پاسخ به: اخبار دنیای گیم | |||
---|---|---|---|
نویسنده: S.PIQUE یکشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۶ (۲۲:۱۱) | |||
سونی : تمرکز اصلی ما بر روی نوآوری و ارائه بهترینها به مردم است نه کسب درآمد اگر یکی از گیمرهای PlayStation باشید، حتما میدانید که Sony همیشه عناوین انحصاری متنوعی را برای مخاطبان خود ارائه میدهد. عناوینی از همه ژانرها و برای هر نوع سلیقهای. به گزارش پردیسگیم، آقای "مایکل دِنی" معاون ارشد استودیوهای جهانی سونی در مصاحبهای با سایت VG247 دلیل اصلی موفقیت سونی را توجه ویژه این شرکت به نوآوری و خلاقیت عنوان میکند. در ادامه بخشهایی از این مصاحبه را میخوانیم: خبرنگار: به نظر میرسد که سونی مانند کمپانیهای دیگر لوتباکسهای شانسی را به مخاطبان خود تحمیل نمیکند. آیا ممکن است روزی شما نیز به این روش روی بیاورید؟ اگر نه، دلیل آن چیست؟ مایکل دنی: من در سونی وظیفه دارم که تمرکز خود را بر روی ارائه نرمافزارهای نوآورانه و باکیفیت بگذارم و کمک کنم تا PlayStation بهترین وسیله برای بازی باشد. در راستای این هدف، استراتژی سونی تشویق و ترغیب تیمهای بزرگ و بااستعداد در اروپا و سراسر جهان برای ساخت بهترین بازیهاست، بدون اینکه خود را درگیر راههای کسب درآمد بکند. در نتیجه شما فقط بر روی نوآوری و خلاقیت تمرکز میکنید؟ خلاقیت اولین و مهمترین چیزی است که تمرکز خود را بر روی آن میگذاریم. اینکه بهترین بازیها را بسازیم و PlayStation را به یک وسیله عالی برای بازی کردن تبدیل کنیم. معیارهای سونی برای انتخاب بازیهایی که بر روی آنها سرمایهگذاری میکند چیست؟ ما همیشه میخواهیم بیشترین حق انتخاب و بیشترین تنوع ممکن را در اختیار کاربران PlayStation قرار دهیم و بازیهایی با ژانرهای مختلف بسازیم. در استودیوهای جهانی، ما واقعا به افرادی که با آنها کار میکنیم ایمان داریم و روی آنها حساب ویژهای باز میکنیم. ما دوست داریم که افرادی که در استودیوهای ما هستند ایدهها و تصمیمهای نوآورانه ارائه دهند و باور داریم که اگر این استودیوها برای ساخت بازیهای خود شور و اشتیاق داشته باشند بهترین بازیهای ممکن ساخته خواهد شد. پس تصمیم انتخاب پروژه با خود استودیوهاست و نه مقامات بالای سونی؟ دقیقا. استودیوهای جهانی سونی همیشه به همین شیوه عمل کرده است. ما استودیوها را تشویق میکنیم تا ایدههای عالی، هیجانانگیز، خلاقانه و باکیفیت ارائه دهند. یک نمونه خیلی خوب در این مورد استودیو Guerrilla Games است. بازی Killzone آنها یک بازی موفق در سبک شوتر بود. اما خود آنها تصمیم گرفتند که سبک جدیدی از بازی را امتحان کنند؛ یک بازی اکشن نقشآفرینی با ساختار جهان باز. و نتیجه آن فوقالعاده بود. Horizon Zero Dawn نمیتوانست بهتر از این باشد.منبع |
تالار گفتمان
آخرین عناوین
آخرین ارسالها
قوانین و مقررات
عاشقان آبی و اناری
مباحث آزاد
لیگ فانتزی
مسابقات سایت
آبی و اناری
گردانندگان سایت
حمایت مالی از سایت
تاریخچه باشگاه
افتخارات باشگاه
زندگینامه بازیکنان
مربیان باشگاه
اسطورههای باشگاه
مقالات سایت
پیوستن به جمع نویسندگان آبی و اناری
مقالات اختصاصی
مقالات آماری تحلیلی
مقالات آنالیز فنی
گالری عکس
پیوستن به جمع همکاران گالری
عکسهای قهرمانی
عکسهای بازیهای بارسا
عکسهای بازیکنان
عکسهای فصل 2016/17
نقشه سایت
سوال یا ابهام خود را مطرح نمایید!
راهنمای عضویت در سایت
مشکل در ورود به سایت
سوالات متداول