی کند.
تمرکز اصلی این گزارش برروی کاربرد قدرت اسکورپیو می‌باشد. همچنین حدس و گمان‌هایی مبنی بر استفاده‌ی اسکورپیو از هسته‌ی‌های پیشرفته‌ی Zen برای CPU نیز وجود دارد با این حال حرف های موجود در گزارش مایکروسافت در مورد چگونگی استفاده توسعه‌دهندگان از سخت افزار اسکورپیو باعث می‌شود که این احتمال قریب الوقوع نباشد.
ارائه رزولوشن 4K اجباری نیست
مایکروسافت گفته است که توسعه‌دهندگان قصد ندارند تمامی منابع اضافی GPU که در دسترس آنها قرار دارد را برروی رزولوشن مصرف کنند و این اجباری نیست. برای اینکه بهترین بازی‌ها ساخته شوند، توسعه‌دهندگان مجبور هستند از منابع GPU برروی دیگر بهبود های کیفی مانند سایه‌هایی با ثبات‌تر، بازتاب‌های غنی‌تر، بافت‌های بهتر و Draw Distance شفاف‌تر، استفاده کنند.
PS4 Pro تاکنون چندین عنوان را با نرخ فریم آزاد با عملکرد بالا ارائه داده است و بنظر می‌آید که هیچ یک نتوانستند بطور مداوم عملکرد بازی را از 30 فریم به 60 فریم تغییر دهند. مایکروسافت هم هیچ ادعایی مبنی براینکه اسکورپیو حتما قادر به این کار می‌باشد را نکرد و بجای آن اجرای عناصر مربوط به GPU با سرعتی دوبرابر را مطرح کرد‌ آنهم درحالی که عناصر مربوط به CPU در این میان جاگرفته‌اند. ما از هیچ عنوانی که از این تکنیک برای افزایش فریم ریت استفاده می‌کند خبر نداریم.
پردازنده اسکورپیو مشابه پردازنده کنونی Xbox One اما به شکل ارتقایافته است
مایکروسافت تایید کرد که کنسول جدید‌ آنها 8 هسته CPU‌ خواهد داشت و این پردازنده نسخه‌ای با کلاک بالاتر از همان پردازنده کنونی Xbox One می‌باشد. تمامی صحبت‌های مایکروسافت در مورد اجرای بازی‌های کنونی با رزولوشن 4K و تکنولوژی HDR است. گزارشی که ما خواندیم تمرکز اصلی آن برروی چگونگی امکان چنین چیزی تمرکز دارد. 4.5 برابر بودن قدرت پردازش بدین معنی است که جهش از 1080p به 4K برروی اسکورپیو ساده می‌باشد اما در حقیقت Xbox One اکثر عناوین خود را با رزولوشن 900p  اجرا می‌کند. پرش به 4K یک افزایش 5.76 برابری در تعداد پیکسل است و توسعه‌دهندگان قطعا قصد ندارند تمامی قدرت GPU را برروی پیکسل ها خرج کنند.
با این حال، این حقیقت که GPU اسکورپیو کاری بیشتر از پردازش پیکسل ها انجام می‌دهد هم می‌تواند به رسیدن به 4K کمک کند. این گزارش همچنین اشاره می‌کند که بهره‌وری تبدیل تصویر به پیکسل بطور موازی همراه با رزولوشن افزایش می‌یابد. ملاکی که توسط مایکروسافت مشخص شده بود یک عنوان فرست پارتی معرفی نشده بود که با رزولوشن 1080p اجرا می‌شد و در هنگام ارتقا، تعداد پیکسل ها 3.5 برابر شدند که این همان 4K واقعی که همه فرض می‌کنند نیست

تکنیک‌های برجسته اسکورپیو
مایکروسافت از چندین تکنیک دیگر نام برده است که بدون تاثیر منفی بی‌جهت برروی کیفیت تصویر، عملکرد اجرایی را بهتر می‌کند. دو مورد از این تکنیک ها،‌ Half-Resolution Rendering و Sparse Rendering می‌باشند.
Half-resolution: این تکنیک معمولا برای افکت‌های مربوط به آیتم‌های شفاف و انعکاس نورهای محیطی بصورت چند بعدی است. مانند SSAO، SSR‌،‌ Global Illumination و برخی نور‌های کم اهمیت. برروی اسکورپیو، استفاده از این تکنیک در رزولوشن 1080p و بطور دو طرفه ارتقا یافتن آن به 4K بسیار زیبا‌تر از افکت‌هایی خواهد بود که با کیفیت کامل برروی Xbox اجرا می‌شود.
Sparse Rendering: دومین تکنیک Sparse Rendering نام دارد که در PS4 Pro با نام checkerboarding شناخته می‌شود. نه تنها مایکروسافت این تکنیک را برروی اسکورپیو پیاده می‌کند بلکه آن کار زیبایی که Ubisoft با Rainbow Six Siege انجام داد را نیز انجام می‌دهد. قطعا این تکنیک از زمان انتشار آن گزارش تکامل داشته است و مشابه همان هسته‌ی تکنولوژی که در نسخه های PC‌ و PS4 Pro بازی Watch Dogs 2 استفاده شد خواهد بود.
Dynamic Resolution: براساس این قابلیت، به شکل هوشمند گاهی اوقات رزولوشن و خروجی تصویری که دریافت می‌کنیم، دو‌گانه خواهد بود. به طور دقیق‌تر در هنگام اجرای بازی‌ها بر اساس عملکرد GPU در رندر کردن آن‌ها یکی از اهداف که پردازنده گرافیکی در حال گذاشتن وقت بیشتری برای کامل کردن آن است با رزولوشن پایین‌تری رندر می‌شود. خوشبختانه بوسیله DirectX12 این قابلیت به سادگی در تمامی پلتفرم ها یعنی PC، Xbox One‌، Xbox One S و اسکورپیو قابل استفاده است.
اسکورپیو لزوما رزولوشن 4K واقعی را ارائه نخواهد داد
با توجه به این اسناد می‌توان گفت که اسکورپیو آن 4K واقعی که مایکروسافت در E3 2016 از‌آن یاد کرد نیست. اما حقیقت این است که این گزارش تایید می‌کند که حداقل یک بازی فرست پارتی 1080p به 4K واقعی تغییر خواهد کرد. قطعا باید قبول کرد که تمامی منابع GPU همیشه نباید در اختیار پیکسل ها قرار گیرند و گاهی اوقات لازم است که برخی مقادیر دیگر به جای افزایش پیکسل ارتقا پیدا کنند.
همچنین باید گفت که تکنیک‌های ذکر شده همه توسط PS4 Pro در بازی های کنونی استفاده شده‌اند. عناوینی مانند Rise of the Tomb Raider، Horizon Zero Dawn و Days Gone تایید شده‌اند که از Sparse/checkerboard rendering تا رزولوشن 2160p پشتیبانی می‌کنند. این درحالی است که نسخه PS4 Pro بازی Call of Duty Infinite Warfare تمامی تکنیک های ذکر شده را در خود دارد. اما قدرت بیشتر اسکورپیو نسبت به Pro به همراه تجربه‌ی بیشتر توسعه‌دهندگان در هنگام عرضه‌ی این کنسول نسبت الان، می‌تواند به تعداد بازی‌هایی که کیفیت 4K را به این صورت ارائه می‌دهند، بیافزاید.

در آنالیز مشخصات اسکورپیو، بزرگترین نگرانی ما اندازه پردازنده کنسول بود که بنظر آمد یک چیپ پردازش 56 یا 60 باشد. ما اکنون می‌دانیم که گرافیک های جدید AMD‌ یعنی Vega در فرکانس های بهبود یافته‌ای کار می‌کنند و برای اجرای سریع آن‌ها واحد‌های پردازشی کمتری مورد نیاز است تا به 6 ترافلاپ برسند. تنها استفاده از 40 واحد پردازشی با فرکانس 1.18 گیگاهرتز یا 44 تا با فرکانس 1.07 گیگاهرتز به رقم 6 ترافلاپ خواهد رسید و استفاده از یک چیپ ضعیفتر در پردازنده کنسول می‌تواند آن ارتقایی که از GPU انتظار داریم را بسیار محدود کند.
در نهایت این مقاله‌ای که خواندید حاصل گزارش شرکت مایکروسافت از مشخصات سخت‌افزاری اسکورپیو است. هنوز نمی‌توانیم قضاوت کاملی از آنچه که مایکروسافت با کنسولش می‌خواهد ارائه دهد را داشته باشیم اما اگر بهبود‌های سری Vega بخوبی در سخت‌افزار کنسول لحاظ شود، بی‌شک شاهد کنسولی قدرتمند و توانمند خواهیم بود.

مگه نباید تلویزیون هم ۴k باشه؟ اگه نلویزیون ۴k نباشه فک نکنم تفاوت چندانی داشته باشه

آره بدون تلویزیون 4k فایده نداره




۱۵ بهمن ۱۳۹۵
پاسخ به: اخبار دنیای گیم
نام کاربری: peymanimpm
نام تیم: سویا
پیام: ۱,۳۶۷
عضویت از: ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
از: اصفهان
طرفدار:
- لیونل مسی
- گواردیولا ریوالدو لوییز انریکه
- سپاهان
- اسپانیا و آرژانتین
- احمدرضا عابدزاده
- گواردیولا
- ابراهیم زاده و حسین فرکی
گروه:
- لیگ فانتزی
- کاربران عضو
- ناظرين انجمن
قیمت تلویزیونای۴k چقدره؟




۱۵ بهمن ۱۳۹۵
پاسخ به: اخبار دنیای گیم
The Emperor
نام کاربری: Lucho.The.Great
نام تیم: بارسلونا
پیام: ۶۱,۶۱۳
عضویت از: ۱۴ مرداد ۱۳۸۴
از: تهران
طرفدار:
- بویان کرکیچ
- یوهان کرویف
- پرسپولیس
- اسپانیا، آرژانتین
- احمد عابدزاده، کریم باقری
- فرانک ریکارد
- افشین امپراطور
گروه:
- لیگ فانتزی
- کاربران عضو
- مدیران کل
افتخارات
نقل قول
Lionel Me30 نوشته:

قیمت تلویزیونای۴k چقدره؟

5-6 به بالا.






عمری است دخیلم به ضریحی که نداری...


۱۵ بهمن ۱۳۹۵
پاسخ به: اخبار دنیای گیم
نام کاربری: G.Pique.
پیام: ۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه
- مسی
- هلند
گروه:
- کاربران عضو
نقل قول
𝓐𝓼𝓱𝓴𝓪𝓷 𝓢𝓱 نوشته:

چگونه Xbox Scorpio به رزولوشن 4K دست خواهد یافت؟


آوردگاه 4K: چگونه Xbox Scorpio به رزولوشن 4K دست خواهد یافت؟
"ترجمه شده از Digital Foundry" 
سرانجام چندی پیش با انتشار PS4 Pro شلیک شروع مسابقه‌ی 4K Gaming‌ زده شد. ارائه بازی‌ها با کیفیت 4K به چیز‌های زیادی بستگی دارد، مانند کیفیت عناوینی که برروی آن کنسول عرضه می‌شوند، تکنیک‌هایی که ارائه می‌شود و البته نوع استفاده از پتانسیل GPU که همگی در کنار هم موجب اجرای یک بازی با کیفیت 4K خواهند شد. بتازگی شرکت مایکروسافت گزارشی جالب در مورد چگونگی دستیابی توسعه‌دهندگان به رزولوشن 4K را منتشر کرده است. این مقاله حاصل نکاتی است که برای ما در این گزارش جالب به نظر می‌رسید.
دیگر خبری از ESRAM نیست
ESRAM یک حافظه‌ی کوچک ولی بسیار سریعِ می‌باشد که در پردازنده Xbox One قرار دارد. ESRAM یک قطعه با پهنای باند بالا بود که برای برطرف کردن محدودیت سرعت حافظه‌ی DDR3ی که Xbox بر آن تکیه می‌کرد، طراحی شده بود. با آنکه این قطعه یک انقلاب نسبت به eDRAM متصل به Xbox 360 بود اما از یک مشکل بسیار بزرگ رنج می‌برد که آن میزان کم و محدودیت بالایش بود. مایکروسافت طی این گزارش مشخص کرد که اسکورپیو از این حافظه برخوردار نخواهد بود. به گفته مایکروسافت ESRAM برای دستیابی به بازده‌ای بالا برروی Xbox One و Xbox One S ضروری می‌باشد اما اسکورپیو و PC از ESRAM استفاده نمی‌کنند زیرا توسعه‌دهندگان اجازه ندارند SKUهایی که تنها و تنها برای اسکورپیو هستند را وارد کنند و باید بهینه‌سازی و همگام سازی کامل بین PC و اسکورپیو برقرار باشد.
بهبود استراتژی‌های مربوط به ESRAM به دیگر پلتفرم‌ها نیز کمک می‌کند. مایکروسافت می‌گوید که این دستگاه طوری در مصرف حافظه صرفه‌جویی می‌کند که به PC‌‌هایی با سخت‌افزار ضعیف‌تر کمکی کند تا آسان‌تر به 4K برسند و تنظیمات بصری را ارتقا دهند. ما پیش‌بینی کرده بودیم که ESRAM برای اسکورپیو استفاده نخواهد شد اما بسیاری اعتقاد داشتند که آن باید برروی پردازشگر حضور می‌داشت تا با بازی های Xbox One مشکلی ایجاد نشود. برای غلبه بر این مشکل تئوری اصلی ما این است که سرعت 320 گیگابایت بر ثانیه‌ای اسکورپیو نمی‌توانست با پهنای پایین‌تر ESRAM درست کار کند. گزارش مایکروسافت اشاره‌ای به مزایای پهنای ESRAM نداشت و بطور ساده اظهار کرد که پهنای باند بالای حافظه‌ی سیستم اسکورپیو به سادگی از ESRAM پیشی می‌گیرد و نیازی به استفاده از آن نیست.




اسکورپیوی مایکروسافت بعد از اینکه PS4 PRO اومد برای این که از
سونی عقب نمونه از نمایش تبلیغاتی زود هنگام برای بزرگ نمایی استفاده
می کنه تا تو بازار رقابتی کم نیاره

قرار بود E3 امسال معرفی بشه ولی هنوز ایده کنسولشون کامل نشده.تاخیرشون
و این خبر های زیاد هم به خاطر عقب نموندن از رقیبش هست

ولی خیلی منتظر م ببینم چی پیش میاد










۱۵ بهمن ۱۳۹۵
پاسخ به: اخبار دنیای گیم
نام کاربری: G.Pique.
پیام: ۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه
- مسی
- هلند
گروه:
- کاربران عضو
تعداد کنسول‌های PS4 ارسال شده به فروشگاه‌ها اعلام شد



در سه ماهه‌ی اخیر PS4 رکورد ارسال خانواده‌ی Playstation به فروشگاه‌ها را شکست. در این سه ماهه‌ تعداد 9.7 میلیون کنسول PS4 به فروشگاه‌ها ارسال شد. این رکورد پیش از این با 8.8 میلیون در دست PS2 بود که در سه ماهه‌ی سوم سال 2003 به دست آمده بود. طبق این آمار، تا 31 دسامبر 2016 تعداد 57.1 میلیون PS4 به فروشگاه‌ها در سراسر دنیا ارسال شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، سه ماهه‌ی گذشته به طور کلی برای Playstation فوق‌العاده بود. فروش نسبت به همین زمان در سال گذشته با افزایش 5.2 درصدی همراه بود و به 5.3 میلیارد دلار رسید و سود (بدون در نظر گرفتن مالیات و ...) به 431 میلیون دلار افزایش پیدا کرد. بخش زیادی از این موفقیت را می‌توان مدیون فروش دیجیتالی بالای بازی‌ها و عرضه‌ی Playstation VR و Playstation Pro دانست. البته قطعا تخفیفات باندل‌های کنسول و تخفیفات آن نیز در این نتایج موفقیت‌آمیز، بی‌اثر نبوده‌اند.

به نظر می‌رسد که افت کلی بازار کنسول‌ها تأثیر آنچنانی بر روی PS4 نداشته است. در حقیقیت سونی با این کنسول در حال بدست آوردن موفقیتی است که از زمان PS2 (که اوج بازار کنسول‌ها و به طور کلی کنسول گیمینگ بود) به بعد تجربه نکرده است. سونی لیاقت موفقیتی که بدست آورده را دارد. امسال قوی‌ترین سال Playstation در نسل هشتم است و به شدت جالب خواهد بود که ببینیم PS4 امسال چه وضعی خواهد داشت...

منبع




۱۵ بهمن ۱۳۹۵
پاسخ به: اخبار دنیای گیم
نام کاربری: peymanimpm
نام تیم: سویا
پیام: ۱,۳۶۷
عضویت از: ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
از: اصفهان
طرفدار:
- لیونل مسی
- گواردیولا ریوالدو لوییز انریکه
- سپاهان
- اسپانیا و آرژانتین
- احمدرضا عابدزاده
- گواردیولا
- ابراهیم زاده و حسین فرکی
گروه:
- لیگ فانتزی
- کاربران عضو
- ناظرين انجمن
نقل قول
The Dark Heir نوشته:

نقل قول
Lionel Me30 نوشته:

قیمت تلویزیونای۴k چقدره؟

5-6 به بالا.

اینجاس که میگن ساده زیستن شیوه پیغمبریست




۱۵ بهمن ۱۳۹۵
پاسخ به: اخبار دنیای گیم
The Emperor
نام کاربری: Lucho.The.Great
نام تیم: بارسلونا
پیام: ۶۱,۶۱۳
عضویت از: ۱۴ مرداد ۱۳۸۴
از: تهران
طرفدار:
- بویان کرکیچ
- یوهان کرویف
- پرسپولیس
- اسپانیا، آرژانتین
- احمد عابدزاده، کریم باقری
- فرانک ریکارد
- افشین امپراطور
گروه:
- لیگ فانتزی
- کاربران عضو
- مدیران کل
افتخارات
نقل قول
Lionel Me30 نوشته:

نقل قول
The Dark Heir نوشته:

نقل قول
Lionel Me30 نوشته:

قیمت تلویزیونای۴k چقدره؟

5-6 به بالا.

اینجاس که میگن ساده زیستن شیوه پیغمبریست

احسنت. اصلا چه ایراد داره اون تلویزیون شکم قلمبه؟






عمری است دخیلم به ضریحی که نداری...


۱۵ بهمن ۱۳۹۵
پاسخ به: اخبار دنیای گیم
نام کاربری: G.Pique.
پیام: ۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه
- مسی
- هلند
گروه:
- کاربران عضو
Blizzard اواخر امسال به پشتیبانی از ویندوزهای XP و Vista پایان می‌دهد



کمپانی Blizzard امروز تایید کرد که اواخر سال جاری به پشتیبانی از ویندوزهای XP و Vista در عناوین خود شامل a World of Warcraft ،StarCraft II ،Diablo III ،Hearthstone و Heroes of the Storm پایان خواهد داد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Blizzard ،DSOGaming در بیانیه جدید خود تاکید کرده که عناوین ذکر شده دیگر در ویندوزهای XP و Vista اجرا نخواهند شد و PC گیمرها جهت تجربه این بازی‌ها باید سیستم‌های خود را به نسخه‌های جدیدتر سیستم عامل ویندوز مجهز نمایند.

"بعد از پایان دادن به پشتیبانی از این سیستم عامل‌های قدیمی، بازی‌ها دیگر بر روی آنها اجرا نخواهند شد بنابراین به همه بازیکنانی که همچنان از سیستم عامل‌های قدیمی استفاده می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم سیستم خود را به نسخه‌های جدیدتر ارتقا دهند. ما این تغییرات را به مرور اعمال خواهیم کرد و هر زمان که تغییرات لازم را در هر کدام عناوین اشاره شده بوجود آوردیم شما را مطلع خواهیم کرد."

منبع




۲ اسفند ۱۳۹۵
پاسخ به: اخبار دنیای گیم
نام کاربری: G.Pique.
پیام: ۱۲۶
عضویت از: ۲۹ آذر ۱۳۹۵
از: تهران
طرفدار:
- پیکه
- مسی
- هلند
گروه:
- کاربران عضو
کونامی: ادعای مارادونا حقیقت ندارد




هفته گذشته اسطوره فوتبال جهان آقای "دیه‌گو آرماندو مارادونا" اعلام کرد که در بازی PES 17 بدلیل استفاده از تصویر او بدون کسب اجازه حقوقی، از شرکت کونامی شکایت می‌کند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، مارادونا هفته قبل با ارسال اطلاعیه‌ای در صفحه رسمی فیس‌بوک خود گفت:

"من دیروز شنیدم که شرکت ژاپنی کونامی از تصویر من برای بازی PES 2017 استفاده کرده است. متاسفانه باید اعلام کنم که وکیل من آقای "ماتیاس مورلا" اقدامات قانونی لازم برای این عمل را انجام می‌دهد. امیدوارم این یک کلاه‌برداری دیگه نباشه ..."

اکنون پس از یک هفته شرکت ژاپنی کونامی نسبت به این ادعا واکنش نشان داده است. به گفته کونامی، آن‌ها به طور کامل و قانونی و بر طبق مفاد قراردادی که با وکیل آقای مارادونا بسته‌اند، از تصویر ستاره آرژانتینی استفاده کرده‌اند. در این اطلاعیه آمده است:

"براساس اخباری که منتشر شده است، ما در بازی Winning Eleven 2017 که در جهان با نام PES 2017 شناخته می‌شود، از تصویر یک بازیکن بدون اجازه حقوقی استفاده کرده‌ایم. با این حال باید اعلام کنیم که این ادعا حقیقت ندارد و ما کاملا بر طبق قراردادی مستند این کار را انجام داده‌ایم"

احتمالا باید حق را به شرکت کونامی داد زیرا در سطح بازی‌های تجاری بزرگ، بسیار بعید است که یک شرکت چنین اشتباهی را انجام دهد اما سوالی که پیش می‌آید این است که چطور آقای مارادونا از قرارداد بین او و کونامی خبر نداشته است؟

منبع




۱۷ فروردین ۱۳۹۶
     
برو به صفحه
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!

اختیارات
شما می‌توانید مطالب را بخوانید.
شما نمی‌توانید عنوان جدید باز کنید.
شما نمی‌توانید به عنوان‌ها پاسخ دهید.
شما نمی‌توانید پیام‌های خودتان را ویرایش کنید.
شما نمی‌توانید پیام‌های خودتان را حذف کنید.
شما نمی‌توانید نظرسنجی اضافه کنید.
شما نمی‌توانید در نظرسنجی‌ها شرکت کنید.
شما نمی‌توانید فایل‌ها را به پیام خود پیوست کنید.
شما نمی‌توانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید.

فعالترین کاربران ماه انجمن
فعالیترین کاربران سایت
اعضای جدید سایت
جدیدترین اعضای فعال
تعداد کل اعضای سایت
اعضای فعال
۱۷,۹۳۴
اعضای غیر فعال
۱۴,۳۶۳
تعداد کل اعضاء
۳۲,۲۹۷
پیام‌های جدید
بحث آزاد در مورد بارسا
انجمن عاشقان آب‍ی و اناری
۵۸,۱۹۹ پاسخ
۸,۳۹۶,۴۴۷ بازدید
۲ روز قبل
Salehm
علمی/تلفن هوشمند/تبلت/فناوری
انجمن علمی و کاربردی
۲,۴۱۹ پاسخ
۴۳۷,۲۶۸ بازدید
۴ روز قبل
javibarca
بحث در مورد تاپیک های بخش سرگرمی
انجمن سرگرمی
۴,۶۶۴ پاسخ
۵۴۷,۶۸۵ بازدید
۸ روز قبل
یا لثارات الحسن
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
انجمن مباحث آزاد
۷۶,۴۹۱ پاسخ
۱۱,۶۵۵,۷۲۸ بازدید
۸ روز قبل
یا لثارات الحسن
مباحث علمی و پزشکی
انجمن علمی و کاربردی
۱,۵۴۷ پاسخ
۷۴۷,۹۵۵ بازدید
۱ ماه قبل
رویا
مســابــقـه جــــذاب ۲۰ ســــوالـــــــــــــــــــی
انجمن سرگرمی
۲۳,۶۵۸ پاسخ
۲,۲۰۶,۸۵۱ بازدید
۱ ماه قبل
رویا
برای آشنایی خودتون رو معرفی کنید!
انجمن مباحث آزاد
۷,۶۴۲ پاسخ
۱,۲۴۰,۹۲۶ بازدید
۶ ماه قبل
مهسا
اسطوره های بارسا
انجمن بازیکنان
۳۴۳ پاسخ
۸۶,۲۰۸ بازدید
۶ ماه قبل
jalebamooz
جام جهانی ۲۰۲۲
انجمن فوتبال ملی
۲۲ پاسخ
۱,۹۹۸ بازدید
۱۰ ماه قبل
phaidyme
تغییرات سایت
انجمن اتاق گفتگوی اعضاء و ناظران
۱,۵۵۷ پاسخ
۲۷۷,۵۷۸ بازدید
۱۱ ماه قبل
یا لثارات الحسن
حاضرین در سایت
۲۸۵ کاربر آنلاین است. (۱۶۷ کاربر در حال مشاهده تالار گفتمان)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!